5.

692 25 0
                                    

,,Amelia vstávaj nechceš prespať raňajky,"zahučala mi do ucha Nicol.
,,Čo?"
,,Vstávaj"!
Už som neodpovedala a išla ku skrini keďže bolo voku asi celkom teplo teda vyzeralo to tak.Dala som si:

Zobrala som si to do kúpeľne obliekla sa ,umyla si zuby ,učesala sa a namaľovala sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Zobrala som si to do kúpeľne obliekla sa ,umyla si zuby ,učesala sa a namaľovala sa . Keď som bola hotová vyšla som z kúpelne, ale baby už v izbe neboli.Tak som si zobrala kabelku, dala do nej mobil a kľúče od izby, lebo ostatné veci som v nej už mala. Išla som na raňajky no cestou ma premohla bolesť hlavy.No aspoň som nemyslela na Bena. V kútiku duše som dúfala ,že na raňajkách už nebude. Keď som sa už dotackala do jedálne sadla som si k nášmu obvyklému stolu a našťastie tu Ben a ani Archie neboli. Keď som dojedla raňajky išla som naspäť do izby keď ma tu zrazu niekto chytil za predlaktie. Otočila som sa a bol to Ben.
,,No len som ti chcel povedať, že ťa s Archiem o hodinu čakáme pred hotelom ideme do obchodného centra ",povedal s hraným úsmevom, ale nepozeral sa mi do očí skôr tak do blba ,ale stále ma držal.
,,Dobre",odpovedala som, ale on ma stále držal.
,,Pustíš ma ?.."povedala som potichu a pozrela sa na ruku.
,,Áno prepáč",pustil ma a vyzeral, že ešte niečo chce povedať no to som už bola otočená chrbtom k nemu a odchádzala do izby.
Keď som vošla do izby baby ležali na posteli a hrali nejaké hry na mobile.
,,Ahojte",pozdravila som sa im a sadla si na moju posteľ.
,,Ahoj",odzdravili sa mi a vypli si mobily.
,,Akože si včera tak zdrhla"?opýtala sa Emma.
,,Bolo mi zle a vás som nemohla nikde nájsť",zaklama som lebo si viem predstaviť ako by vyvádzali keby som im povedala pravdu. Nicol by bola asi na mňa naštvaná lebo je už od minulého roku zaľúbená do Bena. Vie o tom celá trieda a to aj Ben. Nie žeby to povedala ona to dokonca tají ,ale vidno to na nej. Raz to naznačila Emme a Emilia
(Emilia je najhoršie dievča na škole) to náhodou počula a vytrúbila to celej škole. Ostatných zo školy to nezaujíma, ale u nás v triede je to iné. Ben to vedel ešte predtým a užíval si to a preto sa k nej správa hnusne tak ako ku mne (teda správal....)
,,Aha",odpovedala Emma a vrátila svoju pozornosť mobilu.
Nicol niekde odišla a vyzerala dosť naštvane. Čo sa jej stalo??
* * *
O necelú hodinu.
Vyšla som pred hotel a tam ma už čakali .
,,Ahojte",pozdravila som sa.
,,Ahoj",odpovedali.
,,Noo tak ako sa dostaneme do obchodov"?
,,Na motorkách"!povedal Archie a ukázal na 2 motorky.
,,Nie ja na to nevysadnem!"povedala som .
,,Ale však pôjdeš so mnou nemusíš sa báť a keď to zvládneš kúpim ti zmrzlinu",povedal Archie.
,,No dobre ",povedala som a nasadla na motorku za Archieho a pozrela sa na Bena nevyzeral dvakrát najlepšie.Dala som si prilbu a Archie naštartoval.

Pohľad Archieho
Ben mi o tom včerajšku povedal a bol som celkom šťastný že ho odmietla lebo sa mi Amelia veľmi páči........
Keď som jej sľúbil zmrzlinu Ben ma stiahol na bok.
,,Však sme sa dohodli ,že pôjde so mnou!"povedal potichu a pozrel sa na Am ktorá si obzerala motorky.Ja som len mikol plecami a išiel k Am z tohto sa len tak nedostanem, lebo ak sa Ben naštve nikdy to neskončí dobre, ale ja nechcem aby mi zobral moju Ameliu.

Tak dnešná časť aj z pohľadu Archieho ak by ste chceli viac pohľadov nie len Amelin tak mi to napíšte. Inak dávajte vote aby som vedela či mám v príbehu pokračovať.
Love you 💜💜
(Inak hore v médiách je Archie ak by ho niekto nepoznal je to moja najobľúbenejšia postava z Riverdalu.)

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now