10.

519 20 2
                                    

Pohľad Bena
,,Ben stoj",zakričala na mňa Amélia a pustila toho ugr chlapca. Otočil som sa a prišiel bižšie k nim.

,,Ahojte",povedal som nie veľmi milo.
,,Ahoj",povedala s úsmevom . ,,Len som ti chcela predstaviť môjho bratranca. Jeremyho Gilberta. Od pondelka bude chodiť s nami do triedy",povedala a mne spadol kameň zo srdca.
,,Jeremy toto je Ben Rollins. Sedíme spolu v lavici,"povedala a Jeremy mi podal ruku. Síce som ju nechcel prijať ,ale Amélia ma mierne kopla do nohy takže som mu ju radšej podal.

,,Môžeš na slovíčko",povedala Amélia. Chytila ma za lakeť a potiahla k múru plota parku.

,,Ak sa mu pokúsiš znepríjemniť školu tak si ma neželaj",povedala teraz už nie milo ale s neutrálny výrazom v tvári. Ja som sa len zasmial ,ale to sa jej zjavne nepáčilo.
,,Ty si ma nepočul",povedala a pritlačila ma trošku k múru.
,,Myslíš si ,že sa budem riadiť tým čo mi povieš",povedal som trošku posmešne ,ale popravde všetko mi jedno nebolo.
,,Takže ty si nerozumel",povedala teraz už trošku viac naštvane.
,,Rozumel ,ale ani som mu nechcel robiť napriek. Čo si o mne myslíš?".
,,Len ťa už poznám",povedala ,ale teraz skôr smutne.
,,Prosím sľúb mi ,že budeš k nemu milý",povedala a úprimne sa mi pozrela do očí.
,,Fajn ,ale pustíš ma už"?povedal som .
,,Ale ak to nedodržíš neželaj si ma,"pohrozila mi a odišla naspäť ku Jeremymu. Ja som sa radšej rozhodol ,že pôjdem domov.

Pohľad Amélie
,,Ty si mu ale dala",povedal Jer a zasmial sa.
,,Tak poďme",povedala som a obaja sme vošli do parku.
Prišli sme až k jazierku a sadli si na lavičku.

,,Ako sa má Elena?"spýtala som sa. ,,Asi dobre. Už som ju dávno nevidel",odpovedal pri tom sa pozeral smerom ku jazierku.
,,A ten Ben je tvoj..."
,,Spolužiak a sedíme spolu v lavici",odpovedala som ,ale vedela som ,že práve takúto odpoveď nechcel počuť.
,,A čo ty a Vicky?"spýtala som sa na jeho priateľku.
,,Rozišli sme sa",povedal stále nepozerajúc sa mi do očí.
,,Aha",povedala som .
Pozrela som sa opačným smerom ako sedel Jer a neuveríte koho som tam uvidela.
,,Charlotte",povedala som nechápajúc. Moja kamarátka sa tam bozkávala s našim spolužiakom Martinom a ani mi o ich asi vzťahu nepovedalala. Akože nie žeby mi ich noo niečo vadilo ,ale skôr to že sa mivuž dlho neozvala.
Ona sa na nás pozrela ,ale neprišla k nám.
,,Kto to je?"spýtal sa Jer.
,,To je asi už moja bývala kamarátka",odpovedala som a odvrátila od nej zrak.
,,Poďme odtialto prosím",postavila som sa z lavičky.
Aj on sa zdvyhol a išli sme ďalej.

Good or Bad GirlWhere stories live. Discover now