Hyeon POV
"23 de ore și 55 de minute. Mai sunt doar 5 minute. Se pare că am câștigat, eh? Ar trebui să încetezi să te comporți ca un cavaler în armură strălucitoare. Va fi plictisitor dacă ajungi să fii urât pe bune de ea-"
"Min-Jun. Chiar vrei să te joci cu mine?" Întreabă Jimin serios.
"E-Este inutil să mă ameninți acum! Deja a adormit! Când se va trezi-"
"Cine doarme? Ascultând vorbele acelui pervers m-a enervat suficient încât să rămân trează! Lee Min-Jun! Acum că s-a ajuns la asta, nu-mi pasă de motivul pentru care urăști fetele! Va trebui să te pedepsesc cu asprime pentru asta!" Spun eu, ridicându-mă în picioare.
A doua zi...Lucram din greu la pregătirile pentru turul școlii de săptămâna asta.
Am luat câteva fete și ne-am dus într-un loc mai retras în curtea școlii pentru a împărți sarcinile.
"Wow! O cantină?" Întreabă Ha-rin bucuroasă.
"Da. Vreau să fac o cantină drăguță la mijlocul turului ca zonă de odihnă. Și vreau să fac un mediu în care și elevii de generală să se integreze. Știu că pregătirile vor fi grele, dar puteți să mă ajutați? Chiar am nevoie de ajutor."
"Sigur! Le vom anunța și pe celelalte fete." Spune Seo-yun.
"Oh da, sunt sigură că veți avea nevoie de cineva care să vă ajute la treburile grele. Din moment ce nu mă pot baza pe ceilalți băieți, folosiți-l pe el în schimb." Spun eu, în timp ce îl trag de braț pe Min-Jun.
Băiatul ăsta chiar are nevoie să socializeze cu fetele. E cea mai bună soluție.
"Din anumite motive, el e omul bun la toate al Consiliului Studenților." Spun eu zâmbind.
Fetele l-au acceptat bucuroase în echipa lor.
Tot timpul a fost nevoie să-l supraveghez pe Min-Jun.
Stă mereu retras într-un colț, iar când fetele îi cer ajutorul, acesta începe să o ia la fugă.
Încerc să îl aduc pe drumul cel bun, dar e foarte greu.
După câteva ore în care nu am mai fost în prezența lui Min-Jun, m-am hotărât să mă întorc să văd cum se mai descurcă.
Spre surprinderea mea, acesta a început să se descurce foarte bine.
Mâine este ziua cea mare. Sunt extrem de entuziasmată.
"Hyeon, uită-te te rog la astea. Voiam să ne îmbrăcăm cu aceste costume." Spune Seo-yun, ținând în mână o cutie.
Când am deschis cutia, am crezut că o să explodez. De ce îmi face toată lumea asta?!
Erau numai costume de servitoare.
"Am depus mult efort să le pregătim. Și profesorii cred că sunt interesante."
Nu pot să apar așa. Dar nu le pot refuza. Asta trebuie să fac.
"E în regulă. Puteți face ce doriți." Le spun eu zâmbind.
CITEȘTI
𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉
Teen FictionSă fii președinta consiliului elevilor nu este ușor, mai ales când școala ta s-a transformat dintr-un liceu de băieți într-unul mixt. Poreclită ,,Președinta demon'' de băieți datorită stilului ei disciplinar strict, lui Kim Hyeon nu îi e teamă să-și...