Bahagian 20

79.8K 418 137
                                    


....................

Maya menjadi risau. Apa yang sangat ditakuti sebelum ini begitu hampir terjadi kepada dirinya. Maya keliru antara mempertahankan maruahnya atau mengikuti nafsu. Tapi sudah terlambat untuk Maya membuat keputusan.

"Gaz minta maaf Maya".

Perkataan abang tidak sesuai lagi untuk Gaz gunakan kerana dia merasakan dirinya bukanlah seorang abang yang baik. Gaz merenung dalam wajah Maya. Maya sedar apa yang akan berlaku. Di cuba menahan badan yang sedang menindih badanya. Tapi dia tahu tenaga dirinya tidak sekuat Gaz. Maya melarikan pandangannya ke kanan. Rasa benci terbit dalam hatinya. Dia benci melihat wajah Gaz. Gaz kejam. Gaz jahat. Gaz hanya mahu meratah dirinya. Gaz tak akan bertanggungjawab. Gaz buaya. Semua benda negatif mengenai Gaz satu persatu timbul di dalam fikirannya.

Gaz merasakan lubang cipap Maya begitu sempit sekali. Dikuakkan sedikit bibir cipap Maya menggunakan jari telunjuk dan ibu jarinya. Manakala tangan kirinya cuba menampung berat badannya dari terus menindih Maya. Ditekan perlahan. Gagal. Batangnya gagal menembusi cipap Maya. Gaz cuba sekali lagi. Kali ni dia mengoles kepala takuknya di permukaan luar cipap Maya. Cuba membasahkan kepala takuknya dengan air nikmat Maya. Di tekan sekali lagi perlahan-lahan. Kali ini kepalanya dirasakan melepasi bibir cipap Maya. Ditarik keluar semula dan kemudian ditekan lagi. Gaz merasakan separuh batangnya tenggelam dalam lubang cipap itu. Gaz berasa lebih teruja di saat dia merasakan hangatnya cipap Maya di keliling batangnya yang masuk separuh itu. Di tarik keluar dan diulang tekan semula ke dalam. Gaz merasa yang kemasukan batangnya sudah terhad kerana hujung kepalanya menyentuh dinding dalam cipap Maya. Gaz agak runsing kerana batangnya masih berbaki suku di luar cipap Maya. Gaz meneruskan aksi sorong tarik. Pergerakan sorong tariknya menjadi semakin mudah apabila cipap Maya merembeskan pelincir. Sehinggalah satu saat. Gaz rasa tidak berpuas hati. Bagaimana batang yang lebih panjang dan besar yang ditontonnya di dalam video lucah boleh membolosi lubang cipap pelakon wanita itu sehingga habis tanpa sebarang sisa. Maya yang dari tadi diam menahan senak di cipapnya. Dapat dia rasakan bibir cipap kanan dan kirinya seperti terikut masuk ke dalam saat Gaz menyorong masuk, dan segala isi cipapnya rasa terkeluar saat Gaz menarik batangnya. Pada awalnya Maya rasa tidak selesa dan sedikit pedih. Tapi lama kelamaan, sorong tarik itu menjadi nyaman. Gaz juga dikira agak gentleman kerana melakukannya secara perlahan dan berhemah.

Gaz yang dari tadi tidak berpuas hati. Menahan nafasnya. Ditarik keluar batangnya lalu ditekan kedalam dengan laju dan kuat.

Prapppp....

"banggggggg...... Heeee....."

Maya mengetap bibir sambil mendesah. Menahan sakit dan senaknya di dalam cipap comelnya itu. Rasa seperti di tumbuk kuat di perut. Sangkaan yang Gaz berhati-hati meleset. Terkeluar segala urat di lehernya akibat menahan sakit. Dicengkam belakang badan Gaz. Gaz juga berasa pedih akibat cakaran Maya di belakang badannya. Tapi rasa pedih itu tidak sekuat rasa puas yang dihadapinya sekarang. Dara. Ya. Itulah dara yang selalu disebut-sebut rakannya. Akhirnya dia berjaya menakluk dara seorang gadis. Begitu juga cita-citanya untuk menamatkan terunanya. Semua tercapai. Bangga menyelimuti dirinya. Rasa bangga seperti akhirnya rank Mythic dapat di capai di dalam permainan mudah alih Mobil Legend setelah 3 tahun bermain rank menggunakan role tank dan bergerak secara solo tanpa rakan atau squad yang membimbing. Cuma zaman tu game mobile legend tak wujud lagi.

Maya masih lagi terkejut. Di pandang wajah Gaz yang menyeringai kegembiraan. Ya. Dia masih lagi benci melihat wajah itu. Cuma kali ini lebih benci. Dipaling wajahnya ke kanan. Air mata dari mata kirinya bertakung di batang hidungnya seterusnya mengalir kebawah. Tidak pasti sebab apa air matanya mengalir. Sama ada sakit menerima tujahan Gaz atau sedih atas daranya yang telah dikoyak lelaki durjana itu....

....................

Bersambung...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KhilafWhere stories live. Discover now