*La cafenea- tema următoare e ziua surorii mai mici *
Hyeon POV:
"Să ies ca personajul unei surori în locul celui de servitoare...Nu-mi pot imagina asta." Oftez eu cu voce tare.
"Ce tot spui? Surorile sunt combinația efectelor liniștitoare!" Spune Ji Hoon cu mare entuziasm.
"Asta va fi destul de interesant pentru cafenea!" Adaugă Erika.
"Deci, Hyeon, vei încerca pentru moment?" Mă întreabă managerul cu pumnii strânși așteptând un răspuns pozitiv.
Eu doar stăteam și priveam confuză. Mie personal mi se părea o idee total copilărească pe care îmi era greu sa o accept.
"Cred că ar fi mai bine pentru tine să-ți faci o coafură copilăroasă." Spune Erika, iar în acel moment îmi explodau tâmplele.
Ele chiar aveau de gând să mă chinuie îmbrăcandu-mă în haine pentru copii? Pe bune?!
"Cred că două codițe ți s-ar potrivi cel bine!" Spune Shin Hye.
"Nu te adresezi clienților cu 'Stăpâne'. În schimb, te adresezi cu 'oppa' sau 'unnie'." Continua Ji Hoon.
Nu prea vroiam sa accept, dar eram conștientă că trebuie să mă supun regulilor impuse de manager.
Mi-au înmânat niște haine mai copilăroase, și m-am dus să mă schimb.
"Nemaipomenit! Arăți mai drăguță decât îmi imaginam! Ce ai vrea sa folosești?" Ma întreabă Ji Hoon extrem de încântată.
Eu doar priveam confuză pentru ca nu aveam nicio idee la ce se referea.
"Vreau să spun, ce vrei să folosești când te adresezi clienților?"
"Folosește 'oppa', te rog! E mult mai drăguț!" Mă implora Shin Hye.
"C-ce spui dacă m-aș adresa tot cu 'stăpâne'?" Spun eu cu o voce joasă pentru ca deja începusem sa ma enervez.
"Ce tot spui, Hyeon? Ești încă tânără, așa că folosește ceva drăguț gen 'oppa' în schimb!" Se răsteşte Shin Hye la mine.
"Haide! Încearcă să intri în 'rolul surorii mai mici'! Tu ești sora cea mică care așteaptă ca scumpul ei frate să se întoarcă!" Îmi explică fata.
"Încă nu s-a întors oppa... Poate tocmai ce a ajuns acasă! Bine ai venit, oppa!" îmi demonstră Shin Hye care și-a spus replica într-un mod care trebuia să pară adorabil.
"Î-Încă nu s-a întors oppa...Poate t-tocmai ce a ajuns a-acasă! B-Bine ai venit, o-oppa..." spun eu, dar pe un ton stângaci. Nu suna deloc bine.
Colegele din cafenea doar ma priveau oarecum dezamăgite. Eu doar am oftat lung.
"Toată lumea are lucruri pentru care nu sunt potriviți. Cum am crezut, asta e puțin prea mult pentru mine..." Mă vait eu.
"Ai de gând să folosești asta ca o scuză?" Mă întreabă Shin Hye de data asta serioasă, aruncându-mi o privire ucigătoare.
CITEȘTI
𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉
Teen FictionSă fii președinta consiliului elevilor nu este ușor, mai ales când școala ta s-a transformat dintr-un liceu de băieți într-unul mixt. Poreclită ,,Președinta demon'' de băieți datorită stilului ei disciplinar strict, lui Kim Hyeon nu îi e teamă să-și...