10

61 7 4
                                    

Техьонг беше адски притеснен за Барт си . Особено след като му пратеха такова съобщение. Трябваше да говори с брат си и то на всяка цена. След като брат му най накрая реши да му звънне и да му съобщи че е добре Те най накрая можа да заспи но това съобщение от непознатия не го оставяше намира.. и така в мисли за този непознат Тае заспа.

          ~~~~~На сутринта~~~~~

На сутринта Техьонг стана и изключи алармата която му дрънкаше на главата. Отиде на бързо до тоалетната да си свърши процедурите. След около 15 минути бавене най накрая беше излязал от тоалетната отиде и се преоблече с прилепнали на места накъсани дънки със с жълт пуловер и си взе едно черно сако. Никога не се бе обличал толкова официално все беше с някакви дънки и някаква блуза за по удобно но сега имаше повод. Взе не толкова пълната си раница и слезе долу в кухнята. След като видя майка си и каза набързо че Кук е бил останал у един приятел да спи и тръгна веднага към училище.

Когато влезе в кафенето се огледа и когато забеляза човека когото търсеше се насочи към масата на която стоеше и седна.

- Хей - каза момичето на Техьонг който в момента сядаше на стола срещу момичето.

- Здравей Джени. Все исках да ти се обадя да излезнем но бях зает и чак сега ми се освободи време. - излъга Те и се усмихна симпатично.

Краката на Джени омекнаха добре че беше седнала иначе щеше да се струполи на земята от чара му. Техьонг си поръча едно капучино на милата сервитьорка която го обслужваше и след като тя тръгна за да изпълни поръчката той се обърна към събеседника си. Те забеляза как Джени го гледа ясно беше че бе привлечена към него но той не изпитваше нищо към нея и не можеше да се насили. Щеше да си го върне на Кук бе го жал да използва Джени така но искаше да причини същото на брат си . Техьонг не знаеше защо изобщо правеше това все пак бяха братя нали? Но тогава Те пак си припомни случката от онази вечер. Не му излизаше от главата все мислише как се стигна до там че да се натискат но беше сигурен в едно брат му нямаше да го направи ако не изпитваше някакви чувства към него дори и да бяха нищожни. Джени говореше за вчерашния си ден как бе прекарала с една нейна приятелка вечерта у тях и си се усмихваше докато Техьонг напълно я беше игнорирал и си мислише за свойте проблеми.

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now