Bahagian 15

42.6K 163 11
                                    

...................

~ Aduhh dia ni... Mane siaa tak reply-reply mesej aku ~

Sejak kejadian itu, Maya mendiamkan diri. Berkali-kali Gaz cuba untuk menghubungi Maya baik melalui panggilan telefon atau pesanan ringkas, Maya tetap membisu. Tiada khabar berita. Gaz sedikit sebanyak menjadi risau dan musykil apa yang terjadi pada Maya. Apa yang Maya, rasakan. Marah? Suka? Kecewa? Masih menjadi tanda tanya.

" Abang pergi baliklah bang"

"Kenapa Maya? Maya marahkan abang ke"?

"Dah la bang. Abang balik lah sana"

Masih Gaz ingat kejadian sabtu lepas. Keesokan paginya selepas peristiwa yang terjadi malam itu. Selesai menghabiskan sarapan pagi yang di siapkan oleh mama, Gaz bertemu Maya di halaman rumah. Hanya mereka sahaja. Itupun selepas Maya tidak membalas mesej Gaz dari subuh sehinggalah selesai sarapan. Lalu Gaz mengemaskan begnya dan berangkat pulang.

"Gaz. Kenapa macam rushing sangat ni Gaz? Tunggulah esok pagi. Tidur 1 malam lagi kat sini. Takpun tunggu petang. Nanti mama suruh papa hantakan Gaz. Papa pun ada nak ke bandar tu jumpa kawan dia"

"Takpe ma. Gaz ada hal urgent. Pasal kawan Gaz. Itu yang nak kena balik tu. Sorry yer mama"

Sejak itu, Gaz tidak lagi mendengar khabar berita pasal Maya.

"Gaz. Gaz balik yer minggu ni. Mama nak minta tolong Gaz temankan mama pergi pasar hari sabtu. Papa takde. Dia ada hal, pagi tu. Boleh yer Gaz.

" Kalau mama dah suruh, takkan Gaz nak bantah. Jumaat macam biasa habis sekolah Gaz balik"

"Gaz ni macam tak suka je balik rumah mama. Ada yang tak kena ke Gaz"

Akibat terlalu memikirkan Maya, Gaz acuh tak acuh ketika berbual di telefon bersama Sal hinggakan dia tak sedar kebiadapannya terhadap mamanya itu.

"Gaz minta maaf ma. Gaz tak sengaja. Gaz takde pape. Gaz ok je ma. Cuma tengah buat keje sekolah ni. Jadinya tak sengaja jawab mama macam tu tadi"

Gaz cuba menipu.

"Haaa.. Yelah takpe. Ingatkan Gaz kenapa tadi. Lusa da sampai bustop call mama tau"

....................

Gaz memasuki rumah mama sambil mengangkat sedikit barang yang di beli mereka di pasar malam sebelum pulang ke rumah. Kina juga ikut masuk ke rumah dan terus naik ke biliknya di tingkat atas. Menjadi rutin baginya untuk terus mandi sebaik pulang sekolah kerana waktu tamat sekolahnya agak lewat. Mereka hanya menjamu makan malam yang dibeli dari pasar malam sahaja kerana Sal rasa malas untuk memasak pada malam itu. Jam 11, ruang tamu rumah itu lenggang kerana semuanya sudah naik ke atas untuk tidur. Gaz terpandang sofa tempat kali pertama dia mengenal apa itu tetek dan burit buat kali pertama dalam hidupnya. Dari rasa rindu bertukar menjadi gersang. Dari rasa sayu mengetahui bahawa Maya dan Fiya minggu ini tidak pulang dari asrama menjadi geram. Kalaulah dia tahu bahawa kekasih hati atau adiknya itu tidak pulang dari asrama, sudah pasti alasan telah dibuat, untuk mengelakkan dirinya supaya pulang ke rumah itu minggu ini. Dia sahaja pulang dengan harapan dapat berjumpa Maya dan berbincang mengenai hal minggu lepas. Dan jika beruntung, dapar juga dia sekali lagi merogol badan kekasihnya itu.

Gelora nafsunya tiba-tiba memuncak. Perlahan-lahan dia meniti anak tangga rumah tersebut naik ke tingkat atas. Dia terus ke depan pintu bilik Kadir dan Sal. Perlahan-lahan dia memulas tombol pintu tersebut. Hampa. Pintu tersebut berkunci. Gaz cuba melekapkan telinganya ke pintu. Sunyi.

~Ahh.. Tak main pulak dorang malam ni~

Harapannya untuk mengintip kalau-kalau mama dan papanya bersama, dapatlah dia menonton secara percuma seperti pengalaman pertamanya dahulu. Gaz turun ke bawah semula dan berbaring di tempatnya. Lalu dia membuka ruangan rahsia dalam file manager di telefon bimbitnya. Terhidang koleksi video lucah 3gpnya. Dia membelek setiap satu koleksinya sambil tangannya di konek bertujuan untuk melancap. Ternyata, klimaks dari menonton video lucah dirasakan baginya sudah tidak berbaloi. Jika dahulu memang ia memuaskan. Tapi selepas apa yang dia lalui, dia perlukan lebih dari itu. Gaz bangun menuju ke ruangan bersebelahan tandas. Dia memasuki ruangan menyidai baju. Apa yang dicari di temui. Mungkin Sal terlupa atau malas mengangkat sidainya. Gaz membelek bra-bra yang terdapat di ampaian. Dia memilih bra yang paling menarik. Bra Triumph berwarna hitam bercorak bunga berwarna emas menjadi pilihan. Di usap corak bunga pada bra tersebut lalu dicium. Wangi. Gaz menarik bra dari ampaian tersebut lalu membalut koneknya dengan bra itu. Gaz membuka video rakaman aksi seks Kadir dan Sal. Sambil berdiri, dia melancapkan koneknya dengan bra Sal. Diulang rakaman tersebut beberapa kali. Akhirnya Gaz menggeletek kepuasan mencapai klimaksnya sendiri. Melihat air mani di dalam mangkuk bra tersebut, Gaz meratakan air maninya sendiri di kedua-dua permukaan bahagian dalam bra tersebut. Gaz tersenyum puas.

..................

Bersambung....

KhilafWhere stories live. Discover now