6

80 8 0
                                    

~~~~Мина се цяла седмица през която братята изобщо не си говореха~~~~

Г.Т.Ч.
- Мина  се цяла  седмица от както Те не ми говореше и ме игнорира. Пробвах се много пъти да поговоря с него но той само ме игнорираше. Честно изобщо не мога да разбера брат си... Станах от леглото и почнах да се оправям за училище. Цяла седмица ходих да тренирам и постигнах малко напредък. Имах много добър план и Батко иска не иска ще ме изслуша този път.

Г.Т.Т.

- Цяла седмица го игнорирах и не мисля все още да му говоря. През този месец тайно го следях исках да разбера защо даваше толкова много пари на гаджето си което мисля че не му е истинско.. Докато го следях не видях нищо интересно дори двамата не излизаха през тази седмица се видяха само два пъти и не правиха почти нищо особенно което да е нормално за една влюбена двойка. Бях му много ядосан знам че не трябваше но бях не можах да търпя някой друг да го има.. Станах и се оправих като тръгнах направо на училище.

- След двайсет минути вече бях пред училището и тръгнах към класната му стая но докато видях Юнги запътих се към него и тъкмо щях да му се хвърля на вратът когато видях и онова момче с него. Бяха толкова сладки че реших да не ги прекъсвам. Много се надявам това момче да докара огромно щастие на Юнги той го заслужава. Но ако още ме харесва? Разтърсих главата си и изритах тези гадно мисли. И тръгнах към класната стая защото скоро щеше да почне часът ми.

- Вече бях стигнал класната стая и бях седнал на моя чин като си извадех една тетрадка и химикал и започнах да си драскам нещо в нея. След като бях готов с рисунката часът започна и видях как Юнги идва. Той седна до мен и той си извади нещо колкото да има на чина му. Госпожата почна да преподава урока а ние стояхме и си правихме наши си работи. След известно време се сетих че в раницата имах цигари извадих кутийката и подадох на Юнги като аз си взех една. Щом Юнги видя кутията се усмихна мазно и си взе една. Запалихме ги и започнахме да пишем докато още бяхме в час.

- Хей Тае хайде да се обзаложим? - усмихна се мазно Юнги.

- Казвай! - Погледна го Те зайнтересовано .

- Ако ни спипа госпожата ти купуваш една биричка с уиски а ако не ни спипа аз купувам и в къщата съгласен ? - Юнги погледна към Тае и подаде ръката си.

- Съгласен. - усмихна се Техьонг като хвана ръката на Юнги.

И така те си продължиха със пушенето но в края на часът госпожата ги спипа и ги изпрати при Директорката а тя беше някаква истерична лелка. Двамата си взеха нещата и излезнаха като се насочиха към кабинета на Директорката. Щом пристигнаха те направо влезнаха без да чукат и да изчакат за позволение да влезнат. Щом Директорката ги видя се хвана за слепоочията. Те разказаха какво се е случило и защо идват а тя като разбра изпадна с истерия. Започна да им крещи а те станаха и тръгнаха към вратата а Директорката още подивяла от тях започна да хвърля каквото и видят очите по двете момчета. След като двамата излезнаха се засмяха. Тази лелка им беше любимка. Толкова много ги забавляваше.

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now