Bahagian 6

47K 155 8
                                    

....................

     Gaz terpegun. Kereta Estima Kadir melepasi sebuah pos keselamatan dan memasuki kawasan perumahan yang kelihatan agak elit. Gaz meneliti satu persatu rumah yang dilewati kereta yang dinaiki mereka. Hingga kereta itu memperlahankan kelajuan dan memasuki porch sebuah rumah yang berpagar. Perlahan-lahan pagar rumah tersebut terbuka secara automatik. Sebuah rumah semi D tersergam indah di depan mata Gaz. Dengan bertemakan moden tropikal, Gaz dapat melihat sebuah taman mini serta tumbuhan hijau di halaman tepi rumah tersebut.

    Mereka tiba pada jam 7 petang, secara automatik lampu dipersekitaran rumah dan lampu simbah yang menyuluh pokok-pokok hiasan menyala dengan sendirinya. Menambah lagi rasa kagum dalam diri Gaz. Ternyata papa bukanlah pegawai kastam biasa yang dia fikirkan. Sebuah kereta Honda fd2r berwarna putih dan sebuah Harley Davidson Forty eight yang sudah dimodifikasi menjadi sebuah UK bobber juga berada di bawah garaj yang sama tempat Kadir parking Estimanya. Terfikir dikepalanya, ranggi juga bapa angkatnya itu.

"Kakak dengan Fiya tolong angkat barang-barang shopping tadi terus letak kat atas. Gaz tolong mama angkat barang pasar tadi yer"

Kadir mengarahkan anak-anaknya dan Gaz mengangkat barang-barang yang dibeli mereka dari bonet kereta.

"Abang Gaz malu ke? Relax lah. Janganlah malu-malu"

Kina si bongsu cuba menyakat abang angkatnya itu.

"Kata anak, takkan malu kot. Selalu relax je"

Fiya menyindir. Gaz sedikit terkesan dengan kata-kata Fiya. Ya. Memang dia malu dan bukan ketika itu sahaja. Setiap masa apabila bersama keluarga angkatnya itu Gaz merasa segan. Tapi mengenangkan Sal dan Kadir yang begitu bersungguh-sungguh melayaninya, Gaz gagahkan juga. Selesai memunggah barang dari kereta, Kadir mengarahkan semua ahli keluarganya untuk bersama-sama berjemaah untuk menunaikan solat maghrib. Kadir amat mementingkan soal agama buat keluarganya. Oleh sebab itulah seluruh keluarga Kadir mengenakan tudung. Baik isteri atau anak-anaknya.

   Ketika semua mengambil wuduk dan bersiap untuk solat di tingkat atas rumah tersebut, Gaz ke bilik air tingkat bawah di bahagian rumah tersebut. Dia melihat dapur rumah tersebut yang agak luas. Kelihatan ruang makan tetamu jika dicampur keluasan ruang dapur rumah ini hampir sama besar dengan keseluruhan rumah flat keluarga Gaz. Alangkah bersyukurnya Gaz jika dia juga menpunyai rumah sebesar ini. Itulah kata-kata yang bermain di mindanya. Sedang Gaz menuju ke bilik air, langkah Gaz terhenti seraya beliau melintasi 1 ruang di antara dapur dan bilik air rumah tersebut. Kelihatan seperti ruangan laundry rumah tersebut. Ruang tersebut terdapat sebuah mesin basuh dan penyidai pakaian. Apa yang menarik perhatian Gaz adalah sidaian yang berada di ampaian dalam ruang tersebut. Terdapat beberapa pakaian dalaman wanita iaitu bra dan seluar dalam. Pelbagai jenis corak dan berwarna-warni. Tidak semena-mena Gaz terangsang. Walhal malam kelmarin, baru sahaja beliau merembeskan air maninya setelah selesai menonton video lucah di handphonenya. Gaz meninjau keadaan sekeliling kalau-kalau ada ahli keluarga angkatnya turun ke bawah.

   Bila dirasakan keadaan sekelilingnya aman, Gaz melangkah merapati ampaian tersebut. Di dalam banyak-banyak bra yang digantung disitu, mata Gaz tertancap pada 1 jenis bra berwarna merah bercorak bunga hitam. Lalu disentuh bra tersebut, membelek dan mencium bra itu.

"Wangi sial coli ni. Siapa punya ni? Kaler bikin stim betul"

Gaz berkata di dalam hati. Bra tersebut bersaiz agak besar jika dibandingkan dengan bra-bra yang ada di situ. Lantas Gaz cuba membelek tag tertulis victoria secret pada bra tersebut untuk mengetahui saiz bra itu

"Fuhh 36 DD. Tetek besar betul ni. Siap 1 set lagi dengan spender"

     Gaz terlihat seluar dalam dengan warna dan corak yang sama. Dia berfikiran siapakah pemilik pakaian dalam tersebut. Mungkin milik ibu angkatnya sebab mustahil bra itu kepunyaan adik-adik angkatnya. Walaupun Gaz segan ketika bersama mereka, kadang kala Gaz sempat mengintai dalam diam buah dada adik-adiknya terutama Maya dan Fiya. Tapi buah dada mereka tidak berapa besar jika dibandingkan dengan bra yang, ada di tangan beliau. Gaz yakin itu milik Sal kerana jika dilihat, coraknya lebih kepada gaya seorang wanita yang dewasa. Cuma Gaz tidak menyangka Sal memiliki buah dada yang agak besar. Mungkin ianya tidak jelas kelihatan kerana sepanjang Gaz cuba mengamati buah dada ibu angkatnya itu, Sal sering memakai jubah yang agak longgar dipadankan dengan tudung yang tidak begitu singkat dan tidak juga terlalu labuh tetapi masih menutupi bahagian dadanya. Gaz terbayang Sal memakai set pakaian dalam tersebut tanpa memakai sebarang baju. Secara automatik tangan kirinya mengenggam kemaluannya dari luar seluar sambil ibu jari tangan kanannya masih menggosok corak bunga di bahagian puting luar bra tersebut.

"Gaz!! Da ready ke belum??? Da siap naik atas sini"

Kadir menjerit memanggil Gaz dari tingkat atas apabila merasakan Gaz agak lama dibawah. Lantas Gaz tersentak lalu melepaskan bra dan kemaluannya, masuk ke bilik air dan membuka paip air agar dengan kuat. Dengan harapan Kadir mendengar yang Gaz masih lagi belum selasai di dalam bilik air.

"Kejap pa. Sikit lagi"

Seraya dia meratakan wuduk diwajahnya, Gaz terfikir,

"Astaghfirullahalazim. Takkanlah dengan mama pon aku stim"

Gaz beristighfar.

....................

Beraambung...

KhilafWhere stories live. Discover now