20.

347 15 0
                                    

Pohľad Amelie

,,Ahoj",s pozdravom som vystúpila z auta a vošla do domu.
Tam na mňa hneď vybehla mama.
,,Tak ako bolo"?spýtala sa.
,,Mmm...dobre", pochybovačne som povedala.
,,Veďela som,že budeš s Benom",povedala a ťahala ma do obývačky. ,,Ale nešla si náhodou na rande s Archiem"?spýtala sa. Ja vážne neviem čo jej na to mám povedať. Pravdu nemôžem takže.
,,To hej, ale cestou domov mi bolo zle a stretla som Bena tak ma odviezol k nemu. A tam som zaspala aaa potom som mu pomáhala robiť projekt na dejepis", zaklamala som. Podľa mňa mi neverí, ale našťastie to nechala tak odišla robiť večeru.

* * *
Klop klop
,,Ďalej",povedala som ,aby ten niekto kto klopal vošiel.
,,Ahoj",do izby vošiel Jeremy.
,,Ahoj",vyskočila som zo sedu a objala ho. Vážne som potrebovala jeho objatie. ,,Tak ako bolo s Benom"?spýtal sa potom čo som ho pustila. Povedala som mu to čo mame.
,,A bolo niečo?"spýtal sa. ,,Nie!"vyhŕkla som na to. Bože na čím ten uvažuje. ,,Ale tak aspoň spolu chodíte nie?" Vážne neviem čo teraz. Mám mu povedať ,že áno alebo neviem, alebo nie?
,,Mm myslím, že ... neviem",vykoktala som.
,,A čo ty a Tami?"snažila som sa odbočiť od témy Ja a Ben.
,,Mm fajn zajtra by mala k nám prísť",povedal s iskričkami v očiach. ,,Tak to je super",snažila som sa znieť šťastne.
,,Tak poďme na večeru",povedala som.
Zišli sme dole a umyli si ruky.
Sadli sme za stôl ,ktorý je už prestretý. Potom nám mama naložila večeru. Počas toho ako sme večerali nikto neprehovoril a všetci si boli zamyslení.
Keď sme dojedli ,umyla som riad a Jer s mamou odložili ostatné veci. ,,Ja si už pôjdem ľahnúť ,dobrú noc",povedala som a odišla do svojej izby.
Ľahla som si do postele a pozerala sa len tak na strop. Rozmýšľala som aký bude môj život. Predstavovala som si ,že budem ako mafiánka v akčných filmoch. No potom som si spomenula na mamu a Jeremyho. Nechcem, aby sa im niečo stalo. No budem to musieť prežiť a aspoň budem bohatá. Zasmiala sa moja zlá stránka. Niekedy ani neviem prečo by som mala byť k niektorým ľuďom dobrá. No nič idem do sprchy.
Vstala som a vzala si pyžamo. Prešla som ku kúpeľňovím dverám zaklopala som. Nikto tam nebol tak som vošla.

***
Pondelok

Vošla som do triedy a sadla si na moje miesto. ,,Ahoj",prišiel ku mne Archie. ,,Ahoj", pozdravila som sa. ,,Mm ako sa máš?"opýtal sa. ,,Fajn a ty?"vybrala som si z tašky učebnice na prvú hodinu. ,,Prečo si mi nedvýhala mobil? Spravil som niečo?"smutne na mňa pozrel. ,,Nie nič. Len mne nebolo cez víkend dobre",povedala som na obhajobu. ,,Ale Archie ja nemyslím si ,že by nám to spolu klapalo. Teda si super ,ale len kamarát". Musela som mu to povedať. Mám ho rada ,ale teraz na vzťahy nemám náladu. Pozrel sa na mňa s troškou smutku a nenáviste, ale mne to je už jedno. ,,To kvôli Benovi však"?spýtal sa. Vtedy prišiel do triedy. ,,Nie", odpovedala som . ,,Ahojte",pozdravil sa Ben a sadol si vedľa mňa. Archie naštvane odišiel. ,,Ahoj",pozdravila som sa. ,,Čo mu je"?spýtal sa. ,,Ale nič", povedala som.
,,Dneska už ideš však"?naklonil sa bližšie ku mne . ,,Hej. Tak mi drž palce",povedala sa. Pohľad som presunula do môjho zošita.

* * *
,,Amelia čakaj!" zakričala na mňa Charlotte ,keď som vychádzala triedy. ,,Nešla by si s nami nakupovať?"spýtala sa. ,,Nie, nemôžem. Musím ísť domov",oznámila som jej. ,,Prečo? Kam ideš?"vypytovala sa. Ja som už trošku stratila nervy. ,,Ja ti nie som povinná oznamovať čo budem robiť"!
,,Čau",odišla som.
***

Pred domom ma už čakalo auto. Zaklopala som na okienko. Dnu sedel Dominic. Stiahol okienko.
,,Ahoj",pozdravila som sa ,,Idem si odložiť veci a hneď som späť", prikývol a išla som si odložiť veci do izby. Keď som sa vrátila nasadla som do auta a pripútala sa. ,,Nemal pre mňa prísť nejaký šofér?"spýtala som sa. ,,Hej ,ale tvôj otec sa rozhodol, že budem pre teba chodiť ja",povedal a vyštartoval.
Keď sme dorazili na miesto vystúpili sme. Ja som sa poobzerala po okolí. ,,Ja ťa tu mám previezť a zoznámiť s ľuďmi. A od zajtra budeš chodiť na tréningy ,aby si sa vedela biť",zahral sa akože boxuje. No mali ste vidieť môj výraz. ,,Ale no ták ty to zvládneš",upokojil ma. ,,Tak fajn aspoň budem drsňáčka", zasmiala som sa. ,,Tak poď",ukázal na dvere.  

* * *
,,Tak a to je všetko. Zarial ťa predaj trápiť nemusíš. Do toho ťa počase zasvätí tvoj otec. A teraz by som ťa už mal odviezť domov. Je už veľa hodín",pozrel sa na hodinky ,keď sme vychádzali z tohto sídla. Prikývla som. Nasadla som do auta a pripútala sa. Dominic si sadol na miesto vodiča a tiež sa pripútal. ,,Myslíš ,že sa z tohto zakedy vyvlečiem"?spýtala som sa napol ceste domov. ,,Prepáč, ale dosť o tom pochybujem",povedal. Dala som si tvár do dlaní. ,,Neviem či to vydržím a čo mám povedať mame?"spýtala som sa zúfalo. ,,Ja neviem ,ale.. možno by ti s tým mohol pomôcť Ben. Mohla by si povedať, že chodíš za ním",napadlo ho. ,,Neviem či je to dobrý nápad, ale asi nebudem mať na výber. Spýtan sa ho zajtra či ma bude kryť ,keby sa niekto pýtal",povedala som a presunula svoj pohľad na cestu.

Ahojte. Dúfam ,že sa vám kapitola páčila aj keď nebola až taká napínavá. Neviem úplne akým smerom mám písať tento príbeh,no budem sa snažiť. Nezabudnite dať vote a napísať komentár ,pretožema ma to vždy nakopne k písaniu.
Love you 💜💜💜

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now