/24/

54 6 0
                                    

19:40
Излежавах се, преди 10 минути бях станала от сън. Чух как вибрира телефона ми и видях, че това е Джимин.

chimm_y: 19:40
Хей, спази си обещанието! След 20 минути тръгвам към вас за да те взема ;) <3

Оу shet, напълно забравих за обговорката ни!

cuty_73: 19:41
Разбира се скъпи, чакам те! <3

Трябва да побързам, след 20 минути той ще е тук!

-Момичета, спешна помощ! Джимин ще е тук до 30 минути, а аз не съм готова! Трябват ни хубава рокля, токчета и грим!
..........

20:14
Бях вече готова. Отдъхнах си. Избрах черна рокля с гол гръб и сребристи токчета. Тъкмо бях седнала на дивана и се звънна на вратата.

-Добър вечер красавице. Много си красива.

Подаде ми една алено червена роза и се усмихна широко.
Беше с черен смокинг и черна вратовръзка.

-Благодаря, много e красива.

-Не е по красива от теб.

Усетих как се бях засрамила и бузите ми станаха алени, като розата.

-Моята червена прасковка!

Затвори очи и се наведе за целувка.

-Да тръгваме?

-Само да си взема чантата!

Затворих вратата и тръгнахме към колата му.

-Ще ми кажеш ли къде отиваме?

-Не, това е изненада.

-Но ти никога не ми казваш къде отиваме!

-Това е интересното, Т/И.

Запътихме се към един хотел. Мислех, че ще влезем в някоя стая, но много грешах. Когато влезнахме вътре, той отиде до касиера и говореха за нещо. Тогава той дойде до мен и ме хвана за ръката.

-Хайде любима, да тръгваме.

Влезнахме в асансьора и се качихме на последния етаж. Слезнахме от асансьора и той посочи един отвор в края на коридора. Този отвор имаше врата, след която бяха стълби, които водеха нагоре. Извървяхме стълбите и пред нас беше още една врата, на която пишеше "Exit". Той я отвори и пред нас се показа много хубава гледка.

 Той я отвори и пред нас се показа много хубава гледка

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hold Me TightWhere stories live. Discover now