Tak kým som sa spametala už sme stáli pred hotelom a čakali na taxík ,ktorý nás má odviesť do nejakého klubu.
,,Baby ja neviem či by som mala ísť asi sa vrátim do izby ",povedala som nervóznym hlasom.
,,Amelia Andrews netáraj a radšej nastúp do taxíku lebo ak si si nevšimla už je tu",povedala Emma trošku hlasnejšie ako by mala.
Ja som si od tej nervozity ani nevšimla, že je tu taxík no už som asi veľmi na výber nemala tak som nastúpila. Sadla som si do stredu medzi Nicol a Emmu.
Emma nadiktovala adresu klubu a mohli sme vyraziť.
S babami sme sa dohodli, že ja zaplatím prvú cestu taxíkom, Emma pitie v klube a Nicol cestu do hotelu.
,,Neviete čo je s Charlotte lebo mi neodpisuje na správy"?
,,Nevieme",odpovedala Nicol a Emma iba prikývla.
Keď sme už boli pred klubom . Vážne luxusným klubom zaplatila som za cestu a vystúpili sme.
* * *
Po 5 pohárikoch nejalej zelenej tekutiny ,ktorú vybrala EmmaEmma a Nicol niekde tancujú. Im ten alkohol hneď stúpol do hlavi a mne zázrakom nič. No to som si iba myslela sedela som pri bare sama opustená.Barman mi stále nalieval (a vôbec sa mu neprišlo na um ,že by sme nemali 18 ,ale to mohol zariadiť aj Emmin francúzsky "kamarát")ale až kým sa za mnou neozval hlas.
,,Am nechceš spomaliť",ten hlas mi bol povedomý a tak som sa otočila a stál tam v celej svojej kráse Ben".
,,Ahoj Beníček nechceš sa pridať?"
Najprv sa zamračil a potom to do seba nalieval ešte rýchlejšie ako ja.
,,Vravel si ,že na party ani do klubov nechodíš."
,,No ...chalani ma prehovorili".
Po ani neviem koľkom poháriku sa postavil.
,,Nechceš si zatancovať".
,,Tak poď," ani sa nezbadal a už som ho ťahala na parket.
Hrala Strip That Down od Liama Payna a ja som začala tancovať až priveľmi divoko.Ben sa na mňa udivene pozeral, ale o chvíľu sa pridal ku mne. Tancovali sme v dostatočne dobrej vzdialenosti to sa ale rýchlo zvrtlo keď začala hrať Havana od Camily Cabello.
Vtedy sme preskočili všetky bariéry,alkohol nám prúdil v krvi a my sme boli na sebe nalepený.
Keď sa pesnička skončila začala hrať nejaká ,ktorú nepoznám a vtedy sa to stalo ,to čo som od tohto večere najmenej čakala.
Benove pery boli nalepené na tých mojich.Keď som sa spametala odtiahla som sa .
,,Prepáč ja nemôžem".
Zvlášne sa na mňa pozrel skoro až so slzami v očiach. Odišla som videla som ho tam stáť ako omámeného. V ten moment som úplne vytriezvela a zavolala si taxík . Na baby som úplne zabudla no keď som už bola v hoteli som si na ne spomenula.
Sms
Ahoj som v hoteli
Napísala som Nicol.
Neodpísala mi ,ale to ani nemusela . Osprchovala som sa vyčistila si zuby a ľahla si do postele.Rozmýšlala som nad ním .Možno som nemala odísť a nechať ho tam a možno je to tak lepšie. Nikdy som nad ním nepremýšľala tak ako teraz od toho bozku sa mi chveje žalúdok,ale nie tak ako keby mi bolo zle je to také iné chvenie.
O pár minút som zapala a vstúpila so ríše snov.,,Srdiečko vstávaj",budil ma príjemný hlas. Otvorila som oči a bol tam Ben pobozkala som ho.
Znovu som zatvorila oči a na chvíľu som zaspala a znova ma niekto budil, ale bol to iný hlas otvorila som oči a pobozkala som ho bol to Archie. Čože Archie?
,,Amelia okamžite vstávaj!"
kričala na mňa Nicol.
Zobudila som sa a vydýchla si ešteže to bol len sen.Dúfam ,že sa vám táto časť páčila. Amelii sa sníval zvlášny sen čo mal znamenať ten Archie?
Ak sa vám časť páčila dajte vote a komentár čo si o tomto príbehu myslíte.
Love you 💜💜