Aether's pov.:
Thorův večer v aréně se rychle blížil a já jsem seděla, oblečená v těhotenských šatech, u Velmistra v lóži. Bylo tady hodně neznámých lidí, kteří chtěli vidět našeho nováčka, jak bojuje s jejich nejlepším gladiátorem. Popravdě, nikdy jsem ho neviděla, takže ani nevím, jak vypadá, ale doufám, že ho Thor zvládne.
„Dámy a pánové!" Velmistrův předem připravený hologram se objevil uprostřed arény a všichni diváci, co seděli vysoko na tribunách propukli v hlasitý jásot, zatímco se na ně Velmistr díval a velkou dávkou potěšení a pýchy v očích.
„Vítejte při dnešním zápasu! Dnes je mi to velkou ctí, mezi nás přivítat nováčka, který má, ale určitě nějaká ta esa v rukávu - Hromolorda!" Musela jsem si dát ruku před pusu, abych ztlumila svůj smích. Hromolord? Pane bože, chudák Thor.
Thor nejistě vkročil do arény, s oboustranným mečem a jakýmsi diskem v ruce. Disk se však po chvilce změnil v helmu, kterou si pak Thor nasadil na hlavu. Musím uznat, že mu kratší vlasy slušeli, a to hodně. Rozdělil meč a pak v ruce držel dva.
„A na druhé straně náš velký, skvělý šampión - potlesk pro něj -" v tu chvíli se odevšad začali ozývat nadšené pokřiky a kdekdo vypustil zelený kouř - „Náš neuvěřitelný HULK!" Jen jssm překvapeně vyvalila oči, když se skrze bránu prorval Bruce ve své druhé podobě. Ani Thor neměl daleko od toho, aby mu oči vypadli z důlku.
Thor se nejdřív podíval na našeho starého přítele a pak na mě.
A s velkým úsměvem na tváři zvolal:
„Znám ho! Je to kolega z práce!"
Praštila jsem si dlaní o čelo.
Thor na Bruce, tedy Hulka ještě chvilku mluvil, ale ničeho nedosáhl.
Hulk na něj začal útočit svým velkým kladivem, avšak Thor se zdatně vyhýbal.
Boj se pak zdál vyrovnaný, když Thor vlastnil Hulkovo kladivo a znovu se zapojil do boje.
A pak se to stalo, Thor, se zbytkem svých sil, začal jiskřit. Jeho tělo objímali blesky, což jen dokazovalo, že je opravdový bůh hromů a blesků.
Vstala jsem a odešla blíž k oknu, přes které jsme se na zápas dívali, abych viděla, jak Thor zasáhl Hulka blesky a zelený obr dopadl zády ke stěně.
Thor k němu natáhl ruku a začal ho konejšit, tal jak to vždy dělala Nat, když Bruce spustil zelený poplach.
Už se zdálo, že máme vyhráno a Hulk se promění zpět na našeho milého vědce, ale jeho mysl se asi zapojila, protože se Thor ani zdánlivě nepodobal Nat, tak ho popadnul za nohy a párkrát jím praštil o zem, jako tehdy s Lokim v bitvě o New York.
Pak už jenom vyskočil do vzduchu a chtěl Thor dorazit. To jsem nemohla nechat jen tak.
Levou ruku (To byla ruka, kterou Velmistr nemohl vidět) jsem si přiložila ke spánku a obě moje oči se zbarvili do sytě žluté barvy.
Dostat se do Brucovi mysli nebylo tak těžké, jak jsen si myslela.
Jen jsem mu tam vložila myšlenku na to, že Thora vlastně nechcete dorazit a pak jsem jeho mysl opustila.
„Byl to fenomenální zápas Velmistře, ale jestli mě omluvíte, půjdu si lehnout." Omluvila jsem se zdvořile. Velmistr jen nezúčastněně pokýval hlavou a já jsem odešla z jeho lóže.
Došla jsem až do mé zlato červené ložnice, která mi ihned připomněla Tonyho.
Vzteky jsem nakopla sklenici vody, co byla na zemi a ta přeletěla celou místnosti, zastavila se však o stěnu, kde se rovnou roztříštila.
ČTEŠ
AETHER: MSTITELKA |Avengers FF|
FanfictionNikdo nikdy nepřežil kulku do srdce, ale, když je váš nejlepší kamarád ředitel tajné špionské organizace a váš přítel Kapitán Amerika, který se vás bojí pustit samotnou i na záchod, protože si myslí, že vás někdo přepadne, není jisté, jestli jste mr...