La cafenea
Hyeon POV
Eram la cafenea, îmi făceam treaba ca de obicei. M-am gândit sa îl sun pe Suga pentru a mă asigura ca totul merge bine în consiliu cat timp eu lipsesc.
"Destul cu scuzele! Nu ți-am spus ca astăzi e ultima zi pentru raportul festivalului școlii?" Strig eu nervoasă la Suga.
"Da! Dar Președinte, sunt prea multe documente la care trebuie sa lucrez! În plus, cele mai multe clase si cluburi de activitate numai ce și-au prezentat propunerile. Nu mai suport!" Se vaită băiatul.
Într-un fel îl înțeleg. Nu e ușor sa te ocupi de atât de multe documente de unul singur. Nu am încotro. Am nevoie de bani, trebuia sa merg la cafenea.
"Ah, nu am încotro. Ma voi ocupa personal de ele mai târziu." Îi spun eu lui Suga.
Imi ciulesc urechile când aud niște băieți şuşotind și minunându-se probabil de o poza cu vreo fată dezbrăcată.
"E destul de zgomotos acolo. Ce se întâmplă?"
Suga nu a spus nimic.
"Grămada aia de cretini fără viitor...Din nou fac lucruri prostești când sunt eu plecată. Spune-le aşa:
Pregătiți-vă să fiți loviți." Am spus eu, după care am închis telefonul."Oh președinte. "Pregătiți-vă să fiți loviți." Asta nu ar excita pe cineva?" Mă întreabă Jimin care a apărut de nicăieri ca de obicei.
"Tu când ai intrat aici? Știi că nu ai voie în camera personalului." Îl întreb eu surprinsă.
"Dar ușa era deschisă. E neglijent din partea ta." Îmi reproșează acesta cu un rânjet pe față.
"Oh, iar ai venit, Jimin!" Spune zâmbitoare Ji Hoon, care avea o cutie în mână.
"Ce-i cu cutia aceea?"O întreb curioasă.
"Am adus câteva lucruri." Spune aceasta așezând cutia pe masă.
Când m-am uitat în cutie, am rămas puțin surprinsă. Erau electroșocuri, spray-uri și alte arme de autoapărare.
"Ce-i cu toate astea?" Întreb eu.
"Recent, au fost cazuri de persoane care urmăresc personalul lanțurilor de cafenele cosplay. Exista destule cazuri, așa că...Clienții și personalul nostru trebuie sa fie în siguranță...Dar în caz de ceva, ia unul, Hyeon." Spune managerul după care îmi înmânează un aparat cu electroșocuri.
"Probabil ar trebui să dai mai întâi la restul. Eu voi lua ce rămâne mai târziu. În plus, cred că voi fi bine." Încerc eu sa o refuz politicos.
"Deci tu crezi că vei fi bine din moment ce ești puternică?" Mă întreabă Jimin.
Eu doar i-am aruncat o privire plină de dispreț.
"Oh, așa este. Hyeon a învățat arte marțiale înainte, corect?"
"Da, în plus, nu am fost niciodată urmărită înainte. Chiar dacă sunt urmăritori, mă pot descurca singură."
CITEȘTI
𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉
Teen FictionSă fii președinta consiliului elevilor nu este ușor, mai ales când școala ta s-a transformat dintr-un liceu de băieți într-unul mixt. Poreclită ,,Președinta demon'' de băieți datorită stilului ei disciplinar strict, lui Kim Hyeon nu îi e teamă să-și...