.....................
Malam itu dirasakan begitu panas sekali. Kipas di siling sudah ditetapkan pada kelajuan yang tertinggi. Tetapi bahangnya malam tetap dirasakan Gaz. Dengan fikirannya yang menunggu Maya yang tidak turun-turun. Ditambah pula dengan pemandangan nikmat buah dada mamanya sebentar tadi, betul-betul membuatkan Gaz tak keruan. Jam menunjukkan pukul 2 pagi. Selalunya waktu begini Maya sudah turun ke bawah. Benarlah kata Maya. Dia tidak akan turun lagi ke dapur pada lewat malam. Terasa menyesal pula dalam diri Gaz apabila dia bertanyakan Maya soalan sebegitu tempoh hari. Gaz tidak mahu mensia-siakan air maninya hanya dari aktitiviti onani pada malam itu. Dia cuba mencari jalan bagaimana untuk memanggil Maya turun. Dia cuba mesej dan telefon. Tapi sepertinya Maya mematikan telefon bimbitnya. Seolah-olah tidak mahu diganggu. Lantas Gaz perlahan-lahan naik ke tingkat atas.
Gaz mengenalpasti pintu bilik Maya. Dipulas perlahan tombol pintu bilik itu. Kunci. Dia cuba menekap telinganya di permukaan luar pintu bilik Maya. Senyap. Kemudian dia cuba pula untuk mengendap dari celahan bawah pintu. Gelap gelita. Dia pasti semua penghuni bilik tersebut pasti sudah dibuai mimpi.
~ciss.. Kempunan aku malam ni~
Sebelum turun ke bawah, Gaz melewati pintu bilik papa dan mamanya. Dia singgah untuk cuba nasib. Ditekap telinganya ke permukaan pintu bilik itu. Gaz mula rasa teruja. Kendengaran keriukan katil silih berganti dengan desahan seorang wanita.
~Yess!! ~
Aktiviti yang ditunggu-tunggu kini menjadi nyata. Persetubuhan mama dan papa. Setelah beberapa minggu, akhirnya sekali lagi dia berpeluang mengendap pasangan dewasa itu bersama. Dipulas tombol pintu bilik itu. Masih lagi tidak berkunci. Perlahan-lahan di buka pintu bilik tersebut. Tetapi kali ini Gaz sedikit hampa. Keadaan bilik itu begitu gelap tanpa sebarang cahaya. Hanya kedengaran desahan keras mamanya.
"Urgghhh bang... Aahhh..."
Berselang seli dengan bunyi daging berhentakan sesama daging.
Papp.. Papp... Papp..
"Abang!!! Abang buat apa tu depan bilik mama??!!
" Ehh Maya.. Tak.. Abang... "
Gaz tersepit. Hampir hilang segala idea untuk menjawab pertanyaan Maya itu. Gaz serba salah bercampur seram. Takut jikalau tertangkap cuba menghendap mama dan papanya bersetubuh...
"Abang dengar bunyk benda jatuh. 3 kali. Tu abang naik atas cek"
Dengan suara berbisik, Gaz cuba menipu. Maya mendekati Gaz.
~ahhh... ahhh.. Bang... Slow sikit bang.. Slow.. Slow... ahhh... ~
"Bang Gaz. Bunyi apa tu"?
"Itulah.. Dah jomm..."
Gaz menarik tangan Maya turun ke bawah. Merak berdua duduk di sofa di ruang tamu bawah. Tidak lama kemudian kendengaran mamanya bersuara di atas.
"Abang tak tutup pintu yea tadi"?
Dumm.. Pintu bilik di tutup. Mujur dengan pantas Gaz menarik turun Maya ke bawah. Jika tidak pasti mereka berdua tertangkap. Maya cuba lari menyorok di dapur takut kalau mamanya turun ke bawah.
"Maya.. Dah sini. Mama tak turun"
Maya duduk kembali di sebelah Gaz. Mereka mula berasa berahi setelah mendengar desahan mamanya disetubuhi papa. Gaz terus mencium bibir mungil Maya. Kali ini Maya terus membalas. Maya semakin pandai bermain lidah. Ditarik badan Maya supaya duduk bertinggung di atas Gaz. Gaz meramas payu dara Maya dari luar tshirt nipis gadis itu.
"Abang buka yer baju Maya"
Maya diam tidak menjawab. Tshirt nipis itu ditarik manakala Maya melunjurkan tangannya ke atas untuk memudahkan Gaz melucutkan baju itu dari badannya. Bahagian atas badan Maya mendedahkan bra yang di pakai Maya. Gaz memeluk Maya dan cuba melepaskan kancing branya itu. Kancing terlepas. Perlahan-lahan bra Maya ditarik dan dilepaskan. Muka Maya kemerahan menahan malu. Sambil kedua tangannya menutup payudaranya kiri dan kanan. Gaz menarik kedua tangan Maya kebelakang. Lalu dicekak kedua pergelangan tangan Maya hanya dengan tangan kirinya. Inilah pengalaman pertama Gaz melihat tetek perempuan terhidang tanpa sebarang halangan di depan matanya. Cahaya dari dapur membantu Gaz meneliti keadaan puting Maya yang berwarna krim cerah itu. Warna aerola Maya hampir sama dengan warna kulit teteknya. Perlahan Gaz rapatkan bibirnya ke puting Maya. Maya menutup mata malu. Gaz mengucup puting tetek Maya berganti kiri dan kanan. Kemudian di jilat-jilat hujung puting Maya kiri dan kanan. Puting Maya, yang tadinya tenggelam perlahan timbul atas sebab rangsangan dari jilatan Gaz. Maya menggigil menahan geli bercampur sedap.
