,,Myslíš,že by sme mohli spolu chodiť",povedal Archie a ja som sa pozrela do zeme.
,,Noo mohli by sme to skúsiť",povedala som a pozrela sa na ňho. No nebol to ten koho som čakala. Bol to Ben.
,,Ben čo tu robíš",povedala som.
,,Čšssssss",povedal a priložil si svoje pery na tie moje. Keď sa odtiahol mala som stále zavreté oči keď som ich otvorila stál predo mnou Justin Bieber.
,,Justin",povedala som nechápavo.
V tom začal spievať.If I was your boyfriend, I'd never let you go
I can take you places you ain't never been before
Baby, take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that I'd really like to blow
Swag, swag, swag,A v tom som sa zobudila na tú istú pesničku. Samozrejme preto lebo Nicol hral budík.
Vypla ho a zarmlala rozospato,,Vstávajte treba sa baliť",povedala a na to sa Emma len prevalila na druhý bok.
,,Ešte nie",povedala Emma.
Ja som si zobrala mobil a pozrela si sociálne siete. Medzi tým už Nicol bola v kúpelni a vytvárala zo seba človeka, Emma ešte sladko spala. Keď Nici vyšla z kúpelne vybrala som si zo skrine toto oblečenie:A vybrala sa so kúpelne. "No nevyzerám až tak zle",pomyslela som si a obliala si tvár studenou vodou. Potom sa obliekla a rozčesala si vlasy. "Tak čo s vami",opäť som si pomyslela . Zatial som si ich nechala tak. Veď Nici mi potom ich potom zapletie .
Keďže dnes cestujeme tak sa na maľovanie vykašlem a len si umyjem zuby.,,Nici zapletieš mi vlásky prosím",povedala som a položila si všetky veci ,ktoré som mala v kúpelni na postel.
,,Hej ,tak si sadni sem",povedala a ja som jej podala dve gumičky. Sadla som si na miesto kde mi povedala a začala mi zapleteť vlasy.
,,Emma už naozaj musíš vstávať",povedala som a hodila po nej moju papuču.
,,Hej nevrť sa mi tu lebo ti to nezapletiem ani do zajtra,"povedala Nicol trošku naštvane a ja som sa už konečne narovnala.
,,Prepáč",povedala som potichu.*****
,,Tak dúfam,že máme všetko",povedala som a ťahala svoj kufor von z izby. Zamkla som dvere a všetky tri sme išli k výťahu.
***
Vyšli sme z výťahu a prešli k recepcii kde sme sa stretli s našou učiteľkou.,,Dobré ráno",povedala som a podala jej kľúče od izby.
,,Dobré",povedala a zobrala mi ich.
Sadli sme si k ostatným na sedačky a po chvíli sa dorútili Archie, Ben a Kevin. Vyzerali dosť nevyspato. Dnes som raňajkovala sama lebo ako teraz vidím asi zaspali.
,,Ahojte",povedali a sadli si vedľa nás.
,,Raňajkovali ste vôbec",povedala som .
,,Nooo nestihli sme raňajky",povedal Kevin.
,,Aha".
,,A Archie máš naopak tričko",povedala som a snažila sa nevybuchnúť smiechom.
,,Čo?"povedal a pozrel sa na seba.
,,Ďakujem,že si mi to povedala lebo títo dvaja toho asi nie sú schopní",povedal a Ben s Kevinom mykli plecami.
Potom sa zodvihol a išliel si ho niekde prezliecť. Keď sa vrátil zamierila si to k nám učitelka.,,Tak keďže sme tu už všetci tak môžme ísť k autobusu, ktorý nás donesie na letisko,"povedala a všetci sme sa vybrali tým smerom, ktorým aj ona.
*******,,Ahoj mami už som doma",povedala som v predizbe nášho domu.
,,Ahoj",povedala a objala ma.
,,Idem sa umyť a potom prídem",povedala som a vybrala sa aj s kufrom do mojej izby.
,,Dobre a potom sa príď najesť máme špagety",zakričala aby som ju počula.
,,Ahoj Niallie",povedala som svojmu plagátu Nialla Horana . Zobrala som si domáce oblečenie zo skrine a prezliekla sa.
Ešte som si skočila na WC a potom zišla dole do kuchyne.
Sadla som si ku stolu a začala jesť špagety.
,,Zajtra príde Jeremy",povedala mama popri tom čo jedla špagety.
,,Super a o koľkej?"spýtala som sa.,,Neviem, ale mali by sme mu pripraviť izbu,"povedala a pokračovala v jedení. Jeremy je môj bratranec. Jeho mama je maminina sestra. Bývajú v New Yorku takže sa až tak často nestretávame. Naposledy sme sa videli asi pred tromi rokmi.
Keď sme zjedli umyla som riad .
****,,A ako dlho tu bude?"spýtala som sa mami keď sme sedeli v obývačke a pozerali telku.
,,Noo vieš asi mesiac",povedala trošku báť sa mojej teakcie. Síce mám Jeremyho rada ,ale aj tak.
,,Mesiac?"povedala som trošku naštvane.
,,Jeho rodičia sa rozvádzajú",povedala. Chápem jeho situáciu, ale aj tak.
,,Bude zatial chodiť k tebe do školy,"povedala ešte stále trošku neisto. Jeremy má toľko rokov ako ja .
,,A potom keď sa vráti tak kde bude bývať",spýtala som sa.
,,Pravdepodobne sa on s jeho mamou presťahujú sem do Liverpoolu,"povedala teraz už normálnym hlasom.
,,A Elena"? Elena je jeho sestra ,ale ona je už dospelá takže nemusí žiť s jedným s rodičov.
,,Ostáva v New Yorku s otcom",povedala a už sa naplno venovala jej obľúbenému seriálu.
Popravde vždy som si viac rozumela s Jeremym ako s Elenou, ale aj tak sa o ňu zaujímam.Tak dnes trošku dlhšia časť. Dúfam ,že sa vám páčila ak áno dajte vote a komentík.
Love you💜💜