Така беше за известно време, докато тя реши, че ще доминира. Обърна местата ни така, че тя да е отгоре и започна да ме целува с по-бързо темпо. Мина на врата ми, когато се зае с вратовръзката ми и я махна. Аз махнах съкото си, при което тя ми помогна за бялата риза. Така аз останах само по панталон. Реши да си поиграе с мен и започна да целува гърдите ми. Издавах леки стонове, когато тя реши да чуе силни и ме ухапа по зърното на дясната ми гърда и постигна целта си.
-Охгг, мамка му, Т/И!
-Толкова си секси когато викаш! Искам още!
Вече не бях на себе си. Обърнах я и я надупих. Поставих ръцете ѝ на кръста ѝ. Хванах ръцете ѝ с едната си ръка, а с другата взех вратовръзката си и ги вързах.
-Сега ще видиш какво е да чукаш с любов!
-Давай Оппа!
-Оо, ти си едно мноого лошо момиче!
Свалих бельото ѝ, докато едната ми ръка беше върху кръста ѝ, хващайки ръцете ѝ.
Започнах да я пляскам по дупето докато не получи розов цвят и започнах да я целувам по гърба. Члена ми се опираше на задника ѝ, което я караше да стене за тези мои допири. Хванах едната ѝ гърда като правех кръгови движения на зърното ѝ. Другата ми ръка беше на клитора ѝ като също правех кръгови движения. Тя стенеше ли стенеше, като устните ми намериха мястото си на дупето ѝ. Целувах и го хапех, смучех и какво ли още не. Минах на вагината ѝ с език и стенанията ѝ станаха по-силни. Когато приключих с игрите, изправих я и я надупих пред светлините на града. Ръцете ѝ още бяха завързани за кръста. Разхлабих колана си, когато свалих вече и панталона останах по бельо. Започнах пак да трия клитора ѝ в пръстите си, след което свалих и боксерките. Хванах члена си и започнах да втривам главичката на входа ѝ.-Моля те Оппа, не ме мъчи повече!
-Много ли искаш да ме усетиш в себе си, принцесо?
-Да скъпи, моля т...ААА! O yes, f*ck!
-Без предупреждение навлезнах в нея грубо и започнах да се движа. Викаше толкова силно, че само при тези нейни стенания накара и мен да започвам с тях.
-Т/И, обичам те! Много те обичам!
-И аз също те обичам много Оппа!
Вкарах последен тласъх в нея, като тя усети, че ще свърша и веднага се обърна и клекна, за да изпие всяка капка от мен. Правеше го по толкова секси начин. Сякаш щях да свърша отново.
-Толкова си тясна, караш ме да свърша много бързо! Ето видя ли, ти не можа да свършиш!
-Няма нищо, нали ти си свършил.
-Хайде обърни се, трябва и ти да свършиш!
-Не Джимин, не искам. Следващия път ще свършим и двамата. Но този път ми стига, че си задоволен.
Седнах до нея, сгуших я в себе си и я целунах по челото.
-Обичам те прасковке.
-И аз много те обичам мочи. Най много теб в целия свят!
-Лека нощ бебе. Да спиш в кош, да сънуваш златен грош!
- Ти също любов!
И така свърши вечерта. Заспах до любимата си!
„[FMV] Park Jimin - Crazy In Love“: https://youtu.be/BLB7qknLC7w
(PS: WE LOVE OUR PARK MOCHI❤️)