bölüm 10 - prolouge pt.6

1.4K 189 78
                                    

3 Yıl Sonra
Hoseok ve Yoongi, liseyi Namjoon ve sevgilisi Seokjin ile başarıyla tamamladıktan sonra Konkuk Üniversitesine girmeye hak kazanmışlardı.

"Hadi Yoongi, biraz daha hızlı. Neden bu kadar özeniyorsun anlamıyorum. Eş bulma programına çıkmıyoruz, değil mi?" Aynanın önünde saçlarını düzenleyen genç, kapının eşiğinde ona yakınan gence bakıp göz devirdikten sonra çantasını da alıp yanına gitmişti. "Bitti işte, oldu mu Hoseok? Biraz bekletilince hemen mızmızlanıyorsun ama kendin milleti delirinceye kadar bekletiyorsun."

Yoongi Hoseok'un bir şey demesini beklemeden yanından geçip gitmiş ve kapının önünde onları bekleyen Namjoon ile Seokjin'i görünce diş etlerini gösterene kadar kocaman gülmüştü.

"Vay, Yoongi. Ne bu şıklık, kız mı düşüreceksin yoksa?" Yoongi Seokjin'e gülümseyip konuşacakken, ondan önce Namjoon davranmıştı. "Neden kız düşürmeye gerek duysun ki? Yoongi'nin lisede ki sevgilisi Suran'da bizimle aynı üniversiteyi kazanmış. Belki tekrardan aralarında bir şey olacaktır." Namjoon Yoongi'ye göz kırparken Seokjin şaşkınlıktan elini ağzına götürmüş bir şekildeyken arkadan gelen Hoseok'un konuşmasıyla hepsi o tarafa dönmüştü. "Daha okul başlamadan kız peşine düşmeye başladın işte. Üniversite sandığın kadar kolay değil ama yine de sen bilirsin, Yoongi?"

Hoseok bir şey demeden yoluna koyulmuşken arkada kalan gençler onun bu haline ve tavrına anlam veremiyorlardı.

Üniversitenin kapısına geldiklerinde, dört gençte aynı hizada durmuş ve kapıdan doğru koskocaman bahçesi ve ona nazaran kocaman olan okula bakmışlardı. Burada da yepyeni bir hikaye daha onları bekliyordu işte.

"Hazır mısınız?" dedi Seokjin bir adımda diğerlerinin önlerine geçerek. Yoongi sadece yutkunup kafasını evet anlamında sallamaktayken Hoseok'sa hiçbir şey söylemeden önden giderek tekrar diğerlerini arkasında bırakmıştı.

"Hey, ders arasında kantinde ol!" Namjoon Hoseok'un arkasından seslendiğinde aldığı şey bir cevap değildi fakat cevap niteliğinde bir vücut diliydi. Hoseok arkasına dönmeden elini havaya kaldırıp sallamış ve yürümesine devam etmişti.

"Senin fakülten nerede Yoongi?" "Sanırım şu tarafta." Yoongi eliyle Psikoloji fakültesini işaret ederek Namjoon'a dönmüş ve güümsedikten sonra tekrar konuşmak adına dudaklarını ıslatıp aralamıştı. "Ya sizin?" "Benim de seninkinin tam yanında, Seokjin'de bize biraz daha uzakta ki şu fakültede." Namjoon Hukuk bölümünü kazanmışken Seokjin'de Film ve Sanat bölümüne girmişti. Yoongi başını salladıktan sonra Namjoon'a dönerek konuşmuştu. "O zaman biz birlikte gidelim. Seokjin seninle de kantinde buluşuruz."

Yoongi ve Namjoon aynı yöne, Seokjin'de her ikisinin zıt yönüne giderken hepsinin içinde bir heyecan vardı. Ne yapacaklarını bilecek olgun bir yaşa ve zihniyete gelmişlerdi fakat yine de oldukça heyecanlıydılar.

Yoongi amfiye girdiğinde biraz ortalarda bir yere geçmiş ve çantasını da yanına yerleştirdiklerin sonra bölüm dersi için beklemeye başlamıştı.

Henüz hoca gelmeden yanında oluşan hareketlenmeyle başını kaldıracakken önünde gördüğü uzatılan el ile daha da meraklanmış ve o yöne doğru bakmıştı.

"Uzun zaman oldu." "Jooheon?" "Elimi havada mı bırakacaksın?" Yoongi cevap vermemiş ve gözlerini devirip önüne döndükten sonra Jooheon yanına oturmuş ve konuşmasına devam etmişti. "Yoongi ben-" Fakat Yoongi ne diyeceğini beklemeyip çantasını da alıp başka bir sıraya geçmişti.

lavinia & yoonseok.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin