...................."Fiya. Masuk bilik belakang. Amekkan toto, bantal dengan selimut untuk abang Gaz"
Kadir mengarahkan Fiya untuk mengambil kelengkapan tidur untuk Gaz di bilik belakang. Bilik belakang Kadir jadikan sebagai bilik tidur merangkap bilik stor untuk menyimpan kelengkapan dan peralatan yang jarang digunakan. Oleh kerana bilik belakang tidak sempat dikemas, Kadir menyuruh Gaz untuk tidur di tingkat bawah sahaja. Rumah tersebut masih mempunyai 3 bilik di tingkat atas. 1 bilik untuk mereka suami isteri, sebuah bilik untuk kesemua anak perempuannya, dan sebuah bilik lagi Kadir jadikan sebagai bilik bacaan dan juga bilik hobi. Dibilik itulah Kadir menyimpan model-model robot gundam binaanya. Jadi bilik tersebut tidak sesuai untuk dijadikan bilik tidur. Boleh sahaja Gaz tidur di ruang tamu atas. Tapi Kadir masih ragu-ragu kerana ruang tersebut berada di hadapan bilik anak-anak gadisnya. Takut-takut kalau anak-anaknya tidak selesa jika ada tetamu lelaki yang baru dikenali tidur di hadapan bilik mereka. Sengaja Kadir menempatkan ketiga-tiga anaknya dalam 1 bilik supaya mereka lebih rapat. Tambahan pula Maya dan Fiya menetap di asrama waktu hari persekolahan, Jadi bilik itu hanya dihuni Kina seorang.
"Kau yang nak tidur, aku pulak yang nak kne punggah"
Fiya dengan muka sedikit masam menurut arahan papanya sambil mengomel di dalam hati.
"Ehh takpelah papa. Gaz tidur kat atas lantai je. Lagipun ada karpet ni. Selesa ni nampaknya"
Gaz perasan perubahan di muka Fiya. Jelas Fiya kelihatan tidak senang menuruti arahan papanya.
"Gaz tidur sini dulu yer. Mama lupa nak kemas bilik belakang tu. Tu Fiya dah amekkan toto. Jangan tidur atas karpet je. Nanti sakit badan"
Usai membentang toto dan menyiapkan tempat tidur Gaz, Gaz salam dan cium tangan Kadir dan Sal. Begitu juga anak-anak mereka. Sudah menjadi tabiat mereka dari kecil untuk salam dan cium setiap kali sebelum tidur. Lalu mereka pun naik ke atas dan masuk ke bilik masing-masing.
35 minit kemudian, Gaz keluar sambil membawa sekotak rokok Winston Light 14 nya keluar dari rumah dan duduk di bangku yang berada di halaman rumah. Seharian dia menahan diri dari tidak merokok. Akhirnya inilah masa yang sesuai untuk dia merokok. Sehabis daya, Gaz mencuba untuk menyorok perlakuannya itu. Bimbang dirinya di anggao budak nakal. Dari bangku tersebut, Gaz terlihat tingkap bilik utama rumah tersebut. Gemuruh datang secara tiba-tiba. Apabila dia terlihat bayang-bayang manusia yang bergerak statik ke depan dan belakang dalam jangka waktu sepanjang 8 minit dari langsir siang tingkap bilik tersebut. Gaz mengagak bahawa papa dan mamanya itu sedang bersetubuh.
Gaz tidak senang duduk. Beliau cuba mencari cara bagaimana untuk melihat adengan tersebut. Secara tiba-tiba, datang berahi seiring keberanian Gaz untuk ke tingkat atas rumah itu. Gaz masuk ke rumah dan memanjat anaktangga rumah tersebut secara diam-diam. Oleh kerana mereka solat bersama di ruang tamu tingkat atas rumah tersebut, Gaz tahu, pintu bilik utama rumah tersebut, adalah bersebelahan dengan tangga. Dengan nafas yang laju, Gaz memutar tombol bilik itu perlahan-lahan. Pintu itu tidak berkunci. Nafsu menguasai diri. Gaz menahan nafas dan cuba menjengah ke dalam bilik itu.
Peluang Gaz cerah. Dari celahan pintu yang dibuka sedikit itu, Gaz dapat melihat adengan mereka dari pantulan cermin meja solek yang menghadap ke katil. Posisi Sal di atas Kadir yang membelakangi meja solek itu, membuatkan aktiviti Gaz di celahan pintu tidak dapat di lihat mereka. Ditambah pula dengan cahaya kuning lampu tidur di sebelah kiri katil membuatkan penglihatan Gaz menjadi jelas. Sal yang sedang duduk di atas Kadir, mengawal permainan dan menghempas badannya dengan kuat.
"Aaahhh bang... Ahhh.. Ahhh..."
Suara halus Sal mengerang menahan nikmat. Tangan Kadir memegang kemas pinggang Sal cuba membantu mengalun rentak permainan.
"uuuhhh Sal... Sedap Sal... Lagi Sal lagi Sal..."
Gaz mula memainkan batangnya dari luar kain pelikat. Gaz geram melihat tubuh badan mamanya walaupun hanya dari belakang. Tubuh badan yang cerah dengan lekuk-lekuk yang tidak ketara di sekitar pinggang Sal direkod kemas ke dalam fikiran Gaz. Dengan nafas yang laju, terasa batangnya keras melampau sehingga merasa kebas. Inilah kali pertama Gaz melihat aksi persetubuhan secara langsung depan matanya. Walaupun hanya dari belakang, ianya cukup sedap untuk ditonton.
Selang beberapa minit, Sal memberhentikan dayungan apabila merasa yang klimaksnya hampir tiba. Kadir yang berada dibawah, terus menarik tangan merendahkan dan merapatkan tubuh Sal. Lalu terus mnghisap tetek kanan Sal sambil tangan kirinya mengentel puting kiri Sal.
Sal sambung mendesah. Kadir perlahan-lahan menggoyangkan tubuh isterinya ke atas dan ke bawah. Sal yang baru sahaja cuba reda mengerang kembali lalu mengangkat tubuhnya kebelakang dan menongkat kedua tangannya di atas peha suaminya. Kadir terus menampar lembut tetek kiri Sal berulang kali sambil tangan kanannya mengentel tetek kiri Sal.
"Aahhhh bangg.... Aahhhhh... Sal sampai bang.. Sal sampai... Urgghhhhh urghhhhh"
Sal klimaks sambil mengetap bibir.
"Ahh Sal... Aahhhhhhhhh...
Kedua mereka mengerang bersama. Sal mengeletek mengigil di atas Kadir. Kadir pula mengelenjangkan kedua kakinya menahan nikmat. Nafas Sal masih laju sambil meniarap mendakap Kadir. Kadir juga tercungap-cungap.
Manakala Gaz yang sedari tadi melancap sambil menonton juga melepaskan mani di dalam kain pelikatnya. Kadir yang masih berada di bawah Sal yang kepenatan terlihat renggangan pintu biliknya itu.
"Sal. Sal tak tutup pintu bilik ke tadi"?
"Tutup tapi tak rapat betul tadi kot. Ntah angin lah tu yang tolak"
"Isshhh kang dengar si Gaz kat bawah tu nanti"
"Takdela dia nak dengar. Dia da tidur la kat bawah tu"
Sambil mengutip bra dan seluar dalamnya, Sal keluar dari bilik dan menjengah Gaz dari tangga. Gaz kelihatan sedang tidur dengan mata tertutup.
"Dia dah tidurlah bang. Jangan risau".
"Fuhh nasib baik. Kalau dia dengar, dia naik mengendap kita tadi macam mana"?
"Kita tarik dia ajak join sekali. Hahaha"
Sal cuba bergurau dengan suaminya. Manakala Gaz di bawah pula tersenyum puas sambil membelek beberapa keping gambar adengan papa dan mamanya bersetubuh di dalam telefon bimbitnya. Apabila Gaz terdengar yang pintu bilik itu tertutup semula, Gaz mula melancap lagi untuk kali kedua sambil melihat gambar dan mengingati kejadian yang berlaku sebentar tadu sambil membayangkan dirinya yang berada di bawah Sal. Gaz memancutkan maninya buat kali kedua di malam yang sama. Kemudian Gaz tidur kepenatan hasil 2 sesi onaninya itu.
....................
Bersambung...
YOU ARE READING
Khilaf
Non-FictionFollower jejak 5k saya sambung khilaf. Ok lets go! Hahahahahahha...