Pohľad Amélie
Prišli sme domov a išli hneď smer kuchyňa.
,,Ahoj",povedali sme mojej mame a sadli si k stolu.
,,Čo budeme papať"?spýtala som sa mami a chytila sa za brucho.
,,Kuriatko",povedala a ďalej varila.
,,Choďte si umyť ruky a prestrite na stôl,"povedala a otočila sa na nás.
Počúvli sme ju a išli do kúpelne. Keď sme si umývali ruky začala sa medzi nami vojna. Samozrejme ju začal Jer ,ako vždy. Ofrkal mi celú tvar tak som mu to vrátila. Strašne mi chýbal a už som aj rada,že tu je. Ani neviem prečo som sa tak naštvala keď mi mama vravela ,že tu bude na dlhšie. Asi som si spomenula na to ako tu raz bol na dva týždne aj s Elenou a vždy bol len s ňou ako by som mu už po dni vadila.,,Dosť, prosím",zaprosíkala som a on prestal. ,,Môžem sa ťa niečo spýtať"?
,,Jasné, hocičo",povedal a prešiel so mnou do obývačky.
,,Neviem či si to pamätáš a ak nie tak je to jedno, ale od vtedy sme sa nevideli a len si písali a volali..."
,,Prejdi k veci",povedal .
,,Minule keď si tu bol aj s Elenou, prečo si ma ignoroval?"
,,Elena mi povedala ,že ma nenávidíš a chceš aby som ťa nechal tak,"povedal tošku smutnejšie.
,,Ako si si to mohol myslieť"?
,,Neviem ,ale keď sme od vás odišli došlo mi to ,ale už bolo neskoro. Elene som síce povedal svoje ,ale to už bolo jedno",dopovedal a ja som ho objala.
,,Prepáč",zašepkal. ,,To nič",odšepkala som a odtiahla sa od neho.
Potom sme išli prestrieť stôl.
Sadli sme si a čakali kým nám mama dá jedlo.,,Dobrú chuť"povedali sme a začali jesť.
* * *
,,Tešíš sa?"spýtala som sa Jeremyho pred školou.
,,Áno aj nie",povedal nervózne.
,,Teš sa a som zvedavá s kým budeš sedieť. A inak dnes má prísť ešte jedna nová spolužiačka ",povedala a išla smerom ku vchodu do školy.
Jeremy išiel za mnou a po ceste som mu ukazovala kde čo je.
,,A tu je naša trieda",povedala som a otvorila dvere.
V zadu pri okne bola voľná lavica tak si tam Jer sadol. Ja som išla na svoje miesto a pozdravila sa s Benom a ostatnými.Pohľad Jeremyho
Sadol som si a čakal čo sa bude diať. Keď zazvonilo do triedy vošla učitelka aj s jedným dievčaťom, ktoré sa zdá celkom milo. A ak si dobre pamätám tá učka je naša triedna.
,,Dobré ráno žiaci. Ako ste si mohli všimnúť máte dvoch nových spolužiakov",povedala a pozrela sa na mňa. Postavil som sa a prišiel k nej.
,,Predstavte sa",povedala a ja som začal.
,,Volám sa Jeremy Gilbert. Mám 16 rokov a prišiel som z New Yorku,"dopovedal som.
,,A je to môj bratranec",postavila sa Amélia. Potom si hneď na upozornenie učiteľky sadla a ja som si išie tiež sadnúť na miesto.
,,Ja sa volám Tamara Laughlin, mám 16 a prišla som z Dublinu",povedala Tamara a učitelka jej povedala nech si sadne ku mne.
Tak teda prišla a potichu si sadla.
Za celú hodinu myslím Angličtiny neprehovorila. A ja tiež, ani neviem čo vravela učka, sledoval som len ju. Keď zazvonilo Tamara sa postavila a odišla z triedy. Chcel som ísť za ňou ,ale učitelka ma zastavila. Dala mi klúče od skrinky a tak...
Po prestávke sa "nečakane" Tamara vrátila, ale ani sa na mňa nepozrela. To som až taký škaredý či čo.(V médiach je Tamara)