Capitolul 2

353 22 8
                                    

*La școală, camera consiliului studenților*

Autoarea POV

Hyeon era în camera consiliului studenților, dezbatând împreună cu ceilalți elevi din consiliu, tema pe care o vor aborda la festivalul școlii de anul acesta.

"Tema festivalului școlii de anul acesta este asta!" Spune Hyeon arătând spre un afiș care reprezenta liceul Kangbuk  într-o manieră total diferită față de cum era defapt.
"Un festival școlar este o șansă grozavă de a îmbunătăți imaginea școlii! Cu imaginea asta ,,revigorantă'' putem scăpa de reputația noastră de "vulgari și sălbatici"! Scopul nostru este să aducem în școală chiar și o fată drăguță până primăvara viitoare! Jur pe numele meu că voi înlătura din  școala asta mirosul oribil al bărbaților!" Spune Hyeon sigură pe ea.

"Dar președinto, școala noastră nu este la fel de "revigorantă" pe cât o face afișul să pară...Nu e cam înșelător?" O întreabă Suga pe fată.

La spusele lui Suga, Hyeon a început sa se enerveze puțin.

"Depinde de voi dacă este o minciună sau nu! Trebuie să lucrați împreună ca să faceți festivalul ăsta școlar așa "revigorant" cum am spus!"

Imediat după ce Hyeon și-a terminat de spus fraza, o gașcă de băieți intră în clasă.

"Sper că de data asta ați venit cu o idee măcar pe jumătate decentă." Spune Hyeon stând cu mâinile în sân.

"Sigur că da. Ne-am dat seama că ne-am gândit prea mult să găsim ceva nou și interesant. Așa că ne-am gândit la asta." spune unul dintre băieți dându-i fetei o hârtie pe care era scris ceva.

",,Turneul de Piatră-hârtie-foarfece pe dezbrăcate. Bun venit provocatorilor"?" Citește Hyeon cu voce tare ce era scris pe bilet.

"Respins." Spune fata fără să ezite nicio secundă.

"De ce nu? Asta e o tradiție a Festivalului liceului Kangbuk!" Se revoltă băieții.

"Nu există o asemenea tradiție." Spune Hyeon cu mâinile în sân.

"Am făcut asta anul trecut și tuturor le-a plăcut!"

",,Tuturor" adică vouă."

"Și ce-i în neregulă cu asta?! Un festival e ca noi să ne distrăm!"

"Tema liceului de anul asta este cea pe care am propus-o eu! Ceea ce caut eu este ceva revigorant care ar atrage fetele!" Pufnește Hyeon nervoasă.

"A-Atunci, c-ce zici de o s-sesiune foto la piscină cu fotomodele?" O întreabă băieții pe fată de data aceasta speriați.

"Ați ascultat măcar ce am zis!? Grăbiți-vă și veniți cu ceva decent! Clasa 2-2 este singura clasă care nu a venit cu nimic!"

"Pentru că ai respins tot ce am adus! Doar acceptă odată una dintre ele!"

"ATUNCI VENIȚI CU CEVA CE POT SĂ ACCEPT!"

"In cazul ăsta...Jimin!" Îl strigă băieții pe acesta care doar stătea nepăsător în bancă.

"Huh?" Spune el cu o față confuză.

"Spune-i ceva, Jimin!" Se rugau băieții de el.

Jimin doar se ridică simplu din  bancă, cu mâinile în buzunar îndreptându-se spre catedra în care era așezată Hyeon.

"Ce vreți să spun?" Se întoarce acesta la băieți.

",,Acceptă Turneul de Piatră-hârtie-foarfece pe dezbrăcate!'' Îi spune unul dintre băieți lui Jimin.

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum