12. Black Order

768 49 2
                                    

One year later:

Aether's pov.:

Naše cesta na zemi se úspěšně dařila, ale trvalo to moc času, protože jsme neměli Biffrost, přes který to vždy trvalo jen pár vteřin.

„Myslíš že země bude bezpečné místo pro všechny naše lidi?" Zeptala jsem se Thora s nejistotou v očích.

„Jistě, určitě tam najdeme nějaké místo, které by jim nahradilo Asgard, a Tony nám jistě pomůže."

„Jo, to určitě jo." Nechtěla jsem mu říkat o té potyčce mezi Avengers. Nechtěla jsem ho zatěžovat zbytečnostmi.

„Co těšíte?" Oba jsme se otočili za hlasem za námi a sptatřili jsem mou, už dospěle vypadající, dceru, jak na nás tázavě krčí obočí.

Tenhle pohyb, tuhle mimiku, zdědila po Stevovi, vždycky, když se na něco ptal, tak roztomile nakrčil obočí.

„Za chvilku budeme na zemi, konečně poznáš svého tátu." Oznámila jsem jí.

Eileen jen radostně vydechla a pak se vydala k nám k oknu a zahleděla se do nekonečného vesmíru.

„Kde jsi vlastně byla? Když jsem se tě ráno šla zkontrolovat do pokoje, tak už si tam nebyla." Zeptala jsem se.

„Byla jsem trénovat schopnosti, už mě lépe poslouchají." Odpověděla a na důkaz svých slov natáhla dlaň, nad kterou se z její fialové aury vytvořila koule magické energie.

„Jsem na tebe pyšná..." zamumlala jsem dojatě a chystala jsen se svou dceru obejmout, co nám však přerušil velký stín, který na naší loď dopadl.

Rychle jsem se otočila směrem k velkému oknu a uviděla obrovskou loď.

„A sakra."

***

Third person's pov.:

Vztah Wandy a Lokiho se od uplynulého roku posunul na jinou úroveň. Stal se z nich, přes nesouhlas jejího a bratra a s překvapením ostatních, obyčejný pár.

A právě oni dva se ten den skrývali ve Skotsku, aniž by tušili, co se ve vesmíru, nebo v New Yorku děje.

„Nejradši bych zůstala celý den v posteli." Povzdechla si Wanda, když si dobalovala poslední věci. .

Nebyl to ani měsíc, co bydleli ve Skotsku a už se museli stěhovat pryč kvůli vládě.

Nedávno si totiž všimli, že pořád krouží okolo jejich bytu nějací muži v černých oblecích.

„Ani se ti nedivím, doufám, že je přestane bavit, pátrat po vás." Zašeptal Loki a objemul svou přítelkyni okolo pasu.

Wanda se jen usmála a opřela si bolavá záda o Lokiho hruď.

„Co Steve, ozval se ti nějak?" Zeptala se Wanda, nechávajíc si masírovat záda.

„Ne, jen doufám, že jsou všichni v pohodě." Zavrtěl hlavou a při tom si vzpomněl na svou sestru a bratra.

„Nějaké zprávy o Aether a Thorovi?" Zeptala se teď Wanda tišeji.

Ubíjelo jí, že neví, kde se její nejlepší kamarádka nachází.

„Ne," povzdechl si zklamaně Loki, „nejde mi zaměřit mysl ani jednoho z nich."

„Určitě jsou v pořádku Loki."

AETHER: MSTITELKA |Avengers FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat