Vošla som do školy a sadla si na lavičku pred triedou, kde Ben písal ten test.
Nečakala som dlho a vyšiel z tade.
,,Ben"!zakričala som na ňho ,keď ma chcel obísť.
,,Amelia ja nemôžem",otočil sa a potom zase išiel odo mňa preč.
,,Počkaj ja som to s Archiem už vyriešila",povedala som a rozbehla sa za ním, no v týchto vysokých podpätkoch to nebol dobrý nápad a hneď po dvoch krokoch som spadla. Ben sa na ten treskot otočil a pribehol mi pomôcť. ,,Nič ti nie je?"spýtal sa a podal mi ruku. Chytila som ju a on ma vytiahol na nohy. ,,Nie, som v pohode",oprášila som sa.
,,Ako si to myslela s Archiem?"spýtal sa. ,,Tento outfit s tým súvisí",ukázala som na seba. ,,Toto je pekelný outfit. Keď som ťa ráno uvidel skoro som sa neudržal",povedal a ja som len zakrútila očami. ,,A teraz sa držíš",pristúpila som k nemu bližšie.
,,Ja neviem",o krok sa priblížil.
,,Am si si istá?"spýtal sa asi si spomenul ako som ho minule "opustila".
,,Nie, ale nemôžem si pomôcť",sklonil hlavu a vtedy sa to stalo. Pobozkali sme sa. Mmm nehovorila som pred chvíľou ,že chcem byť jeho kamarátka. No nič. Keď som sa odtiahla kvôli nedostatku vzduchu som si s ním preplietla prsty.
,,Zatial to bude tajné ok. Všetci si myslia, že chodím s Dominicom",povedala som.
,,S tvojím nevlastným bratom?"spýtal sa prekvapene a ja som prikývla.
,,Tak musím bežať. Dneska sa idem učiť strielať",zahrala som akože strielam.
,,Tak nikoho nezastrel",zasmial sa. ,,Pokúsim sa",týmto som sa s ním rozlúčila a odišla zo školy.
Domov som si veselo vykračovala až keď som nezahliadla na ulici dvoch chlapcov ako kopú do ďalšieho chlapca. Tu sa vo mne objavila ochranáraka časť mňa a sebavedome som k nim nakráčala.
,,Čo sa to tu deje?"rázne som zakročila a odtrčila jedného z nich. Má čierne vlasy a modré oči a na sebe koženú bundu. Môže mať toľko rokov asi ako ja. ,,Čo sa staráš",otočil sa a potom si ma začal prezerať. ,,Ja sa starám pretože sa mi chce a teraz by ste ho mohli nechať tak",pozrela som na chudáka chlapca. Ten má špinavé blond vlasy a oči no neviem lebo ich má zavrené. Popravde asi sa nehýbe. Ten chalan ,čo som s ním teraz hovorila sa otočil a zase začal mlátiť toho chlapca na zemi.
,,Tak a dosť",povedala som si pre seba. Otočila som ho tvárou k sebe a poriadnu mu vrazila. To som spravila aj s tým druhým. Od šoku sa odplazili preč. Ja som pomohla vstať tomu chudákovi na zemi.
,,Ďakujem",zašepkal. Asi sa hambil ,že ho zachránilo dievča. Haha teraz sa mi hodil ten včerajší tréning.
,,Prečo to robili?"spýtala som sa.
,,Sú to moji nevlastní bratia a ja som ich nechcel dať peniaze,"počas toho ako to hovoril sa pozeral do zeme.
,,Ako sa voláš?"chcem vedieť ako sa volá.
,,Simon Danvers,"povedal a mne vtedy zazvonil mobil. Videla som na obrazovke Dominicovo meno a tak som si uvedomila,že je už päť minút po tretej.
,,Musím už ísť,"povedala som a vykročila smerom domov.
,,A ty sa ako voláš?"zakričal za mnou. ,,Amelia Andrews,"len som sa chvíľu otočila ,ale potom zase vykročila plnou parou vpred.
Pred domom už stálo Dominicovo auto. Len som k nemu došla a on stiahol okienko.
,,Vydrž päť minút,"nečala som na odpoveď a išla do domu sa prezliecť.
V predizbe som zo seba zhodila podpätky a bežala hore schodmi, otvorila som dvere a na mojej. Opakujem mojej posteli sa bozkávali Jeremy s Tamarou. Ešte ,že len bozkávali.
,,Mm-mm",od ľaku od seba odskočili.
,,Čo tu robíte. Jeremy veď máš svoju izbu?"spýtala som sa naštvane a keďže nemám čas vybrala som si zo skrine pohodlnejšie oblečenie.
,,Čakali sme na teba. Chceli sme sa spýtať, či v piatok ideš na party k Archiemu",povedal Jeremy. Keď som počula to meno hneď na striaslo. K nemu určite nejdem.
,,Nejdem a teraz padajte preč z mojej izby chcem sa prezliecť a vonku na čaká už celkom naštvaný Dominic,"ukázala som na dvere.
,,Uuuuu",povedali obaja naraz a odišli z izby. Zabuchla som za nimi dvere a rýchlo sa prezliekla.,,Už som tu",nasadla som do auta.
,,No konečne",povedal a naštartoval auto. Pripútala som sa.
,,Ak ešte zrýchliš tak ti pozvraciam auto", ukázala som na celé jeho auto. Trochu sa zľakol, že mu to tu zašpiním a spomalil.
,,Tak čo ty a Ben?"spýtal sa.
,,Nič,"otočila som sa smerom k okienku ,aby nevidel, že červenám.
,,Akože nič? Niečo určite,"neveril mi.
,,Pobozkali sme sa,"rýchlo som to zo seba vyklopila.
,,Uuu takže prvý bozk,"zasmial sa ,no ja som už nevedela do akej myšacej diery sa mám schovať.
,,Druhý",zašepkala som.
,,Ségra ty sa nezdáš",povedal skôr sarkasticky.
,,A ty sa mi nechceš s niečím pochváliť?"chcela som odbočiť od témy ja a Ben.
,,Ja...na také veci nemám čas,"prekrútila som očami.
,,Tak a sme tu",povedal a zaparkoval pred tmavou budovou. Ani neviem prečo ,ale je tu strašná tma. Asi je to tým hustým lesom ,čo je naokolo.Ahojte. Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Ak áno dajte vote a komentár.
Love you ❤