La liceu
Autoarea POV
Vacanța de vară s-a terminat, așa că Hyeon se afla deja la școală împreună cu ceilalți.
Era deja sfârșitul orelor de curs, iar fata s-a gândit tot timpul cum să se revanșeze în privința lui Jimin.
Fata era conștientă că îi era datoare cu niște favoruri lui Jimin, mai ales că a ajutat-o fără să îi ceară acest lucru.
Știa că mereu s-a riscat pentru ea și nu voia să se simtă prost față de el.
Fata a plecat pentru a-l căuta pe Jimin prin liceu, iar într-un final l-a zărit la poarta de la ieșire, probabil pregătindu-se să plece acasă.
"Jimin!" Îl strigă Hyeon pe băiat, în timp ce aleargă grăbită spre el.
Băiatul s-a întors imediat când a auzit vocea fetei.
"Vreau să mă revanșez față de tine." Spune fata gâfâind.
"Vrei să răsplătești favorurile pe care mi le datorezi?" O întreabă acesta confuz.
"Da. M-ai ajutat în cazul lui Jungkook, cu incidentul de pe plajă și cu Min-Jun, de asemenea. Nu-mi place să rămân datoare."
"Atunci fii menajera mea personală pentru o zi." Spune băiatul, rânjind pervers.
La spusele lui Jimin, Hyeon a încremenit. Nu putea înțelege de ce băiatul nu poate fi serios măcar odată.
"Nu poate fi altceva în loc?" Spune fata, dându-și ochii peste cap.
"Hmm...să vedem..." Spune băiatul, doar dând impresia că se gândește.
"Chiar vrei să fiu menajera ta personală pentru o zi? Nu am știut că ești atât de pervers...Aș fi îngrijorată dacă asta e tot ce îți dorești." Spune fata dezamăgită.
"Oh, deci ești pregătită să ți se facă lucruri perverse?" O întreabă Jimin, privind-o în ochi.
Fata doar s-a înroșit și a făcut ochii cât cepele.
"Glumeam doar. E timpul să mergi la muncă, Președinte." Spune Jimin, după care își continuă drumul.
"Ce vrei să fac, Jimin, idiotule?!" Strigă Hyeon nervoasă, însă în zadar. Băiatul deja plecase.
La cafenea-azi e ziua prăjiturilor cu răvaș
Cei trei idioți se aflau la o masă, încercându-și norocul la niște prăjiturele cu răvaș.
"Semn: Extrem de ghinionist. Ai putea pierde ceva prețios. Luptă, Stăpâne~." Citește Lee Kyung cu vocea tremurată, textul de pe bilețelul din răvaș. "La naiba! La ce se referă lucrul ăsta prețios?!" Întreabă băiatul nervos, auzindu-se în toată cafeneaua.
Hyeon deja simțea că o să explodeze din cauza nervilor. Băieții erau extrem de gălăgioși.
"Stăpânilor, faceți liniște vă rog! Sunt doar niște prăjituri cu răvașe făcute în casă!" Strigă Hyeon nervoasă la băieți.
"Ce zici dacă iei și tu una?" Întreabă Min Seong.
Fata a acceptat să ia prăjitura dacă asta însemna să nu mai asculte vocile enervante ale băieților.
"Norocos. Returnează orice favor datorezi." Citește Hyeon de pe bilet.
Fata a rămas puțin pe gânduri, însă iese din gândurile ei când aude ușa de la intrare deschizându-se.
CITEȘTI
𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉
Подростковая литератураSă fii președinta consiliului elevilor nu este ușor, mai ales când școala ta s-a transformat dintr-un liceu de băieți într-unul mixt. Poreclită ,,Președinta demon'' de băieți datorită stilului ei disciplinar strict, lui Kim Hyeon nu îi e teamă să-și...