Pohľad tretej osoby
Do izby vošiel muž v čiernom.
,,Najprv slečna Andrews",povedal keď sa Ben chcel postaviť.
Amelia sa postavila a išla za mužom.
Ten ju po odchode z izby zamkol.
Išiel niekde ďalej chodbou. Amelia ho následovala až prišiel ku dverám. Zaklopal na ne a následne ich otvoril.
Vošla som dnu. Je to obrovská pracovňa. V strede je stôl ,pred ktorým sú dve kresielka. A za ním otáčacie kreslo ,ktoré bolo otočené smerom k oknu
Amelin otec na ňom sedel. Otočil sa na ňom smerom k nej.
,,Ahoj",pozravil sa jej a postavil sa. Došiel ku nej a chytil ju za líce. ,,Ty sa mi ani nepozdravíš",zakrútil hlavou. Nič na to nehovorila len sa na ňho nenávistne pozerala.
,,Čo odo mňa chceš po tých rokoch čo si sa o mňa nezaujímal",drzo povedala a odstúpila o krok do zadu.
,,Potrebujem od teba aby si sa vyučila a pokračovala v šľapajách našej rodiny",povedal a sadol si za stôl.
Ukázal na kreslo aby si na neho sadla. Spravila tak.
,,Hrať sa na rodinu je trošku pozde nemyslíš"?oprela sa ramenami o stôl.
,,Ja som sa oženil a chcem začať nový život. Rád by som ti vynahradil to, že som tu nebol. A chcem aby firmu prebral niekto komu verím. A tou osobou si ty. Ja ti na začatku pomôžem ",oprel sa o operadlo.
,,Ale ja nechcem viesť túto otrasnú "firmu",naznačila úvodzovky na poslednom slove.
,,Prečo nie"?
,,Lebo! Prečo to tu nemôže viesť Dominic?"
,,Lebo ja chcem aby to bol niekto našeho mena."
,,Vedela mama vôbec čo si zač?"spýtala sa na otázku,ktorá jej v hlave vrtala už dlhšie.
Záporne zakrútil hlavou.
,,To som si mohla myslieť",Amelia sklamane pokrútila hlavou.
,,A čo keby som súhlasila s tým, že budem viesť firmu?"
,,Nechal by si napokoji Bena?"spýtala sa. Rada sa pre neho obetuje. Nechce aby trpel pre ňu a vie, že otec je tvrdohlavý a bez toho aby sa stalo ako on chce by ju s tadeto nepustil.
,,Ak by si chcela"?povedal celkom ako by mu to bolo jedno.
,,Tak dobre, ale chcem sa vrátiť do školy a hlavne domov. Poobede sem môžem chodiť aby si ma učil",povedala. Nechcela to takto no aby uchránila seba aj Bena musela to spraviť.
,,Dobre každý deň o tretej k vám príde jeden z mojich šoférov, ale beda ak dohodu porušíš",prikývla na znak,že chápe.
,,A ty mi sľúb ,že už do našich záležitostí nezatiahneš Bena".
,,A ty políciu a mamu",povedal a podali si ruky na znak dohody.
,,A teraz môžeš zobrať aj pána Rollinsa a môj šofér vás odvezie domov. A beda ak dakomu povieš kde si bola a kam budeš chodiť",pohrozil jej. Nato vstala z kresla a vyšla z pracovne. Ten muž čo ju sem doviedol ju odviedol k Benovi. Otvoril dvere a Ben na to náhle vstal zo stoličky.
,,Sme volný poď",povedala a on sa na to zamračil no aj tak višiel z izby. ,,Ako sa ti to podarilo?"spýtal sa keď sedeli v aute a išli domov. ,,Budem sem musieť chodiť ,každý deň a ty sa do toho nebudeš pliesť lebo zomrieš. Doma poviem, že som bola u teba a aj k tebe akože budem chodiť každý deň. Platí?",povedala. Najprv sa mu to velmi nepáčilo no napokom súhlasil.
,,A čo povieš Archiemu?"spýtal sa. Vyzeral akoby ho to tešilo.
,,Bože Archie!"už na ňho aj zabudla. Čo mu povie? Vrtá jej v hlave.
,,A ešte tvoja mama vie ,že si so mnou. Písal som jej z tvojho mobilu. Zajtra ti ho vratim. Nechal som ho v tom dome aj s tvojimi vecami."
(Ps. Ben má už 18 rokov lebo mal rok odklad keď za sťahovali. Preto má aj vodičák. Teraz ma to len tak topri písaní napadlo)
,,A čo si napísal mame"?spýtala sa aj keď sa bála trošku odpovedi.
,,Nechaj sa prekvapiť ,keď prídeš domov".
,,Ak si jej napísal ,že spolu chodíme tak si mŕtvy",povedala rozhorčene.
,,Tak mi už môžeš pripravovať pohreb".Ahojte dúfam,že sa vám časť páčila ak áno dajte vote a komentárik.
Love you ❤