Capitolul 18

178 11 10
                                    

Autoarea POV

O mare parte dintre elevii care erau în clasă cu Hyeon au așteptat cu nerăbdare ziua de astăzi.

Aceștia vor merge într-o excursie cu clasa. O excursie de 5 zile și 4 nopți în care, sperau ei, să se relaxeze și să mai uite de stresul de la școală.

Însă Hyeon nu părea așa de încântată de idee. Nu va avea cum să se bucure știind că Jimin va fi și el acolo, și mai nou, și Taehyung a dezvoltat o obsesie pentru ea.

De când băiatul a realizat că Hyeon e prima lui iubire, acesta o urmărește peste tot. Fata trebuie să îl supravegheze tot timpul pentru a nu face lucruri tâmpite, sub privirile pline de ură și gelozie ale lui Jimin.

Elevii au ajuns în sfârșit la destinație. Însă bucuria lor s-a spulberat odată cu primul pas pus în acel loc.

"E complet diferit față de ce am auzit. De ce naiba ne pun la muncă în halul ăsta? Și de ce ne-au adus la un templu?! Profesorii ne-au spus că excursiile liceului nostru sunt ca un paradis. Și unde e hotelul la care trebuia să fim cazați? Nicio persoană normală nu ar sta pe un munte ca ăsta!" Se vaită ce trei idioți, măturând și ștergând podelele.

"Sunt minciuni. Se pare că profesorii de la Kangbuk îi înșeală pe elevii din liceu. Cred că a devenit un fel de tradiție sau ceva. În fiecare an s-a întâmplat asta." Le explică Hyeon.

"E...oribil! Visele noastre, și speranțele noastre sunt complet distruse!"

"Nu vă mai plângeți! E timpul pentru învățat! Nu suntem aici ca să ne jucăm. Mișcați-vă fundurile la muncă acum!" Strigă Hyeon nervoasă la băieți. Nici nu a mai fost nevoie să strige a doua oară, că băieții s-au supus.

"Încetează, Jimin! Președintă, ajută-mă." Se aude vocea lui Suga, câțiva metri mai încolo.

"Ce faceți?" Îi întreabă fata iritată, îndreptându-se spre cei doi.

"Doar facem curat împreună." Răspunde Jimin simplu.

"Minte! Mă târăște peste tot!"

"Am înțeles. O să am eu grijă de perversul ăsta." Spune Hyeon, după care Jimin îi dă drumul lui Suga, acesta plecând cât mai repede de acolo. "Doamne, serios...nu pot să-mi iau ochii de pe tine nicio secundă."

"Și ce dacă? Sunt doar puțin bosumflat din cauza geloziei. E greșit?" O întreabă Jimin, privind-o intens în ochi.

"Bineînțeles că e! Ăsta nu e un motiv să sari peste sarcinile tale și să-ți bați joc de Suga!

"Eh? Eu cred că e, totuși."

"Oricum, doar întoarce-te la muncă!"  Spune Hyeon, după care pleacă.

Doamne, de ce el câștigă în fiecare conversație? Gândea Hyeon.

"Oh, Hyeon?"Se aude vocea lui Ha-rin.

"Omule, sunt epuizată de la toate predicile și sarcinile astea!" Se vaită Seo Yun.

"Totuși, suntem norocoase că noi pregătim masa. Băieții încă trebuie să mediteze sub cascada de lângă templu."

A trecut aproape o oră, iar băieții au ajuns și ei. După ce au mâncat cu toții prânzul, fetele s-au oferit să spele vasele.

"Hyeon e cu adevărat uimitoare! Poate prelua comanda cu atâta ușurință!" Spune Ha-rin, care spăla vasele împreună cu celelalte fete.

"Serios? Mulțumesc!"

"Trecând peste asta, cum rămâne cu Taehyung?" Întreabă Ha-rin extrem de curioasă și entuziasmată.

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum