...................Mereka berdua terdiam.. Gaz menyeluk semakin dalam ke dalam belahan cipap Maya cuba mencari biji nikmat kekasihnya itu. Dengan 1 kali percubaan, Gaz terus menggentel biji kelentit Maya secara kasar dan lemah lembut bergilir-gilir. Tetapi kali ini biji Maya terasa agak kering. Gaz menyeluk jarinya lebih dalam ke dalam belahan itu hingga ke permukaan lubang cipap Maya. Bertujuan untuk mencari sedikit pelincir semula jadi dari cipap Maya. Lalu dioleskan air nikmat Maya dari bawah hingga ke bahagian atas dan mengenai biji nikmat Maya. Maya mengerang kesedapan. Digentel biji nikmat Maya, sambil tangan kanan meraup payudara gadis itu. Bibir dan lidah Gaz pula berperanan memberikan sensasi terhadap tengkuk Maya. Sehinggalah...
"Bang. Bang. Bang.. Maya nak ni bangg... Maya nak.."
Maya sendiri tidak pasti apakah sebutan bagi perasaan yang dirasakannya itu. Gaz sepantas kilat menarik kedua-dua tangannya sebelum Maya mencapai klimaksnya. Dengan sedikit kasar dan pantas, Gaz memusingkan badan Maya menghadapnya dan menekan badan Maya agar gadis itu duduk melutut di depannya. Sepantas kilat Gaz mengeluarkan koneknya dari seluar track yang di pakainya malam itu. Kejadian itu terasa begitu cepat bagi Maya. Disaat dia mengira-ngira akan klimaksnya. Tetapi malang baginya kerana klimaksnya dihentikan Gaz secara tiba-tiba dan sedar-sedar dia sudah melutut di hadapan Gaz. Maya berasa sangat kecewa kerana rasa seperti ada sesuatu yang tidak selesai. Maya mengepit kedua kakinya cuba mencari rasa yang semakin lama semakin hilang.
Alangkah terkejutnya Maya. Kini didepan matanya terbuntang 1 sosok batang kemaluan lelaki yang tidak pernah dia lihat sebelum ini. Tercacak keras dengan keadaan bengkok sedikit melengkung ke atas. Dengan kepala takuk yang sdikit membengkak. Maya juga perasan di hadapan kepala takuk tersebut mempunyai belahan halus dan menerbitkan sebutir cecair dia pemukaan lubang di celahan tersebut. Agak panjang dan gemuk. Satu pemandang yang begitu asing bagi Maya. Gaz mencapai kepala Maya dan menekan koneknya cuba untuk memasuki mulut gadis itu. Maya dengan pantas menutup mulutnya dengan tangan kanan manakala tangan kiri menahan kabinet di belakang badannya dengan usaha untuk mengimbangi badannya atas sebab tekanan dari bahagian hadapan mukanya. Tekanan dari Gaz. Gaz sedikit bengang kerana hanya beberapa cm sahaja kepala koneknya tetapi dihalang. Lalu tangan kanan Gaz mengambil alih memegang kepala Maya sambil tangan kiri memegang dan mengawasi tangan Maya yang cuba menghalang tadi.
Maya sedar kali ini tiada apa lagi yang dapat dilakukan olehnya. Dalam keadaan serba salah, Maya cuba menerima pengalaman baru ni. Di samping rasa hampanya dengan klimaks yang tidak kesampaian, Maya berharap Gaz akan menyelesaikan urusan tadi yamg belum selesai. Maya masih tidak dapat menerima apa yang akan berlaku pada dirinya. Dengan umur seawal 15 tahun. Sudah ada kemaluan lelaki dalam mulutnya. Gaz menekan koneknya dalam mulut Maya. Maya yang dari tadi menutup mata. Tidah tahan melihat konek Gaz yang dirasakan dekat. Dengan bibir yang diketap, batang Gaz perlahan masuk membelah bibir mungil itu tapi terhalang oleh gigi Maya. Dicekup rahang Maya dari bawah dan automatik terdapat ruang di antara gigi Maya. Gaz menekan secara paksa dan dia merasakan ngilu yang teramat apabila batangnya bergesel dengan gigi Maya. Maya agak kekok untuk menggayakan mulutnya yang dipenuhi batang gemok Gaz itu. Jadi Maya memilih untuk diam tanpa sebarang pergerakan.
Merasakan yang Maya masih naif, Gaz cuba mengungguli permainan. Sambil mencekak rambut Maya, Gaz mendayung koneknya keluar dan masuk mulut Maya. Dia masih merasakan sedikit ngilu akibat geseran pada gigi Maya.
"Maya. Kulum je pakai bibir. Nganga gigi tu. Ngilu."
"Urrmm urmmm.."
Maya mengangguk tanda faham. Gaz gembira kerana Maya cuba memberikan kerjasama.
"Maya.... Abang nak... ahhh..."
Setelah beberapa aksi sorong tarik di dalam mulut Maya, akhirnya Gaz melepaskan ledakan spermanya ke dalam mulut Maya. Maya terkejut dan hampir tersedak sejurus pancutan kuat yang berlaku di dalam mulutnya. Sedikit lelehan di tepi bibir Maya akibat kuantiti cecair yang pekat itu tidak dapat ditampung tambahan batang Gaz yang gemuk itu memenuhi ruang di dalam mulutnya. Maya panik. Gaz menarik batang dengan cepat akibat rasa kegelian. Gaz duduk sambil tangannya menutup mulut Maya. Akibat tidak dapat bernafas dan panik, Maya terpaksa menelan segala cairan dalam mulutnya itu. Gaz tersenyum. Segala ilmu yang ditonton akhirnya dapat di praktikan.
"Apa abang ni!! Geli tau tak!!"
Maya menjerit kecil akibat geram dengan perbuatan Gaz. Sudahlah ini kali pertama dia mengulum kemaluan lelaki, tidak dia sangka dia perlu menelan air mani kekasihnya itu pada ketika itu. Gaz kesat sedikit lelehan di tepi bibir Maya dan mencium dahi licin Maya. Gaz membangunkan Maya dan membetulkan kembali seluar dan baju yang dipakai gadis itu. Maya yang keletihan rasa terharu dengan rasa tanggungjawab Gaz.
'Dah. Maya naik atas tidur dulu. Terima kasih Maya"
"Ehh abes tu Maya ni macam mana"?
"Macam mana apa"?
Gaz bangun meninggalkan Maya di dapur dan bergerak pergi ke tempat tidurnya di hadapan tv di ruang tamu. Maya yang keliru hanya ikut Gaz dari belakang.
"Abang hang Maya macam tu je"?
Ya. Maya masih lagi belum dipuaskan. Maya cuba menuntut haknya tetapi berasa malu untuk meluahkannya. Lantas dia naik ke atas. Gaz yang kepenatan berbaring memikirkan apakah maksud kata-kata Maya sebentar tadi.
~Oh laa.. Aku lupa pancutkan dia~
......................
Bersambung...
YOU ARE READING
Khilaf
Non-FictionFollower jejak 5k saya sambung khilaf. Ok lets go! Hahahahahahha...