7

86 8 4
                                    

И тогава Тае блъсна Куки от себе си целия зачервен. Стана и тръгна към вратата на стаята за да излезне но тя беше заключена. Тъкмо се обръщаше да каже на брат си да отключи когато видя как  брат му става от леглото с наведена глава и някак странно движещ се към него. Чонгкук от своя страна не знаеше какво му стана. Веднага стана от леглото и тръгна към брат си. Приближаваше към него но другия даваше назад но беше  прекалено близо до вратата и накрая беше с долепен гръб до вратата. Кук сложи двете си ръце от двете му страни и се доближи до него. В очите му се четеше страст. Искаше брат си и то адски много че вече не издържаше. Спогледаха се с брат си за известно време когато по-малкият вече не издържа и сля устните им в страстна целувка. Ах тези устни мислише си Куки. Най - накрая ги беше вкусил. Чонгкук целуваше страстно Техьонг. Но Те беше твърде изненадан за да отвърне. Но след кратка пауза и той отвърна беше го страх какво щеше да стане после но го избута на дъното на мозъка си. Те се целуваха много страстно забравили и двамата какво правят и колко ще се наранят след това. Тае обхвана кръста на по- малкия като го придърпа още към себе си още повече. Куки се засрами много но продължи с действията си. Пъхна ръцете си под блузата на Тае като почна да обхожда цялото му тяло. Те направи същото с по-малкият като тръгнаха към леглото.

Вече стигнали леглото. Тае бутна Куки на леглото като той застана над него и започвайки пак да го целува и обарва. Направо се изяждаха забравили за апсолютно всичко. Техьонг хвана оформеното дупе на Чонгкук като го стисна силно спечелвайки си стон от по-малкото момче.

- Хьонг почакай малко. - Спря го Куки дишайки тежко.

- Какво има ? - Попита Те като целуваше вратът на брат си.

- А-а-аз аз си имам гадже но искам услуга от теб бате знам че не трябва но може ли да направя първият си път с теб Х-хьонг защото ме е страх... - Кук гледаше брат си. Беше го страх какво ще стане сега. Дали брат му щеше да приеме?

Щом чу това Техьонг веднага се осъзна какво се случваше веднага стана от Кук и тръгна към вратата да излиза когато се осъзна че все още е заключена.

- Решавай ти ли ще ми отключиш или аз ще разбия вратата?- Техьонг меко казано беше побеснял. Беше на ръба от това да се развика и да одари един на брат си. Мислише си как е могъл да попадне под влиянието му така и да прегреши толкова много. Да харесваше го и това беше непростимо но беше твърде рано с такива блискости според плана на Техьонг.

Чонгкук стана като не поглеждаше брат си. Отключи и даде път на Те да излезне. Щом Той излезе Чонгкук затвори вратата като заключи и се просна на леглото си. Не можеше да си прости че беше направил нещо такова с брат си. Скоро не издържа и започна да плаче като си прегръщаше силно възглавницата.

Техьонг от своя страна си отиде в стаята силно ядосан. След като вече беше в стаята си затвори и легна. Отпусна се и се опита да заспи изобщо не му се мислише за по-рано. Искаше само да заспи и утре да поговори с Юнги. Искаше да му сподели но в момента не беше времето.

И така двамата ни герой заспаха. Единият докато плачеше а другият раздразнен от това което се бе случило.

            ~~~~(。•́︿•̀。)(。•́︿•̀。)~~~~

Аз просто се чувствам ужасно. Честно искам да си поплача с Куки....

Таааа както и да е.... Нека зарежем депресарското ми аз...

Дано да ви е харесала главата. И искам да ви попитам дали изобщо да я продължавам мисля че тотално я сасипах...?

Ще чакам някой да ми каже. До скоро. ❤️❤️❤️

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now