Ráno jsem se probudila ve Stevově hřejivém objetí.
Levou ruku měl přehozenou přes Můj pas a pravou měl podloženou hlavu. Delší blonďaté vlasy byli rozcuchané a jeho nahá hruď se zvedala v obvyklých intervalech.
Nad vzpomínkou ze včera jsem se musela pousmát.
Opatrně jsem se vyprostila ze Stevova objetí a vylezla jsem z vyhřáté postele. Přes nahé tělo jsem si přehodila jeho triko, které leželo na zemi, kousek od postele, a sahalo mi do poloviny stehen.
Opatrně jsem za sebou zavřela dveře a vlasy rozešla jsem se do kuchyně.
Z lednice jsem si vyndala všechny ingredience na toasty a z linky jsem vyndala toustovač a pustila jsem se do přípravy snídaně.
***
Snídani už jsem měla hotovou a kafe jsem zalila vodou, která právě dovařila, když jsem uslyšela, jak dveře od ložnice cvakli.
Uslyšela jsem kroky a pak jsem ucítila pevné paže okolo mého pasu, horký dech u mého ucha a ucítila jsem pánský sprchový gel.
Položila jsem konvici a otočila jsem se na mého přítele, který se na mně vřele usmíval.
„Dobré ráno," pozdravila jsem ho, hned co se mé bledě zelené oči setkali s jeho oceánovými modrými, „dáš si snídani?" Zeptala jsem se hned, co jsem se odtáhla z polibku, který mi Steve věnoval.
„Určíte." Pousmál se na mně a převzal si ode mně talíř s toasty a kafe.
„Takže, ted Máme volno? Nebo tak něco?" Zeptala jsem se, zatímco jsem si znovu ukousla z toastu.
Steve polkl a pak se napil kávy.
„Myslím, že jo. Hlavně ty, po tom co jsi...co jsi..." snažil se najít ta správná slova.
„Hlavně, po tom, co jsem zemřela." Dořekla jsem. Steve jen mlčky přikývl.
„Já-" ani jsem nestačila doříct větu a hrneček co jsem držela v ruce se roztříštil o podlahu a Já jsem dopadla hned vedle něho.
Ani jsem nestačila mrknout a svíjela jsem se v bolestné agonii na zemi. Byla jsem jako v jednom ohni. Moje tělo hořelo a mrzlo najednou.
Pak už přišla jen sladká tma, kterou jsem vítala s otevřenou náručí.
Steve's pov.:
Rychle jsem se sesunul na kolena k Aether.
„Aet, Aet, prober se, tohle mi nedělej." Naléhal jsem na ní, ale nevypadalo to, že by se měla probrat.
Rychle jsem tedy vyndal telefon a vytočil Natashy číslo. Věděl jsem, že zůstává na základně s Coulsonem a jeho týmem.
„Steve, děje se něco?" Zeptala se ihned, co mi hovor přijala.
„Já..., Já..., Aether..., ona...,"
„Steve, nadechni se a zkus to znovu, co je s Aether?"
„Snídali jsme a ona najednou omdlela, nevím co mám dělat, poraď mi, Prosím."
ČTEŠ
AETHER: MSTITELKA |Avengers FF|
FanfictionNikdo nikdy nepřežil kulku do srdce, ale, když je váš nejlepší kamarád ředitel tajné špionské organizace a váš přítel Kapitán Amerika, který se vás bojí pustit samotnou i na záchod, protože si myslí, že vás někdo přepadne, není jisté, jestli jste mr...