Bahagian 18

45.3K 188 6
                                    


....................

Masih terbayang kenikmatan yang Gaz rasakan. Nikmat pancut dalam mulut. Gaz betul tidak menyangka yang dia akhirnya dapat merasai pengalaman ini. Dia yang dulu hanya berkhayal dan hanya mampu memuaskan nafsu hasil dari lancapan tangan dan video lucah, kini berjaya memancutkan benihnya di dalam mulut seorang gadis. Dan gadis itu pula adalah Maya. Bukan sebarang gadis. Cantik, baik, dan datang dari keluarga yang berkerhormat.

~sayang betul tak snap gambar kat hanfon. Haishh~

2 kali Gaz dan Maya bersama. Tapi masih lagi Gaz lupa untuk mengambil gambar Maya yang dalam keadaan yang menghairahkan. Kalau tidak, bolehlah dia jadikan sebagai modal melancap jika dia berada di rumahnya sendiri. Tak sabar rasanya bagi Gaz untuk menunggu hujung minggu depan tiba. Walaupun Sal menjemputnya untuk datang. Gaz memberi alasan untuk mengelak kerana Gaz merasakan tiada guna kalau dia ke sana. Memandangkan Maya juga tidak pulang dari asrama. Jadi adalah lebih baik dia keluar bersama rakan-rakannya oada hujung minggu daei menghabiskan masa di sana.

Arep: Gaz. Sabtu malam ni jom g gig. Kau free tak?

Gaz: Cara gak tu. Tp aku xde sen lah.

Arep: Sejak bila masuk gig kene bayar?

Gaz: Takdelah. Bestu duit lepak minum. Tambang bas lagi. Kalau naik moto nak kene tongtong minyak moto kau.

Arep: Alahh.. Berapa sen sgt. Alaa jomlah..

....................

Sal: Gaz. Gaz ada kat mane tu?

Gaz: Yer ma. Gaz ada kat area rumah ni. Kenapa?

Sal: Owhh.. Mama bosan ni. Jom teman mama makan. Mama nak ke area bandar ni. Nak cari barang dapur sekali.

Gaz: Owhh haa yelah. Mama amek Gaz kt pam minyak yang selalu tu lah...

Petang jumaat yang kebiasaannya Gaz habiskan di rumah Sal, kosong tanpa sebarang aktiviti. Kebetulan Sal ke bandar mencari barang. Dapat jugalah dia menghabiskan masa bersama mamanya itu. Pucuk dicita, ulam mendatang. Perutnya yang lapar, kini terisi dengan sepinggan mee rebus. Mamanya memang gemar mee rebus dari satu warung di kawasan bandar itu.

"Mama sorang je hari ni? Papa keje yea"?

"Haah. Papa kerja. Macam biaselah Gaz. Kalau petang-petang macam ni, memang mama takde program pun. Tadi ingat nak jumpa kawan mama. Last minit cancel pulak

" Owhh.. Ingat memang nak jumpa Gaz"

"Laahh.. Merajuk pulak bujang mama ni.. Mama taknak kacau Gaz mulanya. Sebab Gaz cakap minggu ni Gaz sibuk. Tapi mama dah tak tau nak contact sape. Mujur ada anak mama sorang ni. Dah siap makan kan? Jom mama hantar Gaz balik. Mama dah nak kene pikap Kina ni dari sekolah. Duit belanja Gaz ada lagi tak?

"Ehh takpelah ma. Lagipun Gaz takde nak kemane. Gaz bukan pakai duit pun"

Gaz segan. Walaupun dia memang memerlukan sedikit duit belanja untuk plannya ke gig malam esok. Memang menjadi kebiasaan setiao minggu Sal akan memberikannya duit belanja. Tetapi duit belanjanya minggu lepas RM50 yang diberi Gaz, habis dibelanjanya membeli vcd lucah di kedai Ah Boy.

"Nah RM50. Kalau tak guna pun simpan. Kalau nak belanja beli buku tak cukup cakap. Nanti mama bagi lagi"

"Terima kasih ma"

Hati Gaz berbunga. Lega rasanya bila mendapat talian hidup dari mamanya itu.

...................

Arep: Jadi tak malam ni Gaz.

Gaz: On. Hahaha..

Arep: Mana datang modal. Ritu cakap takde sen. Minta sugar mummy ke ape? Hahaha..

KhilafWhere stories live. Discover now