9

66 7 5
                                    

Двете момчета бяха заспали на дивана  прегърнали се докато майката на едното момче не се прибра и не ги събуди защото беше твърде късно.

След като се събудиха поздравиха сънено жената и се разтегнаха след  дългия сън от който явно и двамата са се нуждаели. ( Познахте ли кой са момчетата?? хдд ( разбира се че са Джимин и Чонгкук ) как иначе. Мисля си че изглеждам интересна (☉。☉) . Но изобщо не съм интересна нали ಠᴥಠ  •́  ‿ ,•̀ мн тъпо нали? Нооооо да се върнем към главата хдд..)

Чонгкук взе телефона си за да си провери социалните мрежи докато Джимин помагаше на майка си да разтребят масичката пред дивана. Но когато Куки си отключи телефона изпадна в шок. Имаше толкова пропуснати обаждания от майка му баща му дори и от брат му не стигаше че имаше към 50 пропуснати обаждания Ами имаше и доста съобщения от брат му. Цялото му семейство се беше притеснило за него а той горкия пропусна училище та дори и стоя у Джимин до 22:00 вечерта. Но не му беше до семейството му сега затова реши да остане у Джимин и утре да се оправя с родителите и брат си.

Когато Джимин разтреби той отиди и седна до приятеля си който седеше и си гледаше в телефона. Чими се разбра с майка си да попита Куки да остане на вечеря с тях. Докато майка му се вихрише в кухнята Джимин викаше Куки буташе го размахваше ръцете си пред лицето му но нищо. Куки беше като вцепенен. Тогава на Джимин му омръзна отиде до кухнята и наля в една чаша ледена вода и отиде до приятеля си който все още стоеше и си гледаше телефона. Тогава Чим плисна водата в лицето на Кук и отиде на прилично разстояние.

Куки подскочи и когато се свести и разбра какво става в момента се ядоса обърна се на едната страна после на другата и когато съзря приятеля си стана и изрева силно името му и почна да го гони из къщата. Джимин като видя приятеля си меко казано бесен си плю на петите и побягна докато се смееше психопатски.

Джимин едвам дишаше за негово нещастие Кук го беше хванал и положението хич не беше розово. Куки хвана Джимин като човал с картофи и почна да ходи с него към дивана а горкия Чим той се опитваше да се отърве но Куки беше силен и без проблем го издържа. Хвърли го на дивана и се качи върху него като почна да го гаделичка. Тогава майката на Джимин влезна и ги викна за вечеря това беше спасението на Джимин той искрено се радваше в този момент че майка му дойде. А майката на Джимин тя беше много щастлива че синът ѝ имаше толкова добър приятел. Майка му влезе в кухнята като седна на масата и очакваше двете момчета да дойдат и да започнат да вечерят. Точно когато Джимин щеше да отиде в кухнята Куки го спря.

Тгนε ℓ๏vεDonde viven las historias. Descúbrelo ahora