Capitolul 4

247 19 7
                                    

*La cafenea*

Hyeon  POV

Aud ușa cafenelei deschizându-se, deci asta însemna că trebuia să întâmpin noul client.

În drum spre intrare observam cum ceilalți clienți din cafenea se uitau uimiți și încântați la noul client. Se comportau ca niște fani.

"Bine ați veni-" când am văzut cine intrase pe ușă nu mi-a venit sa cred.

Nu o cunoșteam pe persoana respectivă, dar înfățișarea ei efectiv m-a dat gata.

Era o fată cu păr lung și blond îmbrăcată într-o rochie extrem de elegantă. Să nu mai spun de piele. Avea o piele atât de curată încât credeai că e de porțelan, iar fața ei era de o frumusețe si delicatețe rară.

Am condus-o la o masă printre șoaptele celorlalți clienți.

După ce am ajuns la masă, fata se așeză, după care spuse cu voce tare încât să o audă toți 'fanii' din cafenea :

"Știam că pe mine mă căutați." Spuse după care zâmbi larg.

După spusele fetei, toți băieții din cafenea s-au strâns în jurul mesei ei. Eu doar stăteam pe margine și nu înțelegeam ce se întâmplă.

"Ce se petrece?" Întreabă managerul confuză.

"Ah! Bună Ji Hoon." Spuse fata făcându-i cu mâna managerului.

"Shi Kyung?!" Întreabă Ji Hoon extrem de surprinsă.

*În vestiar*

Autoarea POV

Managerul s-a retras împreună cu Shi Kyung într-un colț, iar celelalte angajate priveau confuze dialogul dintre cele două.

"E nepoata șefei?" Întreabă Erika.

"Am auzit că e fiica fratelui ei." Spune Hyeon pe un ton jos.

"Despre ce vorbești? Cu siguranță nu o sa lucrezi aici!" Se aude Ji Hoon strigând la nepoata acesteia.

"De ce nu?" Întreabă Shi Kyung.

"Ce vei face cu școala?" O întreabă Ji Hoon nervoasă la rândul ei pe fată.

"Voi chiuli o vreme. Oricum...am fost dată afara din casă." Spune Shi Kyung hotărâtă, dar în același timp și zâmbitoare.

Managerul aproape ca exploda datorită veștilor aduse de nepoata acesteia, iar angajatele, de asemenea erau și ele foarte confuze.

Ușa cafenelei se aude deschizându-se, asta nu însemnând altceva decât ca un nou client venise, iar Hyeon trebuia sa îl întâmpine ca de obicei.

Fata și-a dat ochii peste cap când a văzut ca noul client nu era nimeni altul decât încrezutul de Jimin.

"Ce faci aici?" Îl întreabă fata deranjată.

"Păi mi s-a făcut dor de tine și am trecut pe aici." Îi spune Jimin făcându-i cu ochiul lui Hyeon.

Dintr-o dată, toți clienții din cafenea au început să se agite și sa şuşotească ca de obicei. Când fata și-a întors capul, o vede pe Shi Kyung 'defilând' într-o uniformă de servitoare prin cafenea.

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum