Capitolul 17

156 11 7
                                    

După o săptămână...

Autoarea POV

Un nou băiat a venit în liceul Kangbuk, iar acum toate fetele din liceu sunt cu ochii pe el. Se mirau oarecum că un băiat atât de arătos a venit fix în acest liceu.

Hyeon era acum în curtea liceului împreună cu băieții de la cluburile sportive.

"Vom face curățenie majoră în toate cluburile!" Strigă fata nervoasă la băieți.

"C-Ce-i cu toate astea așa dintr-o dată?" Întreabă elevii speriați de comportamentul vulcanic al lui Hyeon.

"Nu e brusc! V-am spus să faceți curat și înainte! Uitați-vă și voi! Aproape poți vedea mizeria curgând prin pereți!" Spune fata, pe același ton ca și mai devreme.

"Ce naiba? Nu vedem nimic!" Strigă băieții revoltați.

"Pentru că v-ați obișnuit deja cu toată mizeria asta!"

"Nu e nimic în neregulă cu asta, nu-i așa?! Cel puțin suntem buni la ceva!"

"Oricum, mâine toți veți face curat!"

"Curățenia nu se va termina niciodată! Nu vom face asta până seara. Probabil, nu ne vei da timp nici măcar să mâncăm, corect?"

"Toată lumea, umm...În cazul ăsta, vom pregăti niște gustări. Ne veți ajuta la curățenie, da?" Întreabă Suga pe un ton convingător, apărând de nicăieri.

Într-un final băieții au acceptat și au plecat, Hyeon urmându-le exemplul, urmată de Yoongi și Min Jun.

"Am făcut-o din impuls, atunci când te-am văzut înconjurată. Îmi pare rău!" Se scuză Suga, fiind în urma lui Hyeon.

"E în regulă. Mulțumită ție, măcar s-au oferit să facă curat."

"Totuși, să pregătim gustările pentru toată lumea e...E o nebunie, dacă te gândești la asta."

"Consiliul Elevilor va face ceva în legătură cu asta. În cele din urmă, ne-au cerut să curățăm cluburile."

"Voi da tot ce pot să fac bilele alea de orez!"

"Vor fi fericiți dacă primesc numai o bilă de orez?" Spune fata gînditoare, continuându-și drumul.

Se oprește brusc, când calea de la intrarea în liceu îi este blocată de Jimin.

"Jimin! Nu ne-am mai văzut de mult. Te-ai odihnit acasă, corect?"

"Da, din cauza unor leziuni minore."

Hyeon doar încerca să evite cât mai mult contactul vizual cu el. Ori de câte ori îl privea, își aducea aminte de sărutul pe care l-au avut când a fost ultima oară la el.

Acum se simțea de o mie de ori mai incomodă în prezența lui față de cum era înainte.

"Președintă...Nu ne-am mai văzut de mult." Îi spune Jimin, zâmbindu-i atrăgător.

"Ești bine?" Îl întreabă Hyeon cu o mică reținere, evitându-i în continuare privirea.

"Da, mulțumită ție." Spune acesta, stând rezemat de tocul ușii.

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum