Pohľad Amelie
Zazvonilo a ja som sa postavila zo svojej stoličky.Našťastie Lot dnes nebola v škole.
,,Am počkaj!" pribehol za mnou Archie. ,,Archie musím si ísť zobrať veci do skrinky",povedala som a pozrela sa na Jeremyho, ktorý sa rozprával s učiteľkou.
,,Nevadí pôjdem s tebou",povedal.
,,Ako chceš",povedala som a vyšla z triedy.
,,Nechcela by si ísť v piatok so mnou na tú party u Kevina?"spýtal sa.
,,Mm neviem či pôjdem máme veľa učenia a teraz je tu aj Jeremy a nemôžem ho nechať doma",povedala som. Popravde sa mi tam veľmi nechcelo ísť.
,,Ale to nevadí on môže ísť s nami",povedal.
,,No tak dobre",povedala som lebo jeho odnietnuť je nemožné. Vzala som si veci zo skrinky,ale on sa stále na mňa pozeral.
,,Čo je?"spýtala som sa nechápavo. ,,Nič",zaklipkal očami a zase išiel za mnou.* * *
,,Jer v piatok ideme na party",oznámila som mu po ceste domov.
,,Bude tam aj Tamara?"spýtal sa.
,,Neviem ,ale môžeš sa jej spýtať či nepôjde s tebou",povedala som.
,,Nie,určite so mnou nebude chcieť ísť. Ale s tebou?"spýtal sa dotieravo.,,Dobre pozvem ju,ale niečo za to budem chcieť",povedala som.
,,Fajn čo to bude?"
,,Na tú party ma pozval Archie. Lenže ja viem,že zajtra ma pozve aj Ben"...nestihla som dopovedať a skočil mi do reči.
,,Ako to vieš?"spýtal sa.
,,Oni sa tak trochu od nášho výletu do Paríža o mňa bijú",povedala som.
,,A čo ja mám spraviť"?
,,Keďže Benovi poviem nie bude na tej party naštvaný a bude sa ma smažiť získať až na mieste. A potrebujem od teba aby si oboch držal odomňa čo najďalej."
,,A ak nie oboch tak aspoň jedného z nich."
,,Dobre, spoľahni sa ",povedal.Vošlu sme do domu a išli každý do svojej izby.
Klop klop ,zaklopal mi niekto na dvere. ,,Ďalej",povedala som. Myslela som si, že to bude Jer alebo mama no opak bol pravdou. ,,Ahoj",povedal hlas, ktorý mi bol až príliž známy.
,,Ako si sa sem dostal?"zhulákala som po ňom.
,,Tvoja mama ma pustila",povedal a sadol si naoju posteľ.
,,Ja ju.... A čo si jej povedal, že ťa pustila",spýtala som sa ho.
,,Že som tvoj frajer", povedal nezaujato.
,, Aha mmm počkaj čo si povedal!"
Nevinne sa na mňa usmial a ja som po ňom hodila vankúš. Netuším prečo som ho ešte nevyhodila.
,,Au",povedal a hodil ho po mne.
,,Dobre a načo si sem vlastne prišiel?"
,,Pozvať ťa na tú party",povedal a postavil sa z mojej postele. Sedela som na stolička pri písacom stole tak si uzmyslel ,že je môj stôl stolička a sadol si naň.
,,Odpoveď je nie. Už ma pozval Archie takže smola",povedala som a on sa postavil a zarazene na mňa hľadel.
,,Východ snáď nájdeš sám",povedala som a ukázala smerok k dverám.
,,Ja neodídem",povedal a chladno mi chytil ruky.
,,Pusti ma a okamžite odíď!"zvýšila som hlas.
,,Zlatko čo sa deje",pribehla hneď ako začula môj neobvykle rázny tón.
,,Nič len Ben už odchádza",povedala som a postrčila ho k dverám.
,,Tak sa vidíme v škole láska",povedal a chcel mi dať pusu. Ja som však ustúpila ,ale tú pusu mi aj tak dal ,ale našťastie len na líce.
,,Dovidenia",povedal mame a odišiel z izby.
,,Prečo si mi nepovedala, že s niekým chodíš?"spýtala sa mama nechápavo.
,,Za prvé ja s ním nechodím a za druhé jeho už bez môjho dovolenia do domu nepúšťaj",povedala som a mama nadomnou len pokrútila hlavou.Vyšla som na chodbu a zvolala ,,Jeremy!"
,,No?" ,,Poď sem"!
,,Mami môžeš sa presunúť zase tam ,kde si bola pred chvíľou. Ďakujem," povedala som a ona urazene odišla z mojej izby. Jer konečne došiel .
,,Zmena plánu bratranček",povedala som.
,,Na tej party budeš odo mňa držať ďalej len Bena s Archiem mám iné plány,"povedala som a usmiala sa.
,,Aké ak smiem vedieť",povedal a sadol si na moju posteľ.
,,Uvidíš",povedala som.
,,A teraz padaj musím sa učiť,"povedala som a on bez slova odišiel z izby.Nice to meet ya, what's your name...
Zazvonil mi mobil, ale tomu kto mi volal som nechcela zdvyhnúť. Lenže pesnička stále nedohrávala tak som to zodvyhla.
,,Ahoj chcem sa stretnú..."Dúfam, že sa vám kapitola páčila ak áno nezabudnite dať vote alebo komentík.
Čo si myslíte kto volal Amelii?
A čo má v pláne s Archiem?