4:20
Гледна точка на Джимин:
Толкова ме болеше главата, имах чувството, че ще се пръсне всеки момент. Тъкмо щях да светна тока, знаех, че днес ще пътуваме за Америка, за това нямаше смисъл да се опитам да заспивам. Всички вече бяха почти готови, само аз се излежавах на леглото. Джънкук дойде в моята стая и се просна на леглото до мен.-Хей хьонг, как си?
-Ами не се чувствам много добре, алкохола започва да се обажда. Колко е часа?
-Сега ще погледна.
Той погледна до стенния часовник горе и ми отговори.
-4:25 хьонг.
-Леле, успал съм се! Куфарът ми още не е готов!
-Не се притеснявай хьонг, понеже знаехме какво ти се е случило и като се прибра беше доста пиян, с Хоби хьонг решихме да ти съберем дрехите.
-Леле, благодаря момичета, вие сте страхотни.
-За нищо хьонг, ти колко пъти си ни помагал за каквото и да е било. Нали за това сме тук, да си помагаме, да сме един отбор.
-Оо, ела тук зъбльо!
Хванах го за косата, като го разроших и затегнах в хватка.
Намджун:
-О браво, станал си. Хайде, отивай в мивката да се оправяш, до 15 минути ще тръгваме за летището.-Добре хьонг.
........
Вече бяхме готови, само оставаше да слезем от хотела и да тръгнем към лимозината.
Качихме се в автомобила и потеглихме за летището, но по пътя си размишлявах, може с Т/И да не сме заедно вече, но не е казано, че не можем да сме приятели. Не исках да я загубя завинаги, искам да я задържа до мен по един или по друг начин. Извадих телефона си и отворих чата с нея.chimm_y: 5:15
Здравей Т/И, как си?Знам, че може би спеше, но нямаше как да ѝ пиша по-късно. Когато пристигнем в Ел Ей ще имам възможност да ѝ отговоря.
Гледна точка на Т/И:
8:17
Събудих се, защото проклетата аларма не спираше да звъни. Изобщо не ми се ходеше на работа, чувствах се ужасно, не можех да приема това, че с Джимин не сме заедно повече. Когато вече бях станала от леглото и бях готова за работа, видях, че имам съобщение от Джимин.chimm_y: 5:15
Здравей Т/И, как си?Знаех, че в момента пътува за Америка и исках да знам как е. Но понеже в самолета нямаше обхват, може би ще ми отговори след пътуването, но просто исках да знам как е.
cuty_73: 8:51
Аз съм добре Джимин, ти как си? Моля те, пиши ми когато пристигнеш, притеснявам се за теб.Толкова много исках да чуя сладкото му гласче. Липсваше ми мисълта да знам, че с него сме заедно. Беше време да тръгвам за работа, момичетата също вече бяха готови, тръгнахме с колата към близката закусвалня и след това на работа. Така мина първия ден от раздялата ми с него, и не ми беше никак добре. Сигурна съм, че той също не се чувстваше добре. Но всичко ще мине, нали?