Capitolul 9

206 15 11
                                    

Autoarea POV

Ha-rin era împreună cu Seo-yun la concertul trupei EXO, trupă pe care Ha-rin o îndrăgește foarte mult.

Fata s-a bucurat atât de tare de concert, încât a pierdut noțiunea timpului. Tocmai a realizat că concertul s-a terminat.

Spre deosebire de prietena sa, Seo-yun abia aștepta ca toată harababura să se termine cât mai repede.

Simțea că se sufocă printre atâtea fane obsedate care săreau și țipau din toți plămânii. Într-un final, mult așteptatul moment de a pleca de acolo, a venit.

A doua zi, la școală

"Miercurea viitoare?" Întreabă Hyeon puțin confuză.

"Da! Esti liberă după școală? Vrei să mergem la o petrecere nemaipomenită?" Spune Ha-rin radiind de fericire.

"Se pare că e o întâlnire la ceai cu membrii formației.De fapt, sunt doar niște băieți de la un liceu de arte din apropiere." O lămurește Seo-yun pe prietena sa, deja sătulă de faptul că numai despre trupa asta a auzit în ultimul timp.

"Sunt destul de populari printre adolescenți! Mi-au spus să-mi aduc și prietenii!" Adaugă Ha-rin tot la fel de entuziasmată.

"Ha-rin pare să fie îndrăgostită de unul dintre vocaliștii principali ai trupei."

"D-Dragoste?" Spune Hyeon confuză neînțelegând care e treaba cu trupa asta și de ce e atât de populară.

"Da! Îl plac mult! De aceea vreau să ți-l prezint. Săptămâna viitoare ar fi bine?" O roagă Ha-rin pe prietena ei.

"Eh? E în regulă să vin și eu?" Întreabă fata puțin nesigură.

"Bineînțeles!" Spune prietena acesteia, în timp ce o cuprinde într-o îmbrățișare scurtă.

După școală...

Orele de curs s-au terminat de ceva vreme, însă Hyeon a rămas peste program pentru a se ocupa de anumite dosare pentru consiliul studenților.

Fata era foarte concentrată pe munca ei, încât nu mai ținea cont de ce se întâmpla în jurul ei.

"Huh, nu ai plecat încă? Orele de muncă ale Consiliului s-au terminat deja, nu?" O întreabă Jimin care-și face apariția neașteptat la ușă.

"Oh, voi pleca în curând. Vreau să-mi iau o zi liberă săptămâna viitoare, așa că fac un pic de treabă în avans." Spune fata, concentrată pe munca ei.

"Ce faci săptămâna viitoare?" O întreabă Jimin, care se apropie mai mult de fată.

"Ha-rin vrea să ieșim după ore."

"Doar voi două?"

"Nu, și Seo-yun...Hmm asta vine aici..." Îi răspunde Hyeon, fiind tot concentrată pe activitatea ei.

"Cu cine vă întâlniți?"

"Ei bine, ei sunt din cum se numea trupa...argh asta merge aici! Și asta..."

"Prin trupă, vrei să spui o trupă de băieți?"

"Da! Huh, asta...?"

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum