⚠ANUNȚ⚠

202 11 4
                                    

Hei dragilor!! Știu că v-am promis ca voi posta mai des și chiar vreau sa va spun ca îmi pare nespus de rău nu am reușit. Eu chiar îmi dau silința sa scriu foarte mult la capitole când am timp, dar având în vedere că sunt într-a 8a e destul de greu pentru mine...Încerc foarte mult să vă ofer capitole de calitate, bine scrise și redactate, dar din păcate nu primesc un sprijin pe măsură din partea cititorilor mei. Eu nu vreauîmi scrieți în comentarii doar un simplu NEXT sau CÂND PUI NEXT?

Dacă vreți arătați sprijinul față de ceea ce fac, va rog sa ma ajutați prin a va spune părerea despre fiecare capitol în comentarii și sa lăsați si un vot. Pentru mine înseamnă foarte mult când vad ca va pasa. Ma deranjează puțin faptul ca unii dintre voi citiți și nu lăsați nici vot nici comentariu...va rog de acum încolo sa lăsați...nu vă oblig sau ceva doamne ferește 😂 dar chiar cred ca ar fi mai bine+ ca nu va costa nimic😅...
Va rog frumos sa nu îmi dați în cap ca postez rar, dar chiar nu am alta solutie...câteodată chiar ma gândesc sa șterg cartea când vad ca nu are niciun impact asupra voastră.

      Lăsând lucrurile neplăcute laoparte...
Nu uitați vizionați videoclipul celor din BTS sa batem recordul pentru cel mai vizionat videoclip în 24 h...
We can do it,  ARMYS!!!!
I PURPLE U💜

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum