След като се наядохме, легнахме един до друг и се загледахме в небето. Почти нямаше звезди, но беше доста ясно.
-Странно нещо е животът. Сякаш до преди 1 ден си бил съкрушен, а на следващия си на ръба на щастието. Както деня и ноща. Вечер става тъмно, студено. А сутринта изгрява топлото слънце и озарява с светлина света.
-Да така е.
-Т/И, ти си моето слънце. Срещнах те и ти ме озари с ослепително красивата си и топла душа. Като дете си, но в тяло на жена. Какво създание си ти?
Бях много засрамена. Както почти винаги. Аз свенливо понечих глава встрани, той ме хвана за брадичката и ме обърна:
-Обожавам начина, по който се червиш. Като прасковка си!
Усмихна се, хвана ръката ми и и отново погледна към небето. Настана пълна тишина и аз реших да я разруша:
-А какво беше преди да ме срещнеш...?
-Беше тъмно, Т/И, студено.
-Ще ми разкажеш ли?
-Преди 7 месеца се запознах с едно момиче. Казва се Сана. Започна да работи като гримьор на Намджун и доста често се виждахме. След може би месец бях влюбен в нея. Исках да съм с нея и реших да ѝ призная какво чувствам. Когато го направих, тя също призна че има чувства към мен. От този ден аз бях с нея. В началото вървеше добре, но след 3 тия месец тя започна да се държи тъпо. Ревнуваше ме от фенове и почти всеки ден имаше драма. А кълна се, не съм ѝ изневерявал докато бях с нея. След още 2 месеца видях как се натиска с едно момче на сбирката на персонала ни. Дори не го познавах, но той редактираше видеоклиповете ни. От там насетне аз скъсах с нея. Мина се един месец и срещнах теб. Не съм се занимавал с друго момиче след нея, докато не те видях. А тя все още ме търси, но аз назад не се връщам. Щом е станало, значи има причина. И ето, не е било напразно, Бог ме събра с теб.
Бях в шок. Как може момиче да му изневерява, та той е Парк Джимин.
-Ами да случва се. Просто за някои хора не си достатъчен.
Настана отново тишина.
Тогава той се изправи рязко и разшири очи.-Как можах да забравя! Има ягоди и сметана за десерт. Толкова съм глупав!
-Спокойно мочо, ще ги изядем рано или късно.
-Хайде ставай, искам аз да те храня!
Той взе една ягода, мина с флагона сметана по нея и посегна към устата ми. Аз отхапах от нея и се намазах с сметана по устните. Той изяде другата половина и забеляза сметаната по устните ми. Приближи се към мен и облиза сметаната, след което ме целуна.
-Много си вкусна. Искам още!
Целуна ме още веднъж, но от неджна целувката се задълбочи и стана малко по-груба. Не се сдържах и проговорих тихо:
-Докосни ме, Джимин!