Pohľad BenaPrišiel som domov, no nikto nebol doma.
Išiel som do kuchyne, kde som našiel lístok od mami.Idem nakúpiť o 5 som doma
-Mama
Zazvonil zvonček, myslel som si, že to je mama a zabudla si kľúče.
Keď som otvoril dnu vošiel Dominic. ,,Musíš mi povedať ,kde je Amelia",povedal.
,,No to určite",odfrkol som. Si myslí, že mu to len tak poviem.
,,Andrews má tvoju mamu".
Niee ako ju našiel? Čo mám tetaz robiť. Am alebo mama?
,,Nie ja ti to nepoviem",odpovedal som. Vytiahol mobil a sputil videohovor. Tam som uvidel ako pri hlave mojej mami niekto drží pištoľ. Plakala. Nemôžem dopustiť, aby ju zabili.
,,Fajn poviem ti len ju pustite".
Dominic vypol videohovor a smutne sa na mňa pozrel. Povedal som mu, kde ju nájdu. ,,Prepáč ja jej nechcem ublížiť",povedal. ,,A ani tebe".
Než som sa stihol uhnúť vytiahol injekciu a uspal ma.
* * *
Pohľad AmelieO pár hodín som počula nejaké kroky. Niekto vošiel do pivnice. Bola tu dosť tma takže neviem presne určiť či to bol Ben.
Ten niekto zapálil svetlo.
,,Dominic?"nechcela som veriť vlastným očiam. ,,Čo tu robíš"?
,,Prišiel som pre teba",zobral ma na ruky a niesol hore schodmi. Doniesol na do obývačky. Nechápala som prečo na nesie a neprotestovala som.
,,Prepáč, ale ja musím",povedal a vybral niečo z tašky .
,,Čo mu"... Nestihla som dopovedať a dal mi injekciu na spanie
* * *
*pohľad tretej osoby*
Dominic zobral Ameliu na ruky a odniesol ju až do auta. Položil ju veďla Bena.
Nasadol do auta pripútal sa pozrel sa na nich. Nechcel robiť túto prácu ,no musel. Dominicova mama sa vydala za Amelinho otca. Veľmi ho milovala a chcela, aby Dominic pracoval u neho. Dominicovi sa ten človek už od začiatku nepozdával ,no súhlasil. Keď zistil o čo ide nebolo cesty späť. Donútil ho k tomu jeho teraz už nevlastný otec. A povedal ,že ak odstúpi on a jeho mama sa nedožijú rána. A ,že aj kto povie čo i len jej zomrie.
Čo je to za človeka, že si niekoho zoberie a potom ho chce zabiť? No musí to byť psychopat. Dominic ho radšej počúva. Nebojí sa o svoj život, ale o život svojej mami.
Tak ako sa bál aj Ben o život jeho mami.
Keď dorazil Dom k luxusnej vile za mestom zastavil a zazvonil na zvonček pri bráne.
,,Som tu",povedal smerok k zvončeku.
Obrovská brána sa otvorila a aj s autom vošiel na "nádvorie".
Z vily vyšli dvaja muži oblečený v oblekoch.
Vzali z auta Bena s Ameliou,ktorí boli stále v bezvedomí.
Zobrali ich niekde do domu.
Z domu vyšile aj pán Andrews.
,,Aa synáčik. Už je tu a my môžeme začať nový život",povedal s úsmevom.
Dominic sa veľmi nadšene netváril. Nenávidí ho. Nechápe ,čo na ňom jeho mama vidí. No aj tak sa tvári aspoň pred ňou ,že ho má rád. Pri ňom je jeho mama šťastná.* * *
Asi pol hodinu po tom čo doniesli Bena s Ameliou do nejakej izby. Je tam tma lebo zatiahli žaluzie.
Ako prvý sa prebral Ben. Z ľahu sa presumul do polosedu.
Amelia zatiaľ celkom spokojne odfukovala. Pozeral sa na ňu bolo mu ľúto ,že ju nedokázal uchrániť pred týmto. Síce vie ,že je silná ,no aj tak je to len jeho zlatá spoluziačia do ktorej sa pomaly ,ale isto zamiloval.
Z jeho premýšľania ho vyrušil hlas dievčaťa. Sadla si takisto ako on a oprela si hlavu o jeho rameno. Veľmi sa mu to páčilo ,no nedal to na sebe poznať.
,,Ako si sa do tohoto zaplietol"?spýtala sa ho. Stále mala položenú hlavu na jeho ramene.
,,Potreboval som peniaze a jeden kamoš mi povedal, že toto je dobrý spôsob ako ich zarobiť. Až raz som sa dopočul, to s tebou",povedal primerane pokojným hlasom.
,,Chcel si byť mojím princom na bielom koni",uchechtla sa.
,,No nepodarilo sa ti to",povedala a dala preč hlavu z jeho ramena.
On si pritiahol kolená k hlave a mierne sa o ne oprel. ,,Ja nepotrebujem tvoju pomoc ,ale myslím, že ty moju", povedala a pohladkala ho po chrbte.
Nevedel čo jej na to má povedať a tak sa na ňu len pozrel.
Po chvíli čo na nu len tak pozeral povedal:,,Ja a tvoju pomoc"?
Zasmiala sa .
,,Myslím, že ak budeme spolupracovať pomôžeme si navzájom",povedala a podala mu ruku.
,,Takže od teraz tím "?povedala.
On jej ruku prijal a povedal: ,,Tím".Ahojte dúfam, že sa vám táto časť páčila. Ak áno dajte vote a napíšte ,že koho pohľad máte najradšej. Chcem to vedieť, aby som mohla z toho pohľadu písať viac.
Love you 💙