~chuppp chuppp chuppp~
Lebih kurang sepuluh minit, Gaz mengangkat tubuh Maya turun ke lantai melutut menghadap Gaz. Dibuka seluarnya dan Gaz mengeluarkan batang gemoknya itu. Maya yang ketakutan hanya melihat batang itu yang seperti berdenyut denyut. Ditarik kepala Maya menghampiri koneknya. Cahaya dari dapur cukup untuk memberi penglihatan kepada Maya. Maya perlahan mengucup konek Gaz.
"Jilat dulu Maya"
Perlahan-lahan Maya melihat batang Gaz. Gaz merasa geli hati melihat Maya yang sedang menjilat batangnya. Tidaj ubah seperti menjilat ais krim. Gaz menahan sedap. Tidak menunggu lama, Gaz menarik kepala Maya lalu membenamkan koneknya teruk ke dalam mulut Maya. Ditekan batangnya sedalam yang boleh. Maya terluak seperti mahu muntah akibat kepala Gaz menyentuh anak tekaknya.
"Abang jangan pancut dalam mulut lagi tau macam hari tu"
Rambut Maya di cekup Gaz keatas. Perlahan Maya mengulum batang Gaz ke atas dan ke bawah. Gaz menikmati kuluman Maya. Kali ini tiada rasa ngilu. Maya yang naif itu semakin jalang. Setelah hampir terpancut Gaz menarik kepala Maya mengeluarkan kuluman Maya dari batangnya.
Sekali lagi Gaz mengangkat tubuh Maya dan di dudukan Maya di atas sofa rumah berkenaan. Gaz menarik perlahan seluar track Maya. Maya cuba menahan. Tapi Gaz menarik seluar track itu sedikit keras lalu terlucut dari badan Maya bersama-sama seluar dalam Maya yang berwarna krim tersebut. Juga menjadi kali pertama Gaz melihat kemaluan perempuan di hadapan matanya. Sebelum ini Gaz hanya merasakan cipap Maya menggunakan jari dari luar sahaja. Kini cipap itu terhidang di depan mata. Gaz menolak kedua kaki Maya hingga terkangkang. Walaupun Maya cuba mengepit tapi kudratnya tidak sekuat Gaz. Cipap Maya yang comel itu di tumbuhi bulu-bulu halus. Celah kangkangnya begitu putih sekali tanpa kesan lebam. Perlahan Gaz merapatkan bibirnya lalu mengucup lembut cipap Maya. Maya tergelak kecil melihat telatah Gaz sambil menutup mukanya.
"Abang!! Hehe..."
Gaz turut tersenyum. Perlahan Gaz mengeluarkan lidahnya. Ditekan lidahnya betul-betul di lubang cipap Maya dan kemudian dijilatnya dari bawah ke atas. Maya terkejut dengan tindakan Gaz. Perlakuan Gaz dikira agak pelik baginya kerana bahagian cipapnya itu dirasakan kotor untuk di jilat. Sekali lagi Gaz merapatkan lidahnya tapi kali ini lebih kearah bawah. Badan Maya terangkat di saat dia merasakan hujung lidah Gaz mengenai lubang bontotnya.
"Abangg!!"
"shhhh"
Gaz mengulangi corak jilatan yang sama dan kemudian memfokuskan jilatannya di biji kelentit Maya. Badan Maya terangkat-angkat menahan geli. Kaki Maya Gaz letakkan di atas kedua bahunya. Terkadang kepala tersepit di antara dua lutut Maya. Sofa rumah tersebut lencun akibat rembesan air ghairah Maya. Seketika kemudian, Maya mengerang panjang. Kakinya dikepit kuat. Terasa sengal di bahagian kepala Gaz akibat kepitan kedua lutut Maya. Badan Maya terangkat. Tangan Maya menolak kepala Gaz. Tetapi Gaz menahan lalu di tekan kuat lidahnya kedalam cipap Maya.
"Arghhhh... Dah.. Dah.. Maya da keluar.. Maya dah keluar.. Dah bang.. Dah.."
Maya menjatuhkan badannya yang dari tadi di posisi duduk kini baring ke kiri. Maya menarik nafas. Nafasnya yang tadi laju beransur perlahan. Maya yang daei tadi menyangka sesi bersama mereka sudah tamat terkejut. Gaz menarik badan Maya baring ke lantai. Kini badan Gaz di atas badan Maya. Maya menuruti tanpa kurang pasti apa yang akan berlaku. Di cium bibir Maya perlahan. Maya merasakan sesuatu di permukaan lubang cipapnya. Maya menjadi risau....
..................
Bersambung...
YOU ARE READING
Khilaf
Non-FictionFollower jejak 5k saya sambung khilaf. Ok lets go! Hahahahahahha...