Bahagian 13

42.7K 172 4
                                    

..................

Malam itu berlaku seperti kebiasaannya. Mereka sekeluarga menonton tv bersama di ruangan keluarga sebelum semua yang lain masuk ke bilik untuk tidur. Sehinggalah jam 1 pagi. Maya turun ke bawah untuk ke dapur. Malam tersebut dirasakan sangat hangat sekali. Dia juga terlupa untuk mengisi botol minuman sebelum naik ke atas. Gaz yang terlihat kelibat Maya turun ke dapur lantas bangun dan ke dapur.

"Maya.. Abang minta maaf pasal hari tu. Abang takde niat nak judge Maya macam tu. Abang tanya saja-saja je"

"Ermmm"

"Abang rase Maya dah salah faham ni. Abang ada belikan Maya coklat. Maafkan abang yer"

Maya tersenyum serentak berfikir apa sajalah alasan untuk dirinya marah sebegitu pada kekasihnya itu. Nampaknya Gaz betul-betul ikhlas. Bukan apa. Dia merasakan dirinya betul-betul menjaga segala adab dan perbuatan. Mereka terus duduk di sofa di ruang tamu sambil menjamu coklat yang dibeli Gaz siang tadi. Hilang rase marah bertukar sayang. Ini kali pertama dia berdua-duaan dengan lelaki bukan muhrim.

"Kenapa abang tanye Maya macam tu"?

"Abang tanya sebab nak tau je. Kisah silam Maya. Abang nak kenal Maya lebih lagi"

"Andai kata Maya pernah buat 'benda' tu, abang nak tinggalkan Maya ke"?

"Ehh abang terima je Maya. Itu kisah lama Maya. Abang takde hak pun nk judge Maya. Apa yang berlaku tu sebelum kita kenal"

"Abang rasa Maya macam tu ke"?

"Abang tak rasa Maya macam tu pun. Tapi kita tak tau perangai manusia macam mana. Macam-macam boleh jadi"

"Seriesla bang"?

Gaz dalam keadaan tersepit. Beliau merasakan dirinya sekali lagi melakukan kesilapan. Sambil melihat ke arah tangga, Gaz mencapai kedua tangan Maya dan menunduk ke bawah sambil berkata,

"Abang tak pernah ada experience dengan perempuan Maya. Maya perempuan pertama yang abang kenal serapat ni. Jawapan Maya menenangkan hati abang. Maksudnya abang tak salah pilih. Kita sama-sama virgin. Abang nak kita try benda ni 1st time sama-sama"

Lantas Gaz menutup mata dan terus mencium bibir Maya. Maya terkejut dan cuba membelakangkan badan untuk melepaskan bibirnya dari bibir Gaz. Tetapi Gaz lebih pantas dengan merangkul kedua lengan kirinya ke belakang badan Maya dan lengan kanannya ke tengkuk gadis di hadapannya itu.

~Setan!! Tolong aku!! ~

Benarlah kata pepatah. Jika lelaki dan perempuan berduaan. Akan hadir orang ketiga. Maya mengalah. Ini pertama kali perkara begini terjadi kepadanya. Tapi dia juga tidak tahu bagaimana ingin membalas ciuman kekasihnya itu. Perlahan-lahan, Maya cuba mendapatkan rentak. Gaz juga kekok. Dalam masa yang sama, dia cuba mengingat kembali aksi cumbuan dalam video lucah yang pernah dia tonton. Lidah. Gaz cuba menghulurkan lidahnya ke dalam mulut Maya. Maya terkejut sekali lagi. Tapi sekali  lagi Gaz merangkul tengkuk Maya dengan sedikit kuat membuatkan bibir mereka rapat kembali. Maya cuba meniru perbuatan Gaz. Dia juga menghulurkan lidahnya kedalam mulut Gaz. Lidah mereka bertaut. Melilit dan melingkar sesama lidah. Apabila lidah Maya dirasakan agak panjang ke dalam mulut Gaz, Gaz cuba menyedut. Serentak itu, Maya merasakan satu nikmat. Pengalaman yang baginya betul menakjubkan. Maya juga cuba menyedut lidah Gaz tapi kali ini Maya cuba menyedut dan menggigit manja lidah Gaz. Gaz merasa seronok. Didalam hatinya merasakan bahawa Maya sudah berada di dalam perangkapnya. Gaz cuba membuka sedikit matanya. Dia melihat Maya masih menikmati cumbuan mereka sambil mata tertutup. Sambil tangan kanannya mula membelai rambut Maya, dia melepaskan ikatan rambut Maya. Terurailah rambut Maya yang sederhana panjang.

Gaz perasan bahawa keberahian ciuman dari Maya kian merundum. Tangan kirinya terus meraba-raba belakang Maya. Dapat dia rasakan tali bra Maya dari luar t-shirt tidur gadis itu. Gaz cuba membuka kancing tali bra Maya dari luar bajunya. Kancing terbuka tanpa Maya sedari. Tangan kanan Gaz lantas mengelus tetek kiri Maya. Maya tersedar.

"Ehh bang jangan.."

Tangan kiri Gaz menekap kepala Maya rapat ke kepalanya agar bibir mereka bertaut. Mata Maya menjeling ke bawah cuba melihat pergerakan tangan Gaz. Cubaan menghalang perbuatan gagal kerana mulutnya tidak dapat menuturkan kata-kata. Gaz usap lembut teteknya dari luar cuba mencari puting Maya. Gagal. Gaz tidak berpuas hati. Mujur kancing bra Maya dilerainya tadi. Jadi tangan Gaz dengan mudah masuk ke dalam baju Maya dan menyeluk ke dalam bra Maya. Gaz cuba mencari dan akhirnya Gaz merasakan permukaan yang sedikit timbul.

~ni la kot puting dia~

Gaz mengusap lembut menggunakan ibu jari kanannya atas permukaan tersebut. Mulut mereka masih bertaut. Walaupun Maya cuba mengesot bibirnya ke tepi, tapi gagal kerana bibir Gaz akan menuruti kemana bibirnya beralih. Gaz menguis permukaan puting Maya. Geram dengan puting tersebut, Gaz menguis dan mencubit lembut permukaan itu. Akhirnya puting Maya timbul dari permukaan aerolanya itu. Gaz merasakan puting comel itu semakin lama semakin membesar. 1 lagi pengalaman baru baginya. Kebiasaannya dari video lucah yang dia tonton, puting pelakon wanita dalam video tersebut selalunya timbul. Sebab itulah Gaz musykil dan pelik bila tadi pertama kali dia menyentuh, Gaz merasakan yang Maya seperti tiada puting. Rupanya puting wanita harus dirangsang. Barulah ianya akan membesar. Gaz terus memainkan puting Maya.

"Banggg... Ahhh.... Janganlah bang..."

Akhirnya Gaz membenarkan rengangan di antara bibir mereka dengan tujuan cuba memberi nafas untuk Maya. Tidak disangka, sejurus mendengar rengekan Maya, koneknya mengeras hebat. Lebih keras dari tadi.

"Maya adik abang... Dosa bang buat adik macam ni... Tskkk tskkk..."

Maya seperti tidak sedar apa yang dituturnya. Kedua tangan Maya kini merangkul tengkuk Gaz. Tangan kiri Gaz pulak menyeluk ke dalam bra Maya. Dengan teknik yang sama, Gaz menggentel hingga puting Maya sebelah kanan timbul. Ditengkapkan ke empat jari tangan kiri dan kanan ke sisi badan Maya, sambil ibu jari menggentel puting Maya kiri dan kanan dalam corak bulatan, ke atas dan ke bawah, kemudian di tekan kedalam sambil seluruh tapak tangannya meraup keseluruhan tetek Maya. Terkadang badan Maya mengelitik menahan geli. Geli dan sedap bersilih ganti.

...................

Bersambung...

KhilafWhere stories live. Discover now