Ráno
O siedmej mi zazvonil budík a ja som vstala. V izbe nikto nebol čo bolo čudné. Išla som do kúpelne učesala som si vlasy do copu a jemne sa namaľova ,čo u mňa znamená korektor, púder , špirála a balzam na pery.Umyla som si zuby a prišla do izby obliekla som si biele tričko a čierne kraťasy. A zrazu sa ozvalo klopanie na dvere. Myslela som si, že sú to baby ,ale bol to zase Ben.
,,Ahoj prišli už baby z tej party? Lebo chalani ešte neprišli,"povedal Ben a oprel sa o rám dverý.
,,Nie neprišli. Ideme na raňajky?"
,,Jasné poď",odpovedal a ja som si zobrala kabelku .V "jedálni" bolo dosť málo ľudí . Sadli sme si k jednému stolu pri okne. Hneď ako sme si sadli pribehla k nám učiteľka.
,,Neviete kde sú ostatní ?"
,,Nie,"odpovedali sme jednohlasne.
,,Tak keď sa niečo dozviete tak mi dajte vedieť a povedzte im, že nech si ma neprajú,"povedala a odišla. My sme na seba len pozreli a hneď sme sa začali smiať.
Potom sme už videli ako všetci tajne idú do hotela. Keď sme doraňajkovali išli sme do izieb.
____________________________________
,,No čaute baby,"pozdravila som sa im.
,,Kde ste boli?"
,,No boli sme na tej party a tam si každý z nás našiel niekoho a potom si už domysli ako to dopadlo ...",povedala Emma.
,,Aha No som zvedavá ako to vysvetlíte učiteľke."O pár minút zaklopali na dvere Ben s Archiem.
,,Tak môžme vyraziť"?spýtal sa ma Ben.
,,Jasné".
Na raňajkách sme sa dohodli ,že si pôjdeme pozrieť nejaké pamiatky. Počas dňa sa nedialo nič zaujímavé. Teda až na moje záchvaty šťastia, že aom konečne tu v mojom naobľúbenejšom meste.
Večer sme sa vrátili do hotela.
Baby už boli na izbe.
,,Ahojte ako ste sa mali?"
,,Ahoj fajn. A ty ?"
,,Fajn".
Potom sme sa ešte upravili a išli na večeru.
Po večeri sme išli do izby.
,,Amelia ideš s nami na party?"spýtala sa ma Emma asi dúfala,že som zmenila názor.
,,Nie ",chladno som odpovedala.
,,Prosím,poď keď sa ti tam nebude páčiť pôjdeme do hotela",prosíkala Emma.
,,Tak fajn pôjdem,"odpovedala som asi nechcem ,aby sem zase prišiel Ben.
Obidve zvýskli a objali ma.
,,Čo si mám obliecť?"
,,Počkaj niečo ti vyberieme",povedala Nicol a už sa hrabala v skrini.Keďže mi oblečenie balila ona tak nebola prekvapená, že tam nič podľa nej vhodné nebolo.
Tak sa presunula k jej skrini a vybrala z tade tieto šaty:
,,Nie to si na seba neoblečiem."
,,Ale oblečieš".Tak dúfam, že sa vám časť páčila.
Ak áno dajte mi vote a komentík.
Love you💜💜