Bahagian 14

45.3K 223 19
                                    

....................

Gaz memaut badan Maya ke atas hingga mereka berdua melutut. Maya kehairanan bercampur lemah. Rasa tidak larat kakinya untuk melutut. Tapi diturutkan juga. Gaz terus menjilat tengkuk kiri Maya. Berselang seli dengan telinga gadis itu. Kadang dia menjlat, mengemam dan menggigit lembut bahagian tubuh Maya itu silih berganti. Sampailah Gaz mendapat keberanian untuk menyeluk ke dalam seluar tidur Maya. Maya tidak melawan. Cuba menikmati jilatan ditengkuknya dan gentelan di puting kanannya. Dengan sekali cubaan, Gaz berjaya menyentuh dan mengusap bahagian atas cipap Maya. Maya tersedar lantas mengepitkan kakinya. Dengan sepenuh tenaga, Gaz menyeluk dengan lebih ke bawah hingga dia merasakan belahan di dalam seluar dalam Maya itu. Jari telunjuk dan jari manis Gaz menguak belahan tersebut manakala jari hantu diselitkan kedalam belahan tersebut.

"ehhh bang... Dahlah bang.. Janganlah bang... Tak elok la bang.. Maya bukan perempuan macam ni.. Nanti mama turun bang.."

"shhhh...."

Gaz menjawab pendek. Di elus jari hantunya lebih dalam. Alur cipap Maya dirasakan sedikit melekit dan licin. Sehingga Gaz merasakan lubang di dalam alur itu. Gaz memasukkan jarinya.

"Awww!!! Bang!! Apa ni??! Dah lah!!"

Maya merasakan sakit dibahagian tersebut. Gaz mula risau. Jelas kelihatan muka Maya yang sedang marah. Seperti tiada mood. Maya cuba menarik keluar tangan Gaz dari seluarnya itu. Tangan Gaz tertarik sedikit ke atas tetapi dalam masa yang sama Gaz merasa sedikit ketulan kecil di bahagian atas lubang tersebut. Gaz terus menahan tangannya dan menggentel ketulan kecil itu...

"ahhhhhh bang.... Gelllliiiiii.... Dah dah dahhhh..."

Maya kelihatan larut kembali dalam keenakan gentelan Gaz. Tangan kiri terasa lenguh menggentel puting Maya. Langsung dia menurunkan tangannya dan mengepal bontot Maya yang pejal tu. Mata Maya terpejam. Kepala Maya lentuk di atas bahu Gaz. Gentelan diteruskan sehingga beberapa minit kemudian, Maya merasakan sensasi yang tak pernah beliau rasakan. Maya mengetap bibir menahan nikmat. Badannga kejang. Jari Gaz di kawasan tersebut bertambah basah.

"Banng..... Aahhh banng... Bannnnnnnggggggggg"

Badan Maya mengelinjang menahan klimaks sambil tangannya memeluk erat belakang tengkuk Gaz. Kakinya dikepit. Tidak cukup dengan itu, Maya menggigit bahu Gaz. Gaz terjerit kecil dan terkejut. Gigitan Maya terlepas dari bahu dan dia hanya menggigit sedikit bahagian kain di baju Gaz. Selang beberapa saat Gaz merasakan badan Maya menjadi longlai. Lantas Gaz mengeluarkan tangannya dan memeluk rapat badan Maya melekap ke badannya. Maya berpaut di badan kekasihnya. Dia merasakan yang lututnya begitu lemah. Seperti lumpuh tak mampu berdiri. Gaz menyandarkan dirinya ke sofa manakala badan Maya ikut menyendeng di atas badan Gaz. Mereka berdua terdiam. Nafas Maya yang tadi laju kini reda.

"Abang jahat.."

"Jahat apa"?

"Abang buat Maya macam ni..."

"Abang buat apa.."?

"Dahlah. Tak nak cakap.."?

Gaz cuba menolak perlahan badan Maya dari badannya kerana rimas dan juga penat menanggung beban badan Maya di atas badannya. Maya mengeratkan lagi pelukan tangannya ke atas tengkuk Maya.

"Maya kenapa ni? Ok tak"?

"Abang nak apa??"

"Maya nak peluk abang sampai bila? Nanti mama turun nanti

" Nanti abang tengok Maya.. "

" Lahh.. Dah Maya depan abang. Mestilah abang tengok"

"Taknak... Janganlah tengok Maya... Maya malu..."

"Lahhh abang nak tengok muka puas Maya"

"Taknaklah.. Maya malu... Jangan lah tengok Maya..."

"Bestu macam mana Maya? Takkan nak macam ni sampai esok..."

"Abang tutup mata. Jangan tengok Maya. Tunggu sampai Maya naik atas, baru abang bukak mata. Tauu??!"

"Haaa yelah.. Dah cepat-cepat"

Maya masih menahan malu. Malu dengan apa yang berlaku sebentar tadi. Malu dengan reaksinya. Malu dengan erangannya. Segala-galanya. Dengan berbaki sedikit tenaga, selepas dia melihat bahawa Gaz menutup mata, Maya melepaskan rangkulan tangannya, menarik seluarnya keatas, sambil kedua tangannya silang ke hadapan menutup dadanya, dia berlari anak naik ke atas. Hampir sahaja dia tersandung di pertengahan tangga oleh kerana lututnya terasa lemah.

Setelah mendengar pintu bilik tertutup, Gaz membuka matanya. Dia melihat ke tangga. Ya. Maya sudah naik ke atas. Melihat persekitarannya yang bersepah, Gaz mengemas dengan koneknya yang masih mengeras di dalam seluar. Baki coklat yang Maya makan dikutipnya lalu disimpan di dalam peti sejuk. Gaz baring. Cuba untuk tidur.. Sambil mencium jarinya yang masih terasa sedikit melekit, dia tersenyum membayangkan perkara yang berlaku sebentar tadi...

..................

Bersambung...

KhilafWhere stories live. Discover now