16.

436 19 0
                                    

Otvorila som oči, ale stále som videla zahmlene. Snažila som sa postaviť zo zeme no nešlo to.
,,Au",chytila som sa za hlavu. Strašne ma bolí. ,,Aaaa už si hore",povedal nejaký chlapčenský hlas ,ktorý práve zasietil v izbe. Sedím na zemi v nejakej prázdnej izbe. Je tu dosť chladno a okná sú dosť vysoko od mojej hlavy.
,,Čo odo mňa chcete",zašepkala som lebo na normálny hlas som sa v tej chvíli nezmohla. ,,Ja od teba nechcem nič",povedal a slizko sa usmial.
,,Môj šéf ťa chce ,ale až zajtra .Dovtedy tu budeš so mnou",povedal. Keby ma práve neuniesol bol by v mojich očiach aj celkom pekný. Má tmavo hnedé strapaté vlasy a zelené oči.
,,Som Dominic",podal mi ruku a milo sa usmial.
Ja som ju neprijala a škaredo na ňho zazrela. ,,Pozri, ja ti nechcem ublížiť. Najali si ma aby som ťa uniesol a to je všetko. Popravde ak by som ti ublížil skončil by som mŕtvy",povedal a podal mi ruku aby som sa postavila.
Prijala som ju lebo mi bola už strašná zima na tejto studenej podlahe.
,,Nie si hladná mám pizzu?"spýtal sa.
,,Akože najprv ma unesieš a potom mi núkaš pizzu. Čo si to za zločinca?"uškrnula som sa.
Niekto by v mojej situáci plakal, snažil sa utiecť alebo kričal. Ja viem ,že mi to nepomôže.
On sa na mojej poznámke zasmial. ,,Ja som nechcel byť zločincom, len som nemal na výber",povedal .
,,Ty si iná ako ostatní".
,,Hej a na to si ako prišiel?"
,,Iní by tu už vystrájali,ale ty vyzeráš celkom pokojne".
,,Nie som pokojná,ale mám na výber. Pomohlo by mi keby som sa tu teraz rozrevala?"
,,Nie",zakrútil hlavou a zasmial sa.
,,Tak poď",chytil ma za predlaktie a ťahal niekde preč z tejto miestnosti.
Došli sme do nejakej spálne.
,,Ráno si pre teba prídu",odišiel z izby a zamkol dvere.
Sadla som si na posteľ a pozerala sa okolo seba. Je tu starý drevený nábytok a nejaké zrkadlo.
Pozrela som sa doň. Vyzerám skrašne, ale aj tak mi to môže byť jedno. Pri pohľade na mňa mi začali slzieť oči. "Čo teraz bude so mnou". Ľahla som si na posteľ a začala plakať. Určite to počul aj Dominic. Nevyzerá ,že by mi chcel ublížiť. Vyzará skôr akoby sa niečoho bál.
Zaspala som.

,,Vstávaj,už pre teba prišli",triasol so mnou Dominic.
Utrela som si oči a vstala z postele. Chytil ma za predlaktie a ťahal von.
Vonku stálo čierne auto. Z neho vystúpil ... Počkať Ben ,čo ten tu robí?
Na vôkol nič nebolo takže pokus o útek by bol asi nanič. Netuším ,či sa stále nachádzam v Liverpoole.
,,Nasadaj",chytil ma Ben za rameno a otvoril dvere od auta. Musela som nasadnúť. Sadol si za  volant. Vedľa neho sedí nejaký chlap. Vyzerá strašidelne.
Naštartoval. Ide strašne rýchlo.
,,Zmena plánu",zastavil a pichol tomu druhému chlapovi nejakú injekciu a jemu padla dlava na okno.
Vystrašene som na ňho pozrela.
,,Neboj sa ja ti nechcem ublížiť",povedal. Popravde veľmi mu neverím. A mala by som mu aj veriť?
Otvoril dvere a vyložil toho chlapa na cestu.
Sadol si naspäť a naštartoval. ,,Čo odo mňa chceš"?spýtala som sa po chvíli ticha.
,,Chcem ťa zachrániť",povedal a pozrel sa do zrkadielka aby na mňa videl.
,,Nechápem ,takže to nie ty si si objednal môj únos"?
,,Nie".
,,Ale kto...?

Ahojte dúfam,že sa vám táto časť páčila. Ak áno dajte vote a komentík.
Love you 💜💜💜

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now