Pohľad Bena
Vošli sme do izby Kevin tu našťastie nebol. Chytil som ho pod krk a pritisol ku stene.
,,Dohodli sme sa a ty si to nedodržal si môj kamarát ,ale na Améliu mi nesiahaj ,je moja!"zakričal som mu do tváre.,,Ona nie je tvoja a ani nebude!"odkričal .
,,Ale bude a nikto mi v tom nezabráni."
,,Nikto okrem mňa",povedal s istotou v hlase.
,,Nech vyhrá lepší",povedal som a podal mu ruku.
Večer pohľad Amelie
,,Emma ,čo je s Nicol?"spýtala som sa jej lebo od včera je nejaká čudná.
,,Neviem",povedala a na to sa vrátila Nic z kúpelne.
,,Baby dneska mám rande s Marcom,"povedala natešene a vyberala si nejaké oblečenie.
,,To je super",povedala som .
,,Hej hej ,počkaj vyberiem ti oblečenie",povedala Nicol a prišla ku Emminej skrini a vyhrabala s tade:
Ešte ju učesala :
A trošku výraznejšie ju namaľovala.,,Ďakujem",povedala s úsmevom Emma.
,,Tak ja idem a nečakajte ma. Ahojte",zobrala si kabelku .
,,Ahoj",povedali sme obe a ona odišla.
,,No a my budeme čo robiť?"spýtala som sa.
,,No pôjdeme sa navečerať",povedala nie veľmi milo a odišla z izby. Ach bože čo jej zase je.
Keďžde Nicol odišla a nechala ma tu samú rozhodla som sa zavolať Charlotte, ale ako vždy mi nezdvyhla. Som vážne zvedavá či je naozaj chorá.
"Klop klop",ozvalo sa klopanie na dvere. Samozrejme som išla otvoriť.
,,Ahoj ideš na večeru?"spýtal sa Arch a vedľa neho stál Ben.
,,Hej",vzala som si kabelku a vyšla na chodbu.
.....
Sadli sme si k stolu s plnými taniermi jedla a pustili sa do jedenia.
,,Tak dnes je náš posledný večer tu v Paríži. Tešíte sa domov"?spýtala som sa.
,,Ja nie",povedal Ben.
,,Ja aj hej ,ale bude mi to tu trošku chýbať",povedal Archie a stále sa pekne usmieval.
Po večeri
Vošla som do izby položila si kabelku na nočný stolík a sadla si na posteľ. Keďže ešte nie je tak veľmi pozde rozhodla som sa zavolať mame.
,,Ahoj ako sa máš?"spýtala som sa.
,,Ahoj dobre a čo ty?",odpovedala.
,,Dobre už sa teším domov",povedala som.
,,Aj ja sa na teba teším je mi tu bez teba smutno".
,,A čo ste dnes robili?"spýtala sa ma.
,,Boli sme nakupovať",povedala som natešene.
,,To je super".
,,Tak dobre práve začína naša obľúbená telenovela ,tak ahoj".
,,Ahoj a potom mi musíš povedať čo sa stalo",povedala som a hovor ukončila.
Vyzula som si topánky dala ich vedľa postele a zobrala si pyžamo. Vošla som do kúpeľne a išla sa osprchovať.
Keď som vyšla zo sprchy všade bola para . Obtočila som si okolo seba uterák a prišla k zrkadlu nad umývadlom. Zotrela som rukou zahmlené zrkadlo a pozrela sa na seba.
,,Ach čo budem zo sebou robiť",povedala som si potichu.
Neviem prečo je Ben od toho nášho "stretnutia "v tom klube takýto. Vlastne viem. Nemala som to dopustiť. Síce som to zastavila ,ale aj tek. Veď mne sa to páčilo. A čo keď sa mu páčim ja a čo ten sen s ním a Archiem?,,Amel si tu"?počula som spoza dvier od kúpelne.
,,Hej počkaj už sa obliekam",povedala som a rýchlo sa obliekla odmaľovala sa a vyčistila si zuby.
Vyšla som z kúpeľne ,položila si oblečenie na moju posteľ a išla si sadnúť k Nicol na posteľ.
,,Nici, čo sa deje?"povedala som.
,,Nič",povedala a pozrela sa mi do očí, ale ja som vedela ,že klame.
,,Neklam mi viem,že niečo nie je vporiadku",povedala som.
,,Tak dobre"...
,,Dnes ráno mi Emília poslala fotku teba a Bena ako sa bozkávate v tom klube a ty vieš, že sa mi Ben...."povedala.
,,Ja viem ,ale mi dvaja nie sme spolu len sme sa pobozkali lebo sme boli opití a ja neviem ,ale zastavila som ho aa to aj preto som tak rýchlo odišla".
,,Aha"
,,Prosím nehnevaj sa na mňa",povedala som a chytila ju za ruku.
,,Ja sa na teba nehnevám len...ale nič...idem do sprchy",povedala a pustila moju ruku.
"Tak ja idem asi spať"pomyslela som si.
Ľahla som si do "mojej" postele a snažila sa zaspať. O chvíľu som počula Nicol ako ide potichu k svojej posteli.,,Dobrú noc",povedala som.
,,Dobrú",povedala a ľahla si do postele. Zhasla malú lampičku pri posteli a asi zaspala čo som ja nemohla. Stále som musela myslieť na Bena. No po nejakom čase som aj ja zaspala.
Tak už po veľme dlhej dobe nová časť. Dúfam ,že sa vám páčila ak áno dajte vote a komentík.
Love you 💜💜