Capitolul 19

165 11 5
                                    

Două zile mai târziu, la cafenea

Autoarea POV

Hyeon și Erika se aflau amândouă în vestiar.

"I-ai promis, accidental, unui client?" Întreabă Hyeon confuză.

"Da...am fost prinsă cu garda jos. E un susținător de-al meu. Eram ocupată cu servitul și...s-a întâmplat." Spune Erika având mâinile pe cap.

"Ce i-ai promis?"

"Știi că săptămâna asta va fi un eveniment, corect? Acela cu dulciurile servitoarei. Cine mănâncă cele mai multe dulciuri...va trebui să ies la o întâlnire cu el, dacă câștigă." Spune fata îngrijorată."Dar regulile cafenelei interzic întâlnirile personale cu clienții cafenelei. Doamne, nu pot să cred ce am făcut. Nu am încotro, trebuie să plătesc."

"Nu e o problemă atâta timp cât clientul nu câștigă, corect? Sunt destul de pricepută în a mânca multe dulciuri. Lasă pe mine!"

Fata își dorea din suflet să o ajute pe Erika. Până la urmă, pe asta se baza atmosfera din cafenea. Susținere și încredere.

Și fetele au ajutat-o pe ea la rândul lor, iar Hyeon era foarte bucuroasă să le întoarcă favorurile ori de câte ori e nevoie.

Astfel, Hyeon și-a luat niște haine mai deosebite pe ea și o perucă pentru a nu fi descoperită și s-a înscris la concurs.

Jimin pregătea toate prăjiturile pe care concurenții trebuiau să le mănânce. Printre aceștia, făceau parte și Hyeon cu Taehyung.

Când Taehyung a auzit că există un concurs de mâncat, bineînțeles că acesta a fost primul pe lista celor înscriși.

Hyeon știa acest lucru. Totuși, era foarte uimită de ceea ce putea ieși din mâna băiatului.

Aspectul prăjiturilor era unul extrem de delicios, iar gustul era pe măsură.

Toți concurenții au mâncat până nu au mai putut. Însă, Hyeon și Taehyung au fost singurii care au reușit să reziste până la final.

Jimin pe de altă parte, a mărit miza. A crescut cantitatea de prăjituri pentru ultima rundă.

Hyeon mai avea puțin și vărsa tot ce a mâncat, iar Taehyung, spre deosebire de fată...ei bine, el simțea că nu se mai satură și cerea din ce în ce mai mult.

Probabil băiatul ar fi lăsat-o pe Hyeon să câștige dacă știa că persoana de lângă el era chiar Hyeon.

Fata simțea deja că nu mai poate. Dar i-a promis ceva prietenei ei...trebuia să persevereze și să se forțeze în același timp.

Timpul s-a scurs, Taehyung s-a dovedit a fi câștigător.

Fetele de la cafenea i-au prezentat premiile, iar unul dintre ele era o poză cu o servitoare la alegere.

Lui Taehyung i s-a prezentat o listă cu numele fiecărei servitoare.

"Hmm...o voi alege pe Hyeon!" Spune băiatul entuziasmat."Are același nume ca și fata pe care o iubesc!"

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum