22.

331 17 4
                                    

Vošla som do domu. Nikto tu nie je. Jeremy je na futbalovom tréningu a mama v robote. Keďže je ešte len pol tretej mám pol hodinu času. Išla som sa prezliecť do športového a začala som pozerať nejakú reláciu v telke. Keď som zbadala cez okno ako k nám prichádza Dominicovo auto ,obula som sa, dala si bundu a vzala si batoh.
,,Ahoj",nastúpila som do auta.
,,Ahoj",pripútala som sa a on naštartoval.
,,Máme problém. Archie, môj spolužiak sa na mňa naštval za to ,že som ho odmietla. A keďže sa dozvedel čo robil Ben tak ho vydiera ,že to nahlási ak sa nebude držať odo mňa ďalej",povedala som a on sa na tom zasmial. ,,Nesmej sa je to vážne. Budem musieť hovoriť, že chodím k tebe. Teda ak ti to nevadí".
,,Nie. Kľudne budem predstierať, že som tvoj frajer",lišiacky sa zasmial a presunul na mňa svoj pohľad.
,,To snáď nebude nutné, keď už si môj skoro brat",teraz som sa zasmiala už aj ja.
,,A ešte, aby som nezabudla. Keďže som teraz už "mafiánka" tak by som potrebovala aby si mi s niečím pomohol", teraz už s vážnou tvárou.
,,S tým Archiem si poradím len s tvojou pomocou. Potrebujem, aby niekto s tvojich kamošov zahral v škole môjho frajera. Archie potom presmeruje svoju poznornosť na ňho. Potom po škole by som ho niekde zavolala a môj "frajer" by ho postrašil ,aby nás nechal s Benom tak",povedala som svoj plán.
,,Žiadnemu môjmu kamošovi to nemôžem zveriť",povedal a ja som trošku sklesla. Práve mi zničil plán.
,,Pretože to urobím ja. Veď si moja skoro sestra",zasmial sa. Keby sme práve nešli v aute tak by som sa ňho vrhla. Tým myslím ,že by som ho objala.
,,A sme tu veľa šťastia",zaparkoval a čakal kým vystúpim.
,,Vďaka" vystúpila som a vošla do budovi.

* * *
,,Tak ako bolo?" spýtal sa Dom ,keď som nastúpila do auta.
,,Všetko ma bolí, ale aspoň som sa niečo naučila. Zajtra ma máš doviezť na strelnicu. Otec ma má učiť strielať",povedala som a unavene si oprela hlavu o sedadlo.
,,Aha",povedal a naštartoval. Počas cesty som zaspala. Zobudil ma až pred domom. Vystúpila som a vošla dnu.
,,Kto to bol"?vybehol na mňa Jeremy hneď pri vchode. ,,Kamarát",prezula som sa a aj sím za mnou  sa presunula do kuchyne.
,,To určite",zakrútil očami. Čo mu mám na to povedať.
,,Tak fajn je to viac ako kamarát",povedala som. Neklamala lebo on je môj nevlastný brat.
,,A čo Ben"?spýtal sa. Bože je zvedavejší ako moje kamarátky. Na tie na ktoré teraz nemám čas.
,,S ním je to komplikované",povedala som a vzala si jogurt.
,,Vezmem si to hore. Som unavená a ešte musím robiť úlohy",povedala som a vzala si lyžikču .
,,Čo ste to spolu robili, že si taká unavená"?zaškeril sa .
Hodila som po ňom lyžičku. ,,Chceš ešte vyliať jogurt na hlavu",prišla som k nemu va vzala si lyžičku zo zeme. Umyla som ju. ,,Amelia Andrews ti si to robila s nejakým chalanom , s ktorým ani nechodíš. O môj bože",zasmial sa. ,,Nič sme spolu nerobili. A čo ty a Tamara?"spýtala som sa on za začervenal. ,,Vážne. A ona mi nepovedala",tvárila som sa akože urazene. ,,Tak fajn už sa nič nepýtam",Jeremy dal ruky do obranného gesta a odišiel do obývačky.

***
Práve ideme do školy. Kráčam po boku Jeremyho. Dnes som sa rozhodla obliecť trošku inakšie ako zvyčajne. Trošku ,aby som sa hodila k Dominicovi. Mám čiernu mini sukňu s červenými podkolienkami, čierny top a koženú bundu. Dokonca som si spravila aj linky. Jeremy sa najprv čudoval ,ale potom som mu povedala ,kto ma má čakať po škole.
,,Jeremy ,kto to je?"zakričala Tamara zo zadu na Jeremyho. Haha nezpoznala ma. ,,To ma nespoznávaš",otočila som sa. Ona od prekvapenia skoro omdlela. ,,Amelia Andrews ty si, ale kočka", prišla ku mne a začala si ma obzerať. ,,Ani ty nie si na zahodenie",povedala som a ukázala na ňu. Vždy dokonale oblečená, učesaná a namaľovaná.
,,Ďakujem, ale čo tá zmena"?spýtala sa. ,,Uvidíš po škole",povedala som a sebavedome vykročila do budovi školy. Všetci sa na mňa pozerali. Bolo mi to až nepríjemné, ale tak čo. Ešte ma nevideli takto oblečenú. Dúfam ,že som to neprehnala. ,,Amelia",po príchode do triedy na mňa vybehli Emma,Nicol a Charlotte.
,,Vyzeráš no... Inak",povedala Emma a všetky prikyvovali. ,,A to je zle?"nečakala som na odpoveď a obišla ich. Sadla som si na svoje miesto. Som zvedavá ako sa bude tváriť Ben ,keď ma takto uvidí. Ale je to súčasť plánu ,aby sme mohli byť spolu. .....Ako kamaráti samozrejme alebo nie?

Keď vošiel do triedy hodil po mňe pohľad, ale hneď ho odo mňa odtrhol. Zamračila som sa ,ale hneď som pochopila prečo to urobil. Za mnou stál Archie a pozeral sa na ňho. Ben si len sadol vedľa mňa ja som sa ho snažila ignorovať a venovať sa učeniu matiky.

***
Vyšla som zo školy práve v chvíli ,keď aj Archie. Dominic dodržal dohodu a čakal ma pred školou. Stál opretý o svoju motorku. Prišla som k nemu a objala ho. ,,Sekne ti to ségra",zašepkal.
Pousmiala som sa. Archie sa tak šťastne, ale netváril. ,,Archie!"zakričala som na Archieho, aby prišiel sem.
,,Čo?"tváril sa mrzute a zazeral na Dominica. ,,Poď s nami bokom prosím",povedala som milým tónov hlasu. Otočil sa a chcel odísť. Schmatla som ho za batoh a potiahla späť k sebe. ,,Povedala som poď s nami!"zavrčala som. Prikývol. Popravde pri Dominicovi by ani na výber nemal,,Tak čo odo mňa chcete?"spýtal sa trošku zmetene. Pohľad stale presúval z Dominica na mňa a zas naspäť. ,,Ja chcem len jednu vec",pritlačila som ho k stene. Sme za školou. Sem veľa ľudí nechodí teda chodia semlen tí čo tu "tajne" fajčia.
,,Aby si nechal Bena na pokoji. Ak niečo nahlásiš tak si ťa môj kamoš nájde a potom ti mamička môže kupovať kvety na hrob",zašepkala som mu do ucha. ,,Rozumel si",prikývol a ja som sa začala smiať. ,,Tak rozumel",zvýšila som tón hlasu.
,,Áno",povedal a doslova ušiel.
Z Dominicom sme si dali high five a prišli k jeho motorke. ,,Ďakujem",poďakovala som sa mu . ,,Za málo. Chceš niekam odviezť"? Máš ešte chvíľu času než preteba prídem "oficiálne".spýtal sa.
,,Nie ešte chcem nájsť Bena",povedal som a vybrala sa ho hľadať do školy, keďže má ešte opravný test z chémie.

Ahojte. Dúfam, že vám kapitola páčila. Ak áno dajte vote a komentár.
Love you❤

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now