13.

467 20 2
                                    

,,Ahoj chcem sa stretnúť",povedala Charlotte do telefónu.
,,Fajn tak príď ku mne o hodinu",povedala som a zložila mobil. Ani som nečakala na jej reakciu. Ak mi chce niečo povedať má len jednu šancu.

***
Zazvonil zvonček a s "nadšením" som vstala z kresla.
Otvorila som dvere a v nich stála "nečakane" Charlotte.
Otvorila som viac dvere aby mohla vojsť. Ani sme sa nepozdravili, ale tak čo.
Vyzula si tenisky a vyzliekla bundu, ktorú si zavesila na vešiak. Prišli sme do obývačky a sadli si na gauč.
,,Tak čo chceš odo mňa"?po chvíľke ticha som hnusne povedala.
,,Noo chcela by som sa ti ospravedlniť, že som ti neopisovala a ani nepovedala, že chodím s Martinom".
Na hlase jej bolo počuť, že ju to mrzí ,ale aj tak nechápem prečo mi to spravila a nehodlám jej len tak odpustiť.
,,Nie je na to už trošku pozde sa ospravedlňovať a kde si bola? Mala si s nami ísť do Paríža, ale ty nie",povedala som a od rozhorčenia som vstala z gauča a začala chodiť po miestnosti.
,,Boli sme spolu v Londýne",povedala so sklonenou hlavou.
,,Vieš, čo som musela znáša celú cestu tam aj späť keďže si tam nebola."zavrtela hlavou na znak, že nevie.
,,Musela som sedieť z Benom a ty dobre vieš ,že ho ledva znášam v škole".
,,Prepáč,prosím si moja najlepšia kamarátka",postavila sa aj ona a chytila mi ruku.
,,Veď aj ty moja a prečo si nepovedala ,že chodíš s Martinom?"
,,Chcela som ,ale on nechcel aby sme to niekomu vraveli".

,,Tak mi odpúšťaš"?
,,Možno a mala by si už ísť musím sa učiť",očami som ukázala na vhodové dvere.
,,Ako chceš".

* * *

Piatok večer

,,Ach čo si mám obliecť",povedala aom pred mojou skriňou Tamare. Od vtedy ako som ju pozvala na party sme sa stali veľké kamarátky.
Ona je už oblečená len som jej sľúbila, že jej spravým make up a vlasy.
Tamara:

,,Myslím ,že toto",ukázala na červené šaty a ja som ich vybrala zo skrine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Myslím ,že toto",ukázala na červené šaty a ja som ich vybrala zo skrine

Ja:

Spravila som nám vlasy a make up a mohli sme vyraziť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Spravila som nám vlasy a make up a mohli sme vyraziť.
Kevin býva len o ulicu ďalej takže ideme pešo.
Jeremy nás už čakal pred dveram a popravde skoro odpadol keď nás uvidel.
Obliekli sme si bundy keďže je už október je dosť zima.

* * *

,,Ahojte som rad že ste prišli",privítal nás pri vchode Kevin. Zložili sme si bundy a dali ich na vešiak.
Bolo tu už celkom dosť ľudí ,ale Bena som nevidela.
,,Ahoj",pribehli ku mne Nicol s Emmou a silno ma objali. Wow tie už sú skoro namol. Ešte ,že ja od Paríža nepijem. Vlastne to bolo po prvý krát čo som takto pila. Veď mám len šestnásť. V podstate by som mala piť jedine tak colu alebo čistú vodu.
,,Ahojte,nevideli ste Archieho?"spýtala som sa ich ,ale to už bolo na nič lebo sa akurát objavil predomnou.
,,Ahoj som rád ,že si prišla a kde máš Jeremyho?"
Obzrela som sa okolo seba a on tu naozaj nebol. A ani Tamara. No nič asi išli tancovať.
Inakšie viete čo som zistila?
Že Tamara je zaľúbená do Jeremyho len sa mu to bojí povedať. Samozrejme ,že som jej povedala, že aj on do nej ,ale aj tak sa hambí. Sú takí rozkošní keď sú spolu. Ešte si  nepovedali, že sú do toho druhého, ale muslím, že sa to dnes zmení.
,,Asi išiel tancovať a je tu aj Tamara dúfam, že to nevadí".
,,Nie, čím viac ľudí tým lepšie. Dáš si niečo?"
,,Nie ďakujem".
,,Tak teda ideme tancovať",chytil ma za ruku a ťahal asi do obývačky.
Trošku sme si zatancovali keď niekto zahlásil ,,Ideme hrať fľašu"!
,,Ideme?"spýtal sa Arch.
,,Keď chceš",mykla som ramenami.
Sadli sme si do kruhu. Hrá nás asi desať a ostatní sa pozerajú. Zázrakom sa tu objavil aj Ben.
,,Na tých na ktorých ukáže flaša sa musia pobozkať",zahlásila Emma. Ja som na ňu jen škaredo pozrela. Ona sa len usmiala a zatočila fľašou. Našťastie tu nie je Jeremy lebo s tým by som sa vážne nechcela bozkávať. Veď je to moja rodina.
Padlo to na Nicol a Archieho. Obaja sa postavili a pobozkali. Išli sme ďalej teraz točil Archie a na koho to nepadlo na mňa a Bena. Ben sa postavil a čakal kým to urobím aj ja. No mňa ani nehlo. ,,No tak veď sme to už robili",povedal a skoro všetci na nás pozreli nechápavím pohľadom. Tak som sa postavila.
........

Ahojte dúfam, že sa vám táto časť páčila ak áno dajte vote alebo napíšte komentár.
Love you

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now