Autoarea POV
Festivalul cultural de toamnă a sosit. Acesta era organizat în incinta liceului Kangbuk.
Toți elevii erau foarte nerăbdători pentru acest festival, iar anul acesta au venit într-un număr foarte mare.
Organizatorilor le-a luat jumătate de an să îl pregătească.
Hyeon s-a hotărât să meargă împreună cu Ha-rin și Seo Yun, însă Jimin s-a hotărât să îi strice planurile și să le însoțească pe fete.
Ha-rin a venit la acest festival doar pentru că știa că EXO vor cânta în această seară.
Nici nu au intrat bine, că fetele și Jimin au fost acaparați de mulțimea de fete care si-au ocupat locurile la concert.
Ha-rin s-a pierdut deja prin mulțimea de oameni împreună cu Seo-Yun, iar acum Hyeon a rămas cu Jimin.
Hyeon s-a gândit să le sune pe fete în speranța că poate le va găsi.
Convorbire telefonică
"Seo-yun, unde sunteți?"
"Am ajuns până în rândurile din față."
"Deci amândouă ați fost împinse până în primele rânduri? Ceea ce înseamnă..."
"Se pare că e coadă la concert, iar Ha-rin nu vrea să se miște acum. Cred că nu vom putea să ne întâlnim, așa că luați-o înainte și distrați-vă."
"Eh, sta- Seo-yun!"
"În regulă, ne vedem mai târziu."
"Ar trebui să mergem să ne bucurăm de festival?" O întreabă Jimin pe Hyeon.
"B-Bine."
"Locul ăsta e aglomerat. Hai să mergem altundeva."
Am venit aici pentru că eram îngrijorată în privința lui Ha-rin. Ne-am despărțit, dar ar fi inutil dacă m-aș întoarce acum. Presupun că-mi voi petrece timpul cu Jimin până când se termină spectacolul. Gândește Hyeon, în timp ce se strecura prin mulțime.
După ce au scăpat în sfârșit, Hyeon a răsuflat ușurată și și-a întors privirea spre Jimin.
"Ce?! De unde și când ai luat toate alea?" Îl întreabă fata, văzând că Jimin avea brațele pline cu gustări și tot felul de cadouri.
"Dintr-un motiv oarecare, trecătorii mi le-au dat. Mi-au spus să le încerc."
"Ce vrei să spui dintr-un motiv oarecare?! E ciudat!"
"Se pare că mă plac. Doamne, iar mă încercuiesc. Să fugim!"
Într-un final, aceștia au alergat până au ajuns la o bancă mai retrasă.
"Idiotule! Mereu intri în belele!" Strigă Hyeon nervoasă.
"Yah, liniștește-te. De ce nu încerci niște mâncare?"
"Nu e nevoie. Nu mi-e foame..."
"Poftim. E bună." Îi spune Jimin, în timp ce îi întinde lui Hyeon niște vată de zahăr.
Într-un final, fata a acceptat.
"Cum e?"
"E bun." Îi spune fata încet.
Pare ciudat...E ca și cum...
"...ar fi o întâlnire, corect?"
"Iar mi-ai citit gândurile?! Extraterestru pervers! Ce e cu puterea asta supranaturală?! Ce ești tu mai exact?!" Spune fata surprinsă.
CITEȘTI
𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉
Teen FictionSă fii președinta consiliului elevilor nu este ușor, mai ales când școala ta s-a transformat dintr-un liceu de băieți într-unul mixt. Poreclită ,,Președinta demon'' de băieți datorită stilului ei disciplinar strict, lui Kim Hyeon nu îi e teamă să-și...