4

78 12 0
                                    

Събрали се вече двамата братя те тръгнаха към едно заведение което беше близко до училището им. Вървяха в пълна тишина. Единия се радваше че ще сподели тайната си на брат си а другият беше в очакване на нещо много хубаво. Но дали беше хубаво ? Вече бяха стигнали пред заведението и Чонгкук отвори врата подканвайки брат си да влезе. Ким влезе във заведението и изчака брат си за да го попита на коя маса иска да седнат. След като Кук влезе във заведението тръгна към една определена маса на която седеше едно момче. Те тръгна след него и когато стигнаха до масата той видя едно момче на нея.

- Но Куки  тази маса е заета вече. - каза Те на брат си чудейки се защо спряха точно на тази маса.

- На тази маса сме бате. - Каза Чонгкук като седна до момчето усмихвайки се и го прегърна силна и почнаха да се натискат.

Те беше в голям шок само седеше и гледаше. Вече почваше да се ядосва как така брат му ще казва на приятеля си че той бил хомофоб и тъй нататък а сега ще се натиска с някакъв си боклук. Той не се замисли и миг  и тръгна към изхода толкова ядосан. А Чонгкук той не беше в шок нито тръгна след брат си само се усмихваше подло даде пари на момчето до него стана и си тръгна като той тръгна към дома си но Техьонг беше толкова ядосан че реши да не се прибира тази вечер.

Тае тръгна към неговото любимо място на което отиваше когато искаше да се усамоти и да помисли над нещата който му се случват. След горе долу половин час Те стигна мястото и влезе. Беше изоставена къща. Цялата къща беше прашна и нямаше абсолютно нищо само един фотьойл в средата на помещението което той беше донесъл един ден. Седна на фотьойла и се облегна като затвори очи. И така неусетно той беше заспал.

            ~~~~~⊙﹏⊙⊙﹏⊙~~~~~

Съжалявам ако има грешки но ме мързи да ги поправям. Дано да сте се насладили на главата. 🤓🤓😎

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now