Jestem Lexie Woods. Mam 17 lat i chodzę do 2 klasy liceum. Mieszkam w miasteczku Princeton. Przez wszystkich uważana jestem za szarą myszkę i kujonkę, co po części jest prawdą. Ale tylko po części. Nie znają mojej "dawnej" strony. Mam starszego o 3 lata brata Will'a, który zaczął studia na Oxfordzie. Mój tata Charles jest lekarzem, zresztą tak samo jak mama Stephanie. Nie mam wielu znajomych, ale moją najlepszą przyjaciółką jest Sophie Still. Jako jedyna nie ocenia mnie po wyglądzie.
Kiedyś byłam kim kompletnie innym ale wraz z jego odejściem się to zmieniło. Tak, nie przesłyszeliście się. Lexie Woods była zakochanych i to ze wzajemnością, ale któregoś dnia obudziłam się kompletnie sama. Jego już nie było. Odszedł bez słowa. Nawet się nie pożegnał, a ja od tamtego czasu przysięgłam sobie, że nigdy więcej się w nikim nie zakocham. Od tamtego czasu minęło już 5 lat, a on nadal się nie odezwał.
~
Jestem Chris Berns. Mam 18 lat. Dotychczas mieszkałem w Burlington. Jednak jakiś czas temu rodzice oznajmili mi, że przeprowadzamy się do Princeton. Jestem typem imprezowicza. Często opuszczam lekcje. Miałem z tego powodu lekkie problemy.
Mam 12-letniego brata Marka. Moja mama Judy jest prawnikiem, a tata Robert biznesmenem.Nie bawię się w dziewczyny od czasu...od czasu pewnego incydentu. Kochałem kiedyś taką jedną dziewczynę. Niestety, musiałem się przeprowadzić a rodzice nie dali mi nawet się z nią pożegnać. Mam przeczucie, że się na mnie wściekła i nie chce mnie znać. Zraniłem ją. Ale czasu nie cofnę, a odszukać jej nie mam prawdopodobnie szans. Mieszkaliśmy kiedyś w Ashland. Nie wiem, czy tam została i nadal mieszka, czy się wyprowadziła. To już 5 lat, od kiedy nie mogę jej podziwiać.
----------------------
Witajcie! Miło mi was powitać w prologu mojej nowej książki pt. " A million reason not to love you".
Mam nadzieję, że ta opowieść również przypadnie wam do gustu. I już niedługo zapraszam do dalszej lektury.
Sky
P.S.
Tym razem powierzyłam wykonanie okładki do mojej książki @Anty_Black.
Jak wam się podoba? Koniecznie dajcie znać. :)
CZYTASZ
A million reason not to love you
RomanceLexie: Od zawsze była nie zwracała na siebie uwagi. Nigdy nie miała z niczym ani nikim problemów. Ukojenie znajduje w siatkówce, którą uwielbia od pewnego czasu... Ale czy nagłe pojawienie się ukochanej osoby z dzieciństwa wniesie do jej życia now